Pariisin olympialaisten liveseuranta 4.8.2024

  • 53 865
  • 2 096

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
11km lenkki tehty, imuroitu ja mopattu lattiat. Nyt voikin muutaman tunnin katsoa kun muut urheilee. Ruoaksi tänään hampparia ja bataattiranskalaiset.

Voisi asiat huonomminkin olla.
Itse vedin päivittäiset liikkuvuusharjoitukset aamutuimaan ja päälle olkapäiden jumpat. Nesteytyksenä toimii tällä hetkellä Coop-lager. Hyvältä tuntuu ja annan satakymmenen prosentin seurannan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Täytyy kiittää kaikkia näihin ketjuihin kirjoittavia. Olen itse lomareissulla, enkä pääse katsomaan kisoja kuin hetkittäin. Tietysti täysin järjenvastaista lähteä viikoksi reissuun kesäolympialaisten aikana, mutta niin siinä vain pääsi käymään. Reissu varattiin jo aikaisin keväällä, ja vaimolle tämä elokuun eka viikko oli oikeastaan ainoa joka sopi, joten eikun vain varaamaan. Jonkin aikaa meni ennenkuin tajusin että ne olympialaiset. No, ei siinä mitään, vaimon hyvinvointi on vielä tärkeämpää kuin penkkiurheilu. Mutta tämän ketjun (tai näiden ketjujen) ansiosta olen pysynyt parhaiten perillä kisojen tapahtumista, joten kiitos siitä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Millä tuo Raja ajaa tuon kuulan puhtaaksi hiuksista? Ei näy minkäänlaista ”kello viiden sänkeä”. En minä saa noin puhtaaksi, vaikka höylällä vetäisinkin.

Ja on tuon näköinen joka päivä, mulla ei päänahka kestäisi joka päivä höylätä.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Eikö Ylellä ollut lupa näyttää 3 striimiä? Nyt näkyy vain golf. Olympiastudiota ei laskettane, kun ei ole live-eventtiä. Esimerkiksi sulkapallostriimiä olisi ihan hyvin voinut jatkaa Areenassa, mutta ei kai sitten...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
11km lenkki tehty, imuroitu ja mopattu lattiat. Nyt voikin muutaman tunnin katsoa kun muut urheilee. Ruoaksi tänään hampparia ja bataattiranskalaiset.

Voisi asiat huonomminkin olla.

Istunu mökin terassilla auringon paisteessa ja kattonu läppärillä rallia. Kohta sisälle ja telkusta olympialaisista ja läppäristä rallia.

Jos söis tänään salaattia ja tomaattikeittoa
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Itse vedin päivittäiset liikkuvuusharjoitukset aamutuimaan ja päälle olkapäiden jumpat. Nesteytyksenä toimii tällä hetkellä Coop-lager. Hyvältä tuntuu ja annan satakymmenen prosentin seurannan.
Itsellä kanssa oli kovat pyrähdykset, nousin sängystä, kävin paskalla ja jääkaapin kautta takaisin tähän sängylle kaljan kanssa.

Tuntuu hyvältä kun on taas urheillut kunnolla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Millä tuo Raja ajaa tuon kuulan puhtaaksi hiuksista? Ei näy minkäänlaista ”kello viiden sänkeä”. En minä saa noin puhtaaksi, vaikka höylällä vetäisinkin.
Petran grillin lämmössä kun viikon ajan oleskelee edes lähistöllä, niin laatu on vain creme De la creme
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös