Hirveänä Slayer-fanina ihastuin tähän Amoksen versioon niin kovasti, että oli pakko ostaa koko hemmetin levy, ja ka! Eukkohan on ihan nerokas! Itse tykkäsin tuosta nimenomaisesta Bonnie & Clydestä sekä Lennonin Happiness is a warm gunista eniten. Lisäksi Geldofin Don't like Mondays ja levyn vika biisi Real men olivat tosi rautaisia. Herranjestas, noidenhan täytyy olla levyllinen parhaita coverointeja ikinä, tai jotain.Viestin lähetti cosmic_rodeo
No onhan se aika, hmmm, erilainen. Ei yhtä hyvä luonnollisestikaan. Ihan ilkeän kuuloinen silti, niin kuin itse Kerry King jossain mainitsi.
Itse olisin kiinnostunut kuulemaan/lukemaan enemmänkin näiden Slayer-herrojen kommentteja ko. versiosta, joten jos joku tietää linkkiä haastetteluun tms., lähettäkää vaikka tähän ketjuun tai yv:nä, blease.
Lisiönä toteaisin, että jo kerran mainitun Metallican Garage Inc. tms. levyn kakkoslevy elikkä se ALKUPERÄINEN Garage days-levyte sekä ne sinkkujen b-puolet koottuna yhteen on ehdottomasti bändin parasta antia ikinä. Nämä samalta nauhoittelta löytyvät myöhemmät kurjat Motörhead-livevedätykset sun muut unhoittuivat minulta nopeasti, mutta nuo 80-luvulla nauhoitetut, nykyään alkuperäisinä kohtisharvinaiset ja -kalliit pläjäykset uudelleenjulkaistuna CD:llä pelastivat muuten rahastuksenmakuisen lätyn. Kulttuuriteko vanhoilta äijiltä.