Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Haluaiskohan Suvi viskoa mua ympäri tuota häkkiä?
Mä oon sun turvaverkkos, jos sä oot mun moukari. Eiku toisinpäin tietysti.Haluaiskohan Suvi viskoa mua ympäri tuota häkkiä?
Ranking-pisteiden ansiosta. Ei tämä niin erikoista ole jos tietää mistä on kyse.
No näin minä ajattelinkin. Sattuuhan näitä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!@Roger Moore @Silppuri ja oliko joku muukin. Mä häpeän, sekoitin Kososen ja Koskisen. Niin samanlaiset nimet
Siinä voi käydä niin että Rutto voittaa koko kisan ja lähtee sen jälkeen maailmankiertueelle.Toivottavasti Mononen selättää Ruton
Niin, no toisaalta systeemihän on hyvin selkeä. Saavutat tietyt tavoitteet niin olet valintakelpoinen.Tiedän kyllä systeemin. Ihmetyttää vain miten heikolla perustasolla olympialaisiinkin pääsee.
Täällä kastetaan jo siivupullaa kahviin.Emma Kanerva neljän ratsastajan jälkeen kärkeen pistein 81,607 prosenttia! Siellä jää muun muassa Ruotsin Patrik Kittel taaksen.
"Beibi pidä nyt minusta kiiHäkistä tuli mieleen.
”Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkiin
Mut tuut tajuumaan äkkii
Ettei villii eläintä voi sulkea häkkiin
Jos oon ihan kujal, sä saatat mua sättii
Mut tuut tajuumaan äkkii
Ettei villii eläintä voi sulkea häkkiin”
Emma Kanerva neljän ratsastajan jälkeen kärkeen pistein 81,607 prosenttia! Siellä jää muun muassa Ruotsin Patrik Kittel taaksen.