Minä kun saan usein Rödasta vain huuleni kipeäksi. Pysyy kyllä hyvin kasassa mutta en pidä Rödan mausta yhtään.Viestin lähetti Rebel
Jos käyttää, niin kyllä se menee Rödan puolelle. Pysyy todella hyvin kasassa ja on helppo tehdä myös käsin.
Viestin lähetti Tormentori
Ovatko muut päässeet kokeilemaan Granitin pussia? Itse tuossa hankin muutaman purkin ja pakko sanoa että olen tyytyväinen. Ihan hyvin iskee ja jättää ihan mukavan maun suuhun.
Kokeillut olen ja kieltämättä hyvä maku mutta mulla se ei oikein iskenyt, tiedä sitten miksi..?? Tälläkin hetkellä taskussa pullottaa kiekko Generalia!Viestin lähetti Tormentori
Ovatko muut päässeet kokeilemaan Granitin pussia? Itse tuossa hankin muutaman purkin ja pakko sanoa että olen tyytyväinen. Ihan hyvin iskee ja jättää ihan mukavan maun suuhun.
Hahhaa, kaikkea säkin sitten keksit ja kokeilet, oot säki kunnon nuuskafriikki!! ;)Viestin lähetti Cairns
pojat pojat, irtonuuska potkii kun pistää muutaman tipan tabascoa tykkiin/palloon... huhhuh, itse laitoin tykin molemmista päistä tippoja - myös kesken pökäleen tekoa sinne keskelle vähän tabascoa - nyt on juhlat mun huulen alla!!!!
Viestin lähetti Cairns
pojat pojat, irtonuuska potkii kun pistää muutaman tipan tabascoa tykkiin/palloon... huhhuh, itse laitoin tykin molemmista päistä tippoja - myös kesken pökäleen tekoa sinne keskelle vähän tabascoa - nyt on juhlat mun huulen alla!!!!
Viestin lähetti Konstantin
No niin arvon nuuskaajat!
Sanokaapa mistä saisin tilattua nuuskaa??
Olen nyt viikon sinnitelly ilman nuuskaa! Alkaa jo tuskan hiki valua otsasta..=)
No tuleeko sitä päätöstä? Elekkee EY-miehet vatvvoo vaan laittaakkee se kultsi sinne lähikiskan hyllylle! Noppeita päätökssii ku opiskelijan rahat menee ku pittää kalliita hintoja maksaa ku sitä ei isämmuasta suomesta suaViestin lähetti Flegu
EY-tuomioistuin alkaa sitten huomenna käsittelemään nuuskan myyntikiellon laillisuutta ja päätös on odotettavissa vuoden loppupuolella. Toivotaan että siellä oltaisiin tultu järkiin ja saataisiin musta kulta takaisin lailliseen kauppaan Suomessakin.
Viestin lähetti Konstantin
No niin arvon nuuskaajat!
Sanokaapa mistä saisin tilattua nuuskaa??
Olen nyt viikon sinnitelly ilman nuuskaa! Alkaa jo tuskan hiki valua otsasta..=)
Jess, viimein saimme tänne ainakin yhden joka myöntää olevansa nainen ja nuuskaava. Carcki, eihän sillä väliä mitä käyttää vaan sillä että voi saada nikotiininsa muustakin kuin röökistä. :)Viestin lähetti Carcki
Mä en voi sanoa että nuuskaan koska
a) Olen nainen (tytöthän ei nuuksaa!!)
b) Merkki mitä käytän on niin laimeeta, ettei sitä lasketa ees nuuskaksi. Kyseessä on tämä Mocca:n mintunmakunen pussinuuska.
jee-jee
Viestin lähetti Wewe
Jess, viimein saimme tänne ainakin yhden joka myöntää olevansa nainen ja nuuskaava. Carcki, eihän sillä väliä mitä käyttää vaan sillä että voi saada nikotiininsa muustakin kuin röökistä. :)
Olen itseasiassa myös kokeillut tuota Mocca:n minttu-pusanuuskaa ja laimeeta on jos vertaa esim siihen kun käytän itse irto Generalia, mutta sullehan toi voi olla juuri sopiva. Saako noita Mocca:n pusanuuskia eri-kokoisina??
Wewe
Outoa, itse kyllä käytän nuuskaa tasan sen takia koska olen himoriippuvainen nikotiinista ja niin edelleen.. Jos mulla ei ole nuuskaa niin pitää polttaa päivässä kaksi askia tupakkaa eikä se silti tyydytä mun nikotiinin himoa!!Viestin lähetti Carcki
En tiedä että onko noita erikokoisina, mutta itelläni noi pussit on suhtl. pieniä, jonka takia käytän usein kahta kerrallaan.
Mutta enhän minä ole edes riippuvainen... :)
Viestin lähetti Pullamössö
myiskoo ne mulle 2 millin pilliä apteekisa kun itellä nu ollu 5 m l ja sillä vänä hankala laittaa huleen ja en tajunn ukysä pienempää`?