Paras nuuska

  • 159 131
  • 503

Mikä on parasta snöössii?

  • General (irto)

    Ääniä: 42 6,7%
  • General (pussi)

    Ääniä: 35 5,6%
  • General (irto, light)

    Ääniä: 4 0,6%
  • General (pussi, light)

    Ääniä: 6 1,0%
  • Grov (irto)

    Ääniä: 7 1,1%
  • Grov (pussi)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Göteborgs Rapé (irto)

    Ääniä: 15 2,4%
  • Göteborgs Rapé (pussi)

    Ääniä: 21 3,3%
  • ETTAN (irto)

    Ääniä: 111 17,7%
  • ETTAN (pussi)

    Ääniä: 48 7,7%
  • ETTAN (pussi. light)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Svenskt Export (irto)

    Ääniä: 2 0,3%
  • Karlskrona (irto)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Tre Ankare (pussi)

    Ääniä: 5 0,8%
  • Tre Ankare (pussi, mini)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Mörkbrunt (irto)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Göteborgs Prima Fint (irto)

    Ääniä: 11 1,8%
  • Catch (pussi, mini)

    Ääniä: 12 1,9%
  • Rallarsnus (irto)

    Ääniä: 2 0,3%
  • Röda Lacket (irto)

    Ääniä: 69 11,0%
  • Stjärnsnus (irto)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Probe (irto)

    Ääniä: 8 1,3%
  • Probe (pussi)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Joku muu. Mikä?

    Ääniä: 16 2,6%
  • Poltan vain tupakkaa

    Ääniä: 47 7,5%
  • En käytä nuuskaa

    Ääniä: 266 42,4%

  • Äänestäjiä
    627

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jos käyttää, niin kyllä se menee Rödan puolelle. Pysyy todella hyvin kasassa ja on helppo tehdä myös käsin.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
General number 1!!

General the mustakulta on se jota eniten käytän ja vaikka siinä onkin huono koostumus niin mitä se haittaa kun käyttää ruiskua.

Nyt olen kyllä jo melkein kuukauden käyttänyt Ettania, mutta duunikaveri tuo tänään tornin Generalia, aaah!!

Viestin lähetti Rebel
Jos käyttää, niin kyllä se menee Rödan puolelle. Pysyy todella hyvin kasassa ja on helppo tehdä myös käsin.
Minä kun saan usein Rödasta vain huuleni kipeäksi. Pysyy kyllä hyvin kasassa mutta en pidä Rödan mausta yhtään.

Wewe

Edit: Typo
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Dodiin yhdistetyn auton- ja nuuskanhakureissun päätteeksi voisi tännekin kirjoitella.
Eli itse olen mieltynyt nössöistä Lakkettiin ja Ettani menee paremman puutteessa. Mutta koska olen enemmän pussimiehiä, johtuen niiden helpommasta käytöstä ja hävittämisestä, niin tein vallan mainioita löytöjä ruotsinmaalta.
Eli ensimmäisenä Rocker, joka on todella hyvänmakuinen ja pysyy huulessakin kohtalaisen hyvin ja kauan valumatta.
Toinen uutuus, johon miellyin oli Generalin uusi "white"-pussinuuska. Hieman miedomman makuinen ja kestää todella kauan valumatta, pussinuuskaksi, itse voin suositella näistä molempia lämpimästi kaikille pussittajille.
Näihin verrattuna perus Generalin ja Ettanin pussit ovat selkeästi huonompaa kamaa.
 

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Hohhoijaa, näin aikanen herätys, mutta kahvi kuppi jääkaapin vilpoista gustavus1:a noobia nii kylläpä paistaa aurinko risukasaaanki :)

Itse käytän ruiskua n00bin koska en tykkää nuuskan hajusta niin hirveästi ja ohan se hygienisempaakin :p

General ja Gustavus 1:a vie kyl voiton jos verrataan esim tähän grovsnuss tjsp mitä tyttöystävä toi laivalta, järkyttävä haju ja ei siin muutenkaa mitään ihmeellistä ollu.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ovatko muut päässeet kokeilemaan Granitin pussia? Itse tuossa hankin muutaman purkin ja pakko sanoa että olen tyytyväinen. Ihan hyvin iskee ja jättää ihan mukavan maun suuhun.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Tormentori
Ovatko muut päässeet kokeilemaan Granitin pussia? Itse tuossa hankin muutaman purkin ja pakko sanoa että olen tyytyväinen. Ihan hyvin iskee ja jättää ihan mukavan maun suuhun.

Minä olen. Tosin tuotetta tarjonnut herrasmies sanoi sen olevan "extra strong kun siinä on liekinkuva kotelossa". Hyvää kamaa, kannattaa kokeilla!!! Iiiisot pussit huulen alla on myös esteettisesti kaunista.
 

DB32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dave Brown, Derek Boogaard
Amerikkalaiset tuotteet Kodiak Ice ja Rooster ovat paljon tujakampaa kuin ruotsaliset... niitä ei tosin suomesta ostella joten General ja Ettan linjala mennään...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
pojat pojat, irtonuuska potkii kun pistää muutaman tipan tabascoa tykkiin/palloon... huhhuh, itse laitoin tykin molemmista päistä tippoja - myös kesken pökäleen tekoa sinne keskelle vähän tabascoa - nyt on juhlat mun huulen alla!!!!
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Tormentori
Ovatko muut päässeet kokeilemaan Granitin pussia? Itse tuossa hankin muutaman purkin ja pakko sanoa että olen tyytyväinen. Ihan hyvin iskee ja jättää ihan mukavan maun suuhun.
Kokeillut olen ja kieltämättä hyvä maku mutta mulla se ei oikein iskenyt, tiedä sitten miksi..?? Tälläkin hetkellä taskussa pullottaa kiekko Generalia!


Viestin lähetti Cairns
pojat pojat, irtonuuska potkii kun pistää muutaman tipan tabascoa tykkiin/palloon... huhhuh, itse laitoin tykin molemmista päistä tippoja - myös kesken pökäleen tekoa sinne keskelle vähän tabascoa - nyt on juhlat mun huulen alla!!!!
Hahhaa, kaikkea säkin sitten keksit ja kokeilet, oot säki kunnon nuuskafriikki!! ;)

Wewe
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
pojat pojat, irtonuuska potkii kun pistää muutaman tipan tabascoa tykkiin/palloon... huhhuh, itse laitoin tykin molemmista päistä tippoja - myös kesken pökäleen tekoa sinne keskelle vähän tabascoa - nyt on juhlat mun huulen alla!!!!

Hehe, kalpeneeko Skärgårdssnus?
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Konstantin
No niin arvon nuuskaajat!
Sanokaapa mistä saisin tilattua nuuskaa??
Olen nyt viikon sinnitelly ilman nuuskaa! Alkaa jo tuskan hiki valua otsasta..=)

Vilkaisepa vaikka edelliseltä sivulta...
 

DB32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dave Brown, Derek Boogaard
Viestin lähetti Flegu
EY-tuomioistuin alkaa sitten huomenna käsittelemään nuuskan myyntikiellon laillisuutta ja päätös on odotettavissa vuoden loppupuolella. Toivotaan että siellä oltaisiin tultu järkiin ja saataisiin musta kulta takaisin lailliseen kauppaan Suomessakin.
No tuleeko sitä päätöstä? Elekkee EY-miehet vatvvoo vaan laittaakkee se kultsi sinne lähikiskan hyllylle! Noppeita päätökssii ku opiskelijan rahat menee ku pittää kalliita hintoja maksaa ku sitä ei isämmuasta suomesta sua
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Konstantin
No niin arvon nuuskaajat!
Sanokaapa mistä saisin tilattua nuuskaa??
Olen nyt viikon sinnitelly ilman nuuskaa! Alkaa jo tuskan hiki valua otsasta..=)

Niin varmaan valuisi minullakin, mutta ei enään.

Kysymykseesi löytynee vastaus tuolta sieltä pitäisi löytyä aika monta kivaa ja mielihyvää tuottavaa tuotetta ;)

Wewe
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Mä en voi sanoa että nuuskaan koska
a) Olen nainen (tytöthän ei nuuksaa!!)
b) Merkki mitä käytän on niin laimeeta, ettei sitä lasketa ees nuuskaksi. Kyseessä on tämä Mocca:n mintunmakunen pussinuuska.

jee-jee
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Carcki
Mä en voi sanoa että nuuskaan koska
a) Olen nainen (tytöthän ei nuuksaa!!)
b) Merkki mitä käytän on niin laimeeta, ettei sitä lasketa ees nuuskaksi. Kyseessä on tämä Mocca:n mintunmakunen pussinuuska.

jee-jee
Jess, viimein saimme tänne ainakin yhden joka myöntää olevansa nainen ja nuuskaava. Carcki, eihän sillä väliä mitä käyttää vaan sillä että voi saada nikotiininsa muustakin kuin röökistä. :)

Olen itseasiassa myös kokeillut tuota Mocca:n minttu-pusanuuskaa ja laimeeta on jos vertaa esim siihen kun käytän itse irto Generalia, mutta sullehan toi voi olla juuri sopiva. Saako noita Mocca:n pusanuuskia eri-kokoisina??

Wewe
 

Lama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara(kahvara kaveriporukassa)Mikko Leinonen
Itse olen muutaman kerran nuuskaa koittanut ja todennut että ei ole minun juttuni niin kun ei ole tupakkakaan.
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Viestin lähetti Wewe
Jess, viimein saimme tänne ainakin yhden joka myöntää olevansa nainen ja nuuskaava. Carcki, eihän sillä väliä mitä käyttää vaan sillä että voi saada nikotiininsa muustakin kuin röökistä. :)

Olen itseasiassa myös kokeillut tuota Mocca:n minttu-pusanuuskaa ja laimeeta on jos vertaa esim siihen kun käytän itse irto Generalia, mutta sullehan toi voi olla juuri sopiva. Saako noita Mocca:n pusanuuskia eri-kokoisina??

Wewe

Taitaa olla sukuvika, isäni puolella meinaa aika moni nainen harrastaa nuuskaamista. Eihän se ole hirveen naisellista, jonka takia vältän nuuskaamista yleisillä paikoilla.

En tiedä että onko noita erikokoisina, mutta itelläni noi pussit on suhtl. pieniä, jonka takia käytän usein kahta kerrallaan.
Mutta enhän minä ole edes riippuvainen... :)
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Carcki
En tiedä että onko noita erikokoisina, mutta itelläni noi pussit on suhtl. pieniä, jonka takia käytän usein kahta kerrallaan.
Mutta enhän minä ole edes riippuvainen... :)
Outoa, itse kyllä käytän nuuskaa tasan sen takia koska olen himoriippuvainen nikotiinista ja niin edelleen.. Jos mulla ei ole nuuskaa niin pitää polttaa päivässä kaksi askia tupakkaa eikä se silti tyydytä mun nikotiinin himoa!!

Haetko muutes nuo special biittisi aina Ruotsista vai tiedätkö jonkun kiskan täällä Suomen puolella joka myy niitä?? Mitäs sit ku sun herkkunuuskat loppuu, lähetkö heti laivalle?? ;)

Wewe
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kaverit käyttää tykkinuuskaa ja on sanoi ,että "potkasee" paljon enemmän ,kuin pussi.
Tiedä sitten.Itse vedän pussinuuskaa ja hyvin kolisee.
Röda on hyvä ja Ettankin menee laivalla kivasti.
Kannattaa käydä hakemassa Ruotsista kunnon "nöjt" kerralla.
Turhaa hakea hyvää nuuskaa laivalta tai Suomesta.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan kuullut, että Rödania olisi pussissa. Sama kuin väittäisi kokeilleensa Tre Ankare-irtonuuskaa.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Joskus testannut koulussa lätkätovereilta pussia, sitä Moccaa jossa on vaaleanpunainen peltipurkki. Olisiko se juuri ollut minttu? Ensimmäisellä kerralla jytisi, mutta ei ole kuitenkaan meikäläisen juttuja, kun en poltakaan. Mutta sanotaan, tupakka vs. nuuska 0-100.

Pakko vielä todeta, että esim. Ettanin irto onkin sitten aikamoisen tarkaan lehmänpaskan näköistä, ettei oikein enää inspiroi sitä huuleen laittaa. Haiseekin niin pahalle, ettei ole "paremman jytinän" arvoista. Kerran kokeilin, enkä silloin vielä tiennyt tiivistämisestä mitään. Kohta olikin sitten suu makeana.

Niin ja joku täällä jossain kohtaa sanoi, etteivät tytöt edes kokeile nuuskaa. Sattuipa minulla olemaan Röda Lacketin kiekko taskussa ja pienessä tuiskeessa terassilla naispuolinen ystävättereni pyysi "saada biitin". Parin millin tykkiin 1/3 täyteen ja ystäväni täysin sekaisin hetken kuluttua. Ns. "luumu pehmeäksi". Tiedä sitten, johtuiko episodi Rödasta vai tytön huonosta päästä..
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pullamössö
myiskoo ne mulle 2 millin pilliä apteekisa kun itellä nu ollu 5 m l ja sillä vänä hankala laittaa huleen ja en tajunn ukysä pienempää`?

Älä juo enään!

Joo, apteekkiin vaan kysymään ja tykkiä tulee. Tosin kaikissa apteekeissa ei ruiskuja myydä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös