Uuvatti, mutta ihan sympaattinen. Osaa itkeä oikeassa paikassa. En kyllä tiedä, kuka olisi se loistava asiantuntija. Itseäni ärsyttää Evilä Timanttiliigassa.Raja, pää kiinni jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. ”Eivät ole suosikkeja”
Uuvatti koko mies!
Tero ei ole juuri vanhentunut lopettamisen jälkeen. One more olympian?
Pyöräyttelevät mailaa käsissä kun iskevät "leftiltä"Maahockeyssä kaikki näköjään righteja
Itse kun olen sen verran kosmopoliitti, että juon mitaliespressot. Tässä ollaan kokkailtu puolison kanssa italialaista illallista ja viiniä on tullut nautittua. Olen valmis keihäsfinaaliin.Eli juuri ja juuri ehtii juoda kahvit ennen kuin vuorokausi vaihtuu. Huomenna voi väsyttää, mutta niin harvassa on kultamitalit ja vielä miesten keihäänheitossa, että kyllä se on väsymyksen arvoista!
Mr. Lordi on ulkonäöltään vain nuorentunut vuoden 2006 viisuvoitosta.Kimmosta ja Seposta samat sanat.
Miten he tähän Suomen värien näkemiseen reagoivat? Tai miten sinä reagoit kun näet jonkun urheilijan Pakistanin väreissä?Suomen maabrändille melkoinen ilta edessä. Kuinkakohan monta kymmentä- / sataa miljoonaa intialaista ja pakistanilaista näkee Suomen värit kotisohvaltaan keihäsfinaalia katsoessaan?
Kimmo heittää viivalta 60m heiton ja Seppo sitten jatkaa siitä 50m heitolla.Kimmosta ja Seposta samat sanat.
Ranska koriksen olympiafinaaliin! Marseljeen paikka!
Onko siellä edes telkkareita?Suomen maabrändille melkoinen ilta edessä. Kuinkakohan monta kymmentä- / sataa miljoonaa intialaista ja pakistanilaista näkee Suomen värit kotisohvaltaan keihäsfinaalia katsoessaan?
Onko joku uskaltanut laittaa jo pistesijapurut suodatinpussiin?
Itsekin tässä nauttinut kevyttä lageria (Coop Lager), syönyt ruhtinaallisen annoksen kiinalaista (riisiä kanakastikkeella) ja meinasin korkata vielä todella kalliin siiderin päälle (Somersbyn blackberryn)Itse kun olen sen verran kosmopoliitti, että juon mitaliespressot. Tässä ollaan kokkailtu puolison kanssa italialaista illallista ja viiniä on tullut nautittua. Olen valmis keihäsfinaaliin.
Forzaa!