Huikea nousu, toivottavasti vain kantaa mitaliin asti.
Kantoi. 15-14. Kolmas henkilökohtainen olympiapronssi.
Huikea nousu, toivottavasti vain kantaa mitaliin asti.
Tästä muistui yhtäkkiä mieleen lapsuus...Amiga 500 ja Beach Volley peli..finaali taisi olla siinä Pariisissa ja Eiffelin vierellä.Beach volleyn kenttäalue näyttää aika siistiltä tuossa Eiffel-tornin kupeessa.
Selostaja taisi sanoa että toinen on Gambiasta ja toinen Senegalista.Mistä maasta nämä Qatarin rantalentopalloilijat ovat kotoisin?
Suorastaan Qatarin naapurimaasta. Autolla n. 10 000 km.Selostaja taisi sanoa että toinen on Gambiasta ja toinen Senegalista.
Mä oon periaatteiden mies. Jos ei verorahoilla saa riittävästi urheilua ruutuun, niin katotaan sit vaikka Huutokauppakeisaria.6e maksaa MAXin halvin tilaus ja siihenkin sisältyy nämä kisat.
Kunnioitettava periaate, mutta sitten ei pidä kitistä jos ei näe mieleistä.Mä oon periaatteiden mies. Jos ei verorahoilla saa riittävästi urheilua ruutuun, niin katotaan sit vaikka Huutokauppakeisaria.
Vetikö HAKAN:n sinne?Uusi-Seelanti odotetusti semifinaaleihin marssittuaan Kiinan yli naisten rugbyssa.
Lämmittelemään.Kertokaapa tietäjät, miksi uimahyppääjät menee tuohon porealtaan näköiseen (jossa ei ole poreita) oman hyppynsä jälkeen?
- Erän pituus 30 min.Saisko pikakertauksen surffauksen sääntöihin? Tulostaulunkin merkintöjen selostus riittää. :) En ole niin vaativa.
Taitavat seiskassa tehdä vasta, jos voittavat turnauksen. En tiedä, tekevätkö aina silloinkaan.Vetikö HAKAN:n sinne?
Kiitos! Nyt on hieman helpompi seurata, kun tietää suunnilleen perusteet.Tässä lyhykäisyydessään se mitä olen tässä parin päivän aikana oppinut. Voi olla että on jotain virheitäkin.
Kiitos. Jos en pidä rantalentiksestä, niin se ei kai tarkoita sitä, että sillä hetkellä olisi jotain parempaa tarjolla?Kunnioitettava periaate, mutta sitten ei pidä kitistä jos ei näe mieleistä.
Tarkoittaa.Kiitos. Jos en pidä rantalentiksestä, niin se ei kai tarkoita sitä, että sillä hetkellä olisi jotain parempaa tarjolla?
Thomas Ceccon, ITA voitti 100 m selkäuinnin. Onpa ollut taas hyviä finaaleja. Taistelua viimeiseen hengenvetoon asti.