Muilla lentää Mondon palaset piikkarien alta, hänellä kynsien. Kauhea etu.Pureutuvat tartaaniin lujaan. On siitä apua lähdössä.
Muilla lentää Mondon palaset piikkarien alta, hänellä kynsien. Kauhea etu.Pureutuvat tartaaniin lujaan. On siitä apua lähdössä.
Olen isossa kuvassa samaa mieltä. Kyllä minusta tuonne pitää lähettää kaikki ne urheilijat, jotka kisapaikan ovat suorituksillaan ansainneet.
Mutta mistä pitää ihan oikeasti olla huolissaan on se, että kauden pääkisoissa ei päästä kovin usein siihen kauden parhaaseen tulokseen.
Miksi näin? En ole kovin perillä hänen edesottamuksistaan urheilun ulkopuolella.Harvoille urheilijoille toivon epäonnistumista, mutta Sha'Carri Richardson on kyllä sellainen.
Hyvin voisivat pureutua myös meikäläisen selkään. Grrr.Pureutuvat tartaaniin lujaan. On siitä apua lähdössä.
Team Sakari. Mitäs hän on puuhaillut?Harvoille urheilijoille toivon epäonnistumista, mutta Sha'Carri Richardson on kyllä sellainen.
-5 edelleen?Välimäeltä erinomainen avaus 12. väylälle.
Pitääkin laittaa läppäriltä auki.
GrillausPetra kyllä näyttää olevan hurjassa tikissä, mitä lajia Petra muuten harrastaa?
Olen samaa mieltä, hänen kyntensä ovat inhottavat.Richardsonin kynnet, painajainen. Pitkät kynnet on todella luotaantyöntävät. Mua vaan puistattaa.
Miksi näin? En ole kovin perillä hänen edesottamuksistaan urheilun ulkopuolella.
Ei kai nyt mitään erityisen vakavaa, mutta hyvin jäänyt mieleen esim. se, että ei ainakaan jossain kohtaa antanut haastatteluja kuin mustille toimittajille. Jokin siinä hänen persoonassaan tökkii ja pahasti.Team Sakari. Mitäs hän on puuhaillut?
Toisaalta siinä ei mennyt monta sekuntia kun Susi ampui ja Lehtonen nosti sisään. Mylnikov oli lyöty.Mites muuten aikoinaan, Vasala ja Viren toi puolen tunnin sisään kaksi kultamitalia. Nyt Junnila ja Puumalainen tippuivat minuutin sisään kisoista. Eteenpäin on menty.
Tai muutkaan pitkien kynsien ystävät.Olen samaa mieltä, hänen kyntensä ovat inhottavat.
Näin naisena mietin myös, miten hän onnistuu vessassa käydessään hoitamaan pyyhkimiset ilmat että paikat ovat riekaleina.
Mites muuten aikoinaan, Vasala ja Viren toi puolen tunnin sisään kaksi kultamitalia. Nyt Junnila ja Puumalainen tippuivat minuutin sisään kisoista. Eteenpäin on menty.