Pariisin olympialaisten liveseuranta 2.8.2024

  • 44 091
  • 1 678

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Rion kisoissa palstalla vaadittiin Kojonkoskelle kenkää, ja silloin sentään meni kisat muistaakseni loistavasti verrattuna tämän vuotiseen. Tuli muutamia pistesijoja.

Kenelle nyt annetaan kenkää ja miten olympiakomitea nyt räjäytetään?

No, itse sanoisin, että useimmissa lajeissa homma lähtee sieltä lajiliittojen tasolta, joiden tehtävä on koordinoida seuratoimintaa.

Olen isossa kuvassa samaa mieltä. Kyllä minusta tuonne pitää lähettää kaikki ne urheilijat, jotka kisapaikan ovat suorituksillaan ansainneet.

Mutta mistä pitää ihan oikeasti olla huolissaan on se, että kauden pääkisoissa ei päästä kovin usein siihen kauden parhaaseen tulokseen.

Täsmälleen näin.

Tottakai sinne tulee lähettää kaikki, jotka paikan ansaitsevat. Mutta jo pitkään on vaikuttanut siltä, että suomalaisilla urheilijoilla tuntuu jäävän pahasti piippuun aina päätavoitteiden suhteen.

Eikä tätä pidä ajatella vain mitalien kannalta. Se on aina kova juttu, jos pystyy kauden (tai olympiadin) parhaaseensa olympialaisissa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Harvoille urheilijoille toivon epäonnistumista, mutta Sha'Carri Richardson on kyllä sellainen.
Miksi näin? En ole kovin perillä hänen edesottamuksistaan urheilun ulkopuolella.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Oliskohan lonkero jo viilennyt tarpeeksi? Tokavikan lomapäivän kunniaksi ajattelin alkoholisoi...ottaa pari kisoja katsellen.
 

Silppuri

Jäsen
Tuttua ja turvallista.
 

Liitteet

  • zxcv.png
    zxcv.png
    40,3 KB · kertaa luettu: 97

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Petra kyllä näyttää olevan hurjassa tikissä, mitä lajia Petra muuten harrastaa?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Juokseeko Kemppinen suoraan hop on hop off - bussiin jarrutellessaan vauhtia maalintulon jälkeen?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Richardsonin kynnet, painajainen. Pitkät kynnet on todella luotaantyöntävät. Mua vaan puistattaa.
Olen samaa mieltä, hänen kyntensä ovat inhottavat.

Näin naisena mietin myös, miten hän onnistuu vessassa käydessään hoitamaan pyyhkimiset ilmat että paikat ovat riekaleina.
 

JKyykka

Jäsen
Miksi näin? En ole kovin perillä hänen edesottamuksistaan urheilun ulkopuolella.
Team Sakari. Mitäs hän on puuhaillut?
Ei kai nyt mitään erityisen vakavaa, mutta hyvin jäänyt mieleen esim. se, että ei ainakaan jossain kohtaa antanut haastatteluja kuin mustille toimittajille. Jokin siinä hänen persoonassaan tökkii ja pahasti.

Tässä Ylen jutussa on jotain näitä hänen "kohujaan" käyty läpi: Maailman nopein nainen on kohujuoksija, joka heitettiin jopa lentokoneesta pihalle – MM-kisoissa nähtiin jälleen yksi erikoinen episodi
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Olen samaa mieltä, hänen kyntensä ovat inhottavat.

Näin naisena mietin myös, miten hän onnistuu vessassa käydessään hoitamaan pyyhkimiset ilmat että paikat ovat riekaleina.
Tai muutkaan pitkien kynsien ystävät.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mites muuten aikoinaan, Vasala ja Viren toi puolen tunnin sisään kaksi kultamitalia. Nyt Junnila ja Puumalainen tippuivat minuutin sisään kisoista. Eteenpäin on menty.

Puumalaisen putoaminen oli kyllä paha takaisku mitalihaaveille. Kuka meidät enää pelastaan? Kuka vie Suomen maailmankartalle? Kaivo-Ojan vasuri?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös