Varmaan aika nättiä pelata noissa olosuhteissa ja puitteissa. Olympialaiset, valaistun Eiffel-tornin kupeessa, yömyöhään yleisön bailatessa.Hyvä tunnelma tuolla rantalentiskisassa. Yleisöllä bileet käynnissä.
Varmaan aika nättiä pelata noissa olosuhteissa ja puitteissa. Olympialaiset, valaistun Eiffel-tornin kupeessa, yömyöhään yleisön bailatessa.Hyvä tunnelma tuolla rantalentiskisassa. Yleisöllä bileet käynnissä.
En saa toistettua. Mulla pysyy suomi ensisijaisena ja muissa lähetyksissä menee englannille oletuksena. Testasin vaihtelemalla koripallosta Pegula-Svitolinaan ja rugbyyn edestakaisin. Ehkäpä laitekohtainen ero, mulla Apple TV käytössä.Se on muuten perseestä tämän Maxin kanssa, että jos katsot jotain suomiselostuksella niin jos vaihdat johonkin missä ei olekaan suomiselostusta, niin siinä ei ole sitten selostus alkuun päällä ollenkaan.
Voi olla tosiaan laitekohtainen juttu, itsellä nyt Samsungin laitteet ja Chromecast.En saa toistettua. Mulla pysyy suomi ensisijaisena ja muissa lähetyksissä menee englannille oletuksena. Testasin vaihtelemalla koripallosta Pegula-Svitolinaan ja rugbyyn edestakaisin. Ehkäpä laitekohtainen ero, mulla Apple TV käytössä.
Loppui jo.Jos tennistä tovi.
Lyhyeen vois sanoa.Loppui jo.
Miksei siellä muuten voisi olla ihan jees? Pelkäätkö että ihmiset heittelisivät sinua kiinankaaleilla kun kävelet ulkona?Jos olisin surffaaja niin tuolla Tahitilla voisi olla ihan jees.
Sieltä on pitkä matka KuPSin peleihin.Miksei siellä muuten voisi olla ihan jees? Pelkäätkö että ihmiset heittelisivät sinua kiinankaaleilla kun kävelet ulkona?
On kyllä hurjaa menoa ja naisten kisa pitäs kohta jatkua.Pitäisköhän tää surffikisa keskeyttää? Alkaa olemaan aika vaarallisen näköistä kun kokoajan joudutaan kilpailijoita pelastamaan tuolta aalloista. Selostajat vaan naureskelee tuolla, absurdia kaiken kaikkiaan :D Kaipa tuo on sitten ihan peruskauraa surffauksessa.
Naisten kisan kohdalla lukee nyt olympics.comissa postponed. Näinköhän tässä nyt menee yön suunnitelmat uusiksi.On kyllä hurjaa menoa ja naisten kisa pitäs kohta jatkua.