Itse vedin päivittäiset liikkuvuusharjoitukset aamutuimaan ja päälle olkapäiden jumpat. Nesteytyksenä toimii tällä hetkellä Coop-lager. Hyvältä tuntuu ja annan satakymmenen prosentin seurannan.11km lenkki tehty, imuroitu ja mopattu lattiat. Nyt voikin muutaman tunnin katsoa kun muut urheilee. Ruoaksi tänään hampparia ja bataattiranskalaiset.
Voisi asiat huonomminkin olla.
Ei ole kilpailijoilta kyselty, että juoksetteko tänään vaikka on vähän kuuma. Matkaan vaan ja ne selviää ketkä selviää. Ajat olleet vähän erit silloin.100 vuotta sitten nautittiin myös olympiatunnelmasta maastojuoksussa. Yli 50 raatia lämpöä auringossa.
Annemari Sandell tykkää tästä.Maastojuoksu saattaa olla ohjelmassa 2030 talviolympialaisissa.
Cross-country running joins forces with cyclo-cross in Winter Olympic bid - AW
World Athletics president Seb Coe confirms there are promising talks around the two sports being staged on same course at the 2030 Games in Franceathleticsweekly.com
Jos käyttää sokerointia?Millä tuo Raja ajaa tuon kuulan puhtaaksi hiuksista? Ei näy minkäänlaista ”kello viiden sänkeä”. En minä saa noin puhtaaksi, vaikka höylällä vetäisinkin.
Rullahiihtoa 2034?Maastojuoksu saattaa olla ohjelmassa 2030 talviolympialaisissa.
Cross-country running joins forces with cyclo-cross in Winter Olympic bid - AW
World Athletics president Seb Coe confirms there are promising talks around the two sports being staged on same course at the 2030 Games in Franceathleticsweekly.com
Joku kikka sillä on. Vähän olen kateellinen tuosta kuulasta ja siitä, että saa Petran kanssa olla tuolla.Jos käyttää sokerointia?
11km lenkki tehty, imuroitu ja mopattu lattiat. Nyt voikin muutaman tunnin katsoa kun muut urheilee. Ruoaksi tänään hampparia ja bataattiranskalaiset.
Voisi asiat huonomminkin olla.
Hallitseva jousipyssymestari nousi takamatkalta puolivälieriin.
Itsellä kanssa oli kovat pyrähdykset, nousin sängystä, kävin paskalla ja jääkaapin kautta takaisin tähän sängylle kaljan kanssa.Itse vedin päivittäiset liikkuvuusharjoitukset aamutuimaan ja päälle olkapäiden jumpat. Nesteytyksenä toimii tällä hetkellä Coop-lager. Hyvältä tuntuu ja annan satakymmenen prosentin seurannan.
Petran grillin lämmössä kun viikon ajan oleskelee edes lähistöllä, niin laatu on vain creme De la cremeMillä tuo Raja ajaa tuon kuulan puhtaaksi hiuksista? Ei näy minkäänlaista ”kello viiden sänkeä”. En minä saa noin puhtaaksi, vaikka höylällä vetäisinkin.
Kurt Angle takaisin.Mä katsoin showpainia ennen olympiaurakkaa. Showpainin pitäisi olla olympialaji.
WITH A BROKEN FREAKIN' NECK!!!Kurt Angle takaisin.
Suomen kuulantyöntäjät voisi siirtää tähän lajiin. Ei voi ainakaan huonommin sujua tämä uusi laji.Mä katsoin showpainia ennen olympiaurakkaa. Showpainin pitäisi olla olympialaji.