Itse olen tykästynyt kaikenlaisiin erikoisiin lainavetoihin, toiset ovat oikeasti hyviä, toiset hyviä huonoudestaan johtuen, ja loppujen lopuksi suuri osa on sitä ihteään. Viimeisimmän 24 tunnin kuluessa on levysoittimessani käväissyt ainakin kaksi sellaista coveria jotka kuuluvat ensiksi mainittuun joukkoon.
Rammsteinin Stripped-versio on juuri sellainen kun germaanivoimalla yhdistetty herkkä DM-tsipale vain voi olla. Hemminki Peen Liikaa viinaa puolestaan pesee alkuperäisen menollaan 10-0. Autossa on lisäksi soinut kasetilta SNUFFia, tuo punkkisbändihän on tehnyt vallan loistavia kierrätyksiä. Heidän ansiostaan jopa kiinnostuin eräästä aiemmin minulle lähes tuntemattomasta lauluyhtyeestä.
Viestin lähetti Virumaa
Chiquita ska band - american jesus
Piti ihan tuo Tribute tapekin kuunnella pitkästä aikaa läpi, kun tuttu nimi tarttui silmään. Tuo on kyllä ihan onnistunut veto, ainakin omaa tulkintaa on... Kyseisen levyn muita mieleisiäni ovat Lysis17:n pianoballadiksi kääntämä Pessimistic lines, sekä hivenen yllättäen Jesse Busenin kantrinmakuinen Don't pray on me. Muuthan siinä menevätkin sitten enemmän tai vähemmän huumorin puolelle - tahattoman tai tahallisen. Jos olet tutustunut ruåtsalaisiin BR-tribuutteihin, niin otan osaa. Jos et, niin älä tutustukaan :D