Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 29.7.2024

• 13 604
  • 365

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Hyvä tunnelma tuolla rantalentiskisassa. Yleisöllä bileet käynnissä.
Varmaan aika nättiä pelata noissa olosuhteissa ja puitteissa. Olympialaiset, valaistun Eiffel-tornin kupeessa, yömyöhään yleisön bailatessa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Se on muuten perseestä tämän Maxin kanssa, että jos katsot jotain suomiselostuksella niin jos vaihdat johonkin missä ei olekaan suomiselostusta, niin siinä ei ole sitten selostus alkuun päällä ollenkaan.

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on muuten perseestä tämän Maxin kanssa, että jos katsot jotain suomiselostuksella niin jos vaihdat johonkin missä ei olekaan suomiselostusta, niin siinä ei ole sitten selostus alkuun päällä ollenkaan.
En saa toistettua. Mulla pysyy suomi ensisijaisena ja muissa lähetyksissä menee englannille oletuksena. Testasin vaihtelemalla koripallosta Pegula-Svitolinaan ja rugbyyn edestakaisin. Ehkäpä laitekohtainen ero, mulla Apple TV käytössä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
En saa toistettua. Mulla pysyy suomi ensisijaisena ja muissa lähetyksissä menee englannille oletuksena. Testasin vaihtelemalla koripallosta Pegula-Svitolinaan ja rugbyyn edestakaisin. Ehkäpä laitekohtainen ero, mulla Apple TV käytössä.
Voi olla tosiaan laitekohtainen juttu, itsellä nyt Samsungin laitteet ja Chromecast.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Jos tennistä tovi.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tollanen iso aalto, kun nappaa ihmisen mukaan, niin siinä on matkustaja. Hurjaa hommaa.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Pitäisköhän tää surffikisa keskeyttää? Alkaa olemaan aika vaarallisen näköistä kun kokoajan joudutaan kilpailijoita pelastamaan tuolta aalloista. Selostajat vaan naureskelee tuolla, absurdia kaiken kaikkiaan :D Kaipa tuo on sitten ihan peruskauraa surffauksessa.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäisköhän tää surffikisa keskeyttää? Alkaa olemaan aika vaarallisen näköistä kun kokoajan joudutaan kilpailijoita pelastamaan tuolta aalloista. Selostajat vaan naureskelee tuolla, absurdia kaiken kaikkiaan :D Kaipa tuo on sitten ihan peruskauraa surffauksessa.
On kyllä hurjaa menoa ja naisten kisa pitäs kohta jatkua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy