Jotenkin perverssiä katsoa katsoa tuota videota kun yleisö taputtaa mekaanisesti kappaleen mukana. En tiedä osaako heistä kukaan laulajista englantia kunhan laulavat foneettisesi sitä mitä käsketään. Kapellimestarilla näyttää kyllä olevan hauskaa.
Tässä sama oikealla videolla:Siis luuletko tosissaan, että tuo on aito ja oikea video? Pohjois-Korealaiset vetämässä Rage Against The Machinea. Kyllä varmasti.
Hyvä veto, joskin minun muistoni ko. kappaleesta ajoittuvat n. 30 vuotta aiemmaksi, jolloin nuoreen mieheen eivät oikein purreet tällaiset uutuudet - oli niiiiin paljon muuta: Beatlesia, Rollareita, Doorsia, Jimi Hendrixiä, ym. ym....
Kai tämän mieleen jäämistä auttaa sekin, että ensimmäisen kerran tämän kuullessani silloin 90-luvulla olin kovin sydänsuruissani yhden tytön takia. Muistan sen tunteen edelleen.
...
Jatkiksessa kun on tunnetusti erittäin paljon raskaamman musiikin ystäviä, niin moni luonnollisesti tietää Sabatonin. Bändissä jo vuosia vaikuttanut kitaristi-laulaja Tommy Johansson tekee omalle youtube-kanavalleen aivan jäätäviä covereita isoista klassikoista on kyseessä sitten Queen, Elton John, Gary Moore, Spice Girls tai vaikka mikä.. kannattaa käydä miehen kanavalla, siellä on tarjolla esimerkiksi viikonloppuiltaan pohjienottomusiikkia laidasta laitaan. Thunderstruck nyt tässä vaikka esimerkkinä..
Jotenki on Tuppu etteenpäin menny.. Voicessakin nähty mutta aika kova veto omalla biisillä:Kerrohan terveisiä, ettei ihan vielä lopettele päivätöitään.
Lähtökohtaisesti jo niin ylirenkutetusta ja -arvostetusta biisistä kauniisti luonnehdittuna koominen versio, varsinkin laulun ja videon osalta.
Itse asiassa tykkään molemmista... Alkuperäinen on aina alkuperäinen, mutta myös CCR:n versio on hyvä, osaksi siksikin, että yhtye oli myös minun kouluvuosieni suosikkeja... ja lisäksi John Fogertyn "raaka" ääni sopi tämäntyyppiseen(kin) musiikkiin hyvin.Meikäläisen kouluvuosina julkaistiin tämä coveri CCR:n toimesta v. 1970 Cosmos Factory -albumilla.
...
Alkuperäinen biisi oli Marvin Gayen tuotantoa vuodelta 1968.
...
Alkuperäinen versio oli kyllä tämä, joka ei pärjää Marvin Gayen versiolle.Itse asiassa tykkään molemmista... Alkuperäinen on aina alkuperäinen, mutta myös CCR:n versio on hyvä, osaksi siksikin, että yhtye oli myös minun kouluvuosieni suosikkeja... ja lisäksi John Fogertyn "raaka" ääni sopi tämäntyyppiseen(kin) musiikkiin hyvin.
Alkuperäinen versio oli kyllä tämä, joka ei pärjää Marvin Gayen versiolle.