Eihän tuo Kärppien kolmospaita ole perusväritykseltään mitenkään erityisen ruma. Siinähän on mustaa ja keltaista, värejä joita on Kärppien paidoissa vuosikausia nähty. Se mikä tekee paidasta ruman, ovat ties missä väreissä kirkuvat mainokset, mutta eihän se ole uusi asia Kärppien paidoissa. Ja kun mainoksia on paljon, niin logo on jossain alavatsan kohdilla, mikä on rumaa.
Kärpillä olisi logonsa ja värimaailmansa puolesta mahdollisuudet oikein hyvännäköisiin paitoihin. Hyvännäköinen logo, voimakkaat ja dynaamiset värit. Otetaan vertailukohdaksi vaikkapa viime kevään finaalivastustaja HPK, jolla on paljon haastavammat värit ja haastavampi logo. Oranssi ei ole se helpoin väri, ja mitä logoon tulee, olen nähnyt sieltä noin sadan vuoden takaa hieman onnistuneempiakin logoja. Tai Pelicans, jolla on nykyisellään hyvät värit, mutta kovin haastava logo, jota pitää koko ajan tuunata uusiksi.
Silti Kärpät häviää näillekin. Kärpillä olisi mahdollisuus olla siellä samassa joukossa kuin IFK ja TPS, joilla on hienoimmat ja tyylikkäimmät paidat vuodesta toiseen. Eihän se nyt minun yöuniani vie, mutta olen käsittänyt, että aika monelta kärppäfaniltakin se vie.