Hoopi muistaa vielä Roberto Ceconin ja niin mekin muistamme.Thomas Ceccon, ITA voitti 100 m selkäuinnin. Onpa ollut taas hyviä finaaleja. Taistelua viimeiseen hengenvetoon asti.
Hoopi muistaa vielä Roberto Ceconin ja niin mekin muistamme.Thomas Ceccon, ITA voitti 100 m selkäuinnin. Onpa ollut taas hyviä finaaleja. Taistelua viimeiseen hengenvetoon asti.
Rantalentopalloa, Rugby7 ja surffaus ainakin.Mitäs liveä sieltä vielä tulee?
Joo ja tennistä ja lentopalloa. Kyllä nää pitkiä päiviä tuppaa olemaan :DRantalentopalloa, Rugby7 ja surffaus ainakin.
Ja minä hölmö olin harmissani että työt loppuivat vasta kuudelta, kun eihän sen jälkeen enää mitään kerkeä katsomaan :)Joo ja tennistä ja lentopalloa. Kyllä nää pitkiä päiviä tuppaa olemaan :D
Pidempiä kuin normityöpäivät. Raskaaksi käy pari viikkoa lomalla.Joo ja tennistä ja lentopalloa. Kyllä nää pitkiä päiviä tuppaa olemaan :D
Joo ja tennistä ja lentopalloa. Kyllä nää pitkiä päiviä tuppaa olemaan :D
Onneks mun loma alkoi vasta niin pidän kaksi viikkoa lomaa tämän jälkeen.Pidempiä kuin normityöpäivät. Raskaaksi käy pari viikkoa lomalla.
Sama homma. :DOnneks mun loma alkoi vasta niin pidän kaksi viikkoa lomaa tämän jälkeen.