Voi kun olisi joskus edes Gary the Pine ja Ringa Ropo (Manitbois) tyylisiä haastatteluja.Ella on symppis, mutta kyllä tuo nyt vähän särähti korvaan näin penkkiurheilijana ettei kuulemma edes kovin paljoa vituta. Tietenkin hienoa ettei ole ahdistusta yms. mutta luulisi huippu-urheilijaa vituttavan jos olympialaisissa epäonnistuu.
1500 metrillä ovat tasoissa kullissa ja Nurmen aikana ei ollut MM-kisoja, joista Ingebritsenillä 2 5000 m kultaa. Mutta onhan oikeasti Jaakopilla matkaa "vuoheksi".Paavo Nurmi heittää kärrynpyörää haudassaan.
Puhumattakaan kouluratsastusjoukkueesta.No kyllä Luukas Sahakin on onnistuja.
Eiks se yks ottelija hyppää jotain 840?798cm ottelussa. Aikamoista.
Lisäksi voihan se olla, että jos norjalainen douppaa niin hän joutuu luopumaan kullistaan.1500 metrillä ovat tasoissa kullissa ja Nurmen aikana ei ollut MM-kisoja, joista Ingebritsenillä 2 5000 m kultaa. Mutta onhan oikeasti Jaakopilla matkaa "vuoheksi".
Se mikä merkitsee on urheilijan oma fiilis. Ymmärsi realiteetit.Ella on symppis, mutta kyllä tuo nyt vähän särähti korvaan näin penkkiurheilijana ettei kuulemma edes kovin paljoa vituta. Tietenkin hienoa ettei ole ahdistusta yms. mutta luulisi huippu-urheilijaa vituttavan jos olympialaisissa epäonnistuu.
Eiks se yks ottelija hyppää jotain 840?
Lisäksi voihan se olla, että jos norjalainen douppaa niin hän joutuu luopumaan kullistaan.
;)
Tässä on paljon parannettavaa ja paljon selittäviä tekijöitä. Jenkit pystyvät nykyään pitkään kilpailukauteen. Omista mestaruuskisoista syksyyn. Perustaso ei suomalaisilla säily kovin pitkään, poikkeuksia lukuunottamatta. Kyllä se on osin taloudellinen, mutta myös harjoituksen laadullinen kysymys. Vähän semmoinen oravanpyörä. Läheltä olen tässä päässyt seuraamaan Mattssonin, Tuomas Seppäsen ja muutaman muun porilaisen yleisurheilijan harjoittelua. Seppänen on junnannut nyt vuosia tilassa, jossa kauden parhaan taso on laskenut uran ehtoota kohden. Lahjakkuutta oli kovastikin, ei vain aukene. Ulkomaan leirejä on harvakseen ja Porin moukaripörssi on aika askeettinen. Stadionilla kun pääsee viskomaan niin liikaa kuoppia tulee ja kritiikin alla ei sinne ole asiaa.Olen isossa kuvassa samaa mieltä. Kyllä minusta tuonne pitää lähettää kaikki ne urheilijat, jotka kisapaikan ovat suorituksillaan ansainneet.
Mutta mistä pitää ihan oikeasti olla huolissaan on se, että kauden pääkisoissa ei päästä kovin usein siihen kauden parhaaseen tulokseen.
Mielestäni ennemmin kunniakas tappio, kuin onnistuminen.No kyllä Luukas Sahakin on onnistuja.
Niinpä. Tällöin hän muuttuu vuohesta oinaaksi.Lisäksi voihan se olla, että jos norjalainen douppaa niin hän joutuu luopumaan kullistaan.
;)
Nacra 17 ja Kurtbay/Keskinen. Realistinen mahdollisuus on. Itse tosin uskon, että ilman mitalia jäädään, kuitenkin niin pienet marginaalit on kaikkialla.Olikos Suomella purjehduksessa vielä joku sauma mitaliin? Mikähän se luokka mahtoikaan olla? Muutenhan tässä ihan oikeasti alkaa näyttämään siltä, että näistä skaboista ei ehkä tule yhtään mitskua.
Richardsonin kynnet, painajainen. Pitkät kynnet on todella luotaantyöntävät. Mua vaan puistattaa.
Paitsi jos on Teuvo Oinas.Niinpä. Tällöin hän muuttuu vuohesta oinaaksi.