Mulla on reilut kaksi vuotta ollut käytössä AKG N700NCM2 -vastamelukuulokkeet. Ostin ne Telialta, kun olivat tarjouksessa ja olin etsiskellyt luureja kodin ulkopuoliseen kuunteluun, eli pois siitä in-ear-helvetistä. Mitään airpodeja minulla ei koskaan ole ollut, pelkästään niitä halpoja nappikuulokkeita. Ovh oli 300€, mutta sain ne alennuksella jollain kahdella sadalla. Täytyy sanoa, että ovat vuosikausiin paras ostos, mitä on tullut tehtyä. Vastameluominaisuudet ovat hyvät, sen verran kun minä niistä ymmärrän ja musan kuuntelussa nuo on aivan ensiluokkaiset, uskallan väittää. Toisto on erittäin tarkkaa ja hyvin tuotetussa musassa täyteläistä, On siinä toki sellaista what u hear is what u get-hommaa mukana, eli paska audiomateriaali kuulostaa siltä itseltään. Mukana tulee jonkinlainen appi, mutta en ole sitä sen kummemin säädellyt, eli flättinä mennään. Akunkesto on myös hyvä, eli yhdellä latauskerralla ehtii kuunnella paljon, eikä bluetoothikaan häiriinny ihan pienestä.
Koska itsellä on esiteini-ajoista jäänyt päälle se, että melkeinpä koko ajan, kun kulkee kodin ulkopuolella, täytyy olla musat korvissa, niin käyttötunteja näille AKG:lle on tullut hyvin paljon ja luurit toimii edelleen yhtä hyvin kuin uutena. En mä mitään vertailua ole sen kummemmin tehnyt, mutta ostopäätöstä tehdessäni ajattelin, että hinta ja valmistaja on hyvä yhtälö ja näin oli. Eli hyviin vastameluluureihin kannattaa sijoittaa näemmä se toinenkin satalappunen, koska kestävyydessä ja käyttömukavuudessa se haukkuu hintansa, kuten vanha kansa sanoo.