Oon syöny valehtelematta 15 vuotta putkeen jo samaa pitsaa.
Tätä en ymmärrä. Hedelmien kuuluu olla kylmiä, raikkaita ja mehukkaita. Ei ne kuulu uuniin saati pizzaan. Mitä seuraavaksi? Perunaa, jäätelöä ja kukkakaalia?Ananas - Persikka - Banaani
Eli legendaarinen Jungle-pizza.
Tätä en ymmärrä. Hedelmien kuuluu olla kylmiä, raikkaita ja mehukkaita. Ei ne kuulu uuniin saati pizzaan. Mitä seuraavaksi? Perunaa, jäätelöä ja kukkakaalia?
Dillinger.
Rosvopizza. Simply the best.
Tampereella ainakin Evin myy/myi pizzaa nimeltä Africano. Tuossa oli banaania ja kuulemma toimii hyvin pizzassa. Tätä tosin kovasti itsekin olen ihmetellyt.Tätä en ymmärrä. Hedelmien kuuluu olla kylmiä, raikkaita ja mehukkaita. Ei ne kuulu uuniin saati pizzaan. Mitä seuraavaksi? Perunaa, jäätelöä ja kukkakaalia?
Nämä olisin vielä muutama vuosi sitten niputtanut "maistamatta paskaa"-osastoon, mutta sittemmin olen havainnut että toimii erittäin hyvin.Juustopizza, missä on montaa eri juustoa.
Boldatusta sanasta pitäisi antaa penalttia!!Pepperoni
Jauhenliha
Sipuli
Tomaatti
+valkosipuli
Tällä on menty välillä jauhenlihan pois jättäen nyt viimeiset pari vuotta, eikä kyllä tarvitse sen kummemmin alkaa kikkailemaan. Täydellinen pizzanautinto jokaisella kerralla.
Oulussa jos asutte/vierailette niin tämän kokemuksen teille suo Toppilan Klubi parhaimpana. Ohut ja rapsakka pohja, sekä todella maistuva tomaattikastike. Ei muuten jää reunatkaan syömättä.
Heittelee noita ulkkareiden tekemiä pullataikinapizzoja pitkin pitäjiä.
Mikset laita vaan suolahappoa suoraan kanisterista siihen pizzan päälle, ni ei tarviis noin monia ainesosia?DIY -pizza - toki Lidlin pizzapaketista, joka sisältää taikinan ja taikinan päälle tomaattisoseen
Valmiin pizzan päälle tabascoa (olen boomeri) ja mahdollisesti valkosipulia
- salami (tai metwusrsti) = suola
- sipuli = happo
- ananas =makeus ja happo
- sinihomejuusto = lisää suolaa ja happoa
- juustoa reilusti
- puolitettuja oliiveja (Lidlin valkosipulioliiveja)
Jauhenlihaa en ole löytänyt, ilmeisesti jauhi on sen verran harvinainen eläin.Pepperoni
Jauhenliha
Sipuli
Tomaatti
+valkosipuli
Löytyy sieltä vessanpaperin vierestä.Jauhenlihaa en ole löytänyt, ilmeisesti jauhi on sen verran harvinainen eläin.