Paras hampurilaisravintola?

  • 60 378
  • 438

Paras hampurilaisketju?

  • Hesburger

    Ääniä: 235 30,9%
  • McDonalds

    Ääniä: 250 32,9%
  • Rolls

    Ääniä: 38 5,0%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 237 31,2%

  • Äänestäjiä
    760

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Varmasti Amerikasta löytyy parhaat alan ravintolat, ihan vaan katsomalla amerikkalaista ihmistä näin voi päätellä. Tietenkään minäkään en ole Länsi-Turusta ikinä poistunut, joten en voi tietää.

Ei ole Fatburgerin voittanutta ja sieltä nimenomaan XXXL Fatburger. Uuh mama, käyn kuumana mama...

Kun minä perustan hampurilaisravintolan hampurilaiset nimetään erikokoisten naisten mukaan. Skinny Bitchistä Chubbyn ja BBW:n kautta Feeder Burgeriin. Jokaista hampurilaista edustamaan oma asianmukainen tarjoilijansa. Jos BBW joutuisi toimittamaan Skinny Bitch -aterian, niin sen kuuluisi vittuilla "You chose that Skinny Bitch over me huh?? you fucking little pussy piece of shit". Skinny Bitchin kuuluisi puolustaa asiakasta: "You fucking fat fuck, get your fat uggly ass out of there and let him eat". Feeder aterian toisi sellainen mukava rauhallinen herrasmies, joka jäisi katsomaan kun syöt. Paikan nimi olisi Crazy Burger.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paikan nimi olisi Crazy Burger.

Kuulostaa hyvältä. Joskus aikanaan mietimme kavereiden kanssa, että melko kova nimi hampurilaispaikalle olisi Tip Burger. Jos tuota jalostaisi pidemmälle, voisi ehkä harkita jotain kartellia Crazy Burgerin kanssa...

Vähän samaan hengenvetoon olen miettinyt, että kebab-ravintoloilla kun on toisinaan tapana käyttää nimessään jotain itämaista kaupunkia, niin miksi Suomesta ei vielä löydy sellaista paikkaa, joka kantaisi ylvästä nimeä "Ankara Kebab".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
McDonalds ehdottomasti, siellä on parhaat hampparit, varsinkin El Maco on parhautta. En tosin ole pitkään aikaan käynyt edes Mäkkärillä.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja sanottakoon vielä että elämäni parasta purilasta olen haukannut Helsinki-Vantaan lentokentän "mikälie"-ravintolassa. Poroburgeri maalaisperunoilla. Omnom, tekipä mieli taas lähteä matkoille lentokoneella.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Parhaat burgerit saa ruotsalaisesta Max:ista. Pesee mäkkärin ja BK:n ihan millon vaan. Kannattaa käydä kun lähdette Stokikseen katsomaan Suomen finaalia.

Tinkiezone ja Nötkötti ovat molemmat oikeassa, Suomen parhaat burgerit saa Snackystä ja jos oikein haluaa rankaista itseään niin ei muuta kun ScanBurgeriin.

Totta joka sana. Tuli Max:issa vedettyä viime Ruotsinturneella triplajuustohampurilainen. Oli kallis, mutta aivan helvetin hyvä.

Suomessa Snacky painii aivan omassa sarjassaan. Viimeksi kun Burger King kokeili Suomessa vitutti Whopperissa tomaatti, joka kuuluu hyvään hampurilaiseen yhtä paljon kuin maansiirtokone perseeseen. Tosin saahan sen varmasti ilmankin, kun pyytää. Tuoreen purilaisenkin saa varmuudella eikä vartin hyllyssä makoillutta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Suomessa Snacky painii aivan omassa sarjassaan. Viimeksi kun Burger King kokeili Suomessa vitutti Whopperissa tomaatti, joka kuuluu hyvään hampurilaiseen yhtä paljon kuin maansiirtokone perseeseen.

Totta joka sana. Snackya kun ei juuri tällä hetkellä ihan lähettyvillä ole, niin Mäkkärissä tulee vierailtua sen kerran kun pikasafkaa haluaa. Tuplajuusto tai Big Mac. Tai ihan sama kunhan siihen ei ole sotkettu tomaattia muuten kuin ketsupin muodossa.

Olen muuten käynyt Buffalossa sellaisessa McDonaldsissa missä ei ollut Big Mac edes listalla. Palvelu oli erittäin mielenkiintoista. Aluekin oli tosin valkoiselle miehelle hieman väärä. Saletisti oli sylkeä niissä kokolihapurilaisissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Asiaa sivuten: Helsinki-Vantaan O'Learysissa käyneet, millaisiksi luokittelisitte tarjoamansa burgerit?
Ihan normis ravintolasettiä. Ei huomautettavaa, joskaan ei mikään tajunnanräjäyttäjä. Plussana se, ettei mennyt pakki sekaisin loppumatkaksi.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Joku muu, mikä?

Yksinkertasesti tykkään eniten kaikkien nakkikioskien lätyistä, kunhan ei nyt mihinkään ala-arvoiseen mestaan eksy.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ei tainnut koskea nakkikoppeja tämä ketju. Muutenhan Iso-Jaska veisi kirkkaan voiton.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mäcissä parhaat maut mutta pienimmät burgerit.
Hesessä parhain määrä/hinta suhde, maku booring.
Muissa ketjussa epämääräistä kakkaa.

Snägärit paras, Porissa GP. Joku vois neuvoo mistä Turusta saisi hyvän burgerin nakkikiskalta!!
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Parhaan burgerini olen vetänyt Amsterdamissa sen nimisessä mestassa, kuin Burger Bar. Noita ei taida muualta löytyäkään, eli jos joku sattuu käymään sielläpäin, niin suosittelen.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Joku vois neuvoo mistä Turusta saisi hyvän burgerin nakkikiskalta!!

Itse ainakin pidän eniten Toriburgerin burgereista kauppatorilla, Kallun Grillistä olen myös syönyt hyviä hamppareita, myös kauppatorilla. Semiburger Eerikinkadun ja Humalistonkadun risteyksessä, yöklubi Marilyniä vastapäätä tarjoilee myös mielestäni hyvät hampparit. Mantun Grilliä monet kehuvat ruuistaan, en muista olenko sieltä itse ostanut mitään, hampparia en ainakaan, mutta uskoisin, että kannattaa sekin testata, Itäisen rantakadun ja Kaskenkadun kulmassa.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viimeksi kun Burger King kokeili Suomessa vitutti Whopperissa tomaatti, joka kuuluu hyvään hampurilaiseen yhtä paljon kuin maansiirtokone perseeseen.

Olet väärässä, maansiirtokone ei kuulu perseeseen, mutta tomaatti hampurilaisessa on aina bonusta. Toisin kuin joku sinappi tai ketsuppi, hyi vittu.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Parhaan burgerini olen vetänyt Amsterdamissa sen nimisessä mestassa, kuin Burger Bar. Noita ei taida muualta löytyäkään, eli jos joku sattuu käymään sielläpäin, niin suosittelen.

Jos Amsterdamiin eksyy ja hampurilaista kaipaa, niin Burgermeesteriltä saa mainoita burgereita.

http://www.burgermeester.eu/menu

Parempaa kuin yleensä kotona jaksaa vääntää.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Burger King -nimi menee edelleen sekaisin saman ketjun aussi-versiosta, "Hungry Jack's":sta. Ihan hyvaa burgeria saa BK:sta ei siina mitaan, mutta kylla ne parhaat burgerit saan In-n-Out:ista ja Five Guys:sta, kun ketjuista puhutaan.

Belgiassa muinoin innosti Quick, koska sielta sai bissea kyytipojaksi. Tais saada muistakin ketjuista, mutta jotenkin tuo Quick oli se mesta, koska se on paikallinen.

Mickey D:n paska on kylla uskomatonta ja kaynkin siella (edelleen) kerran vuodessa vain muistuttamassa itseani siita miksi en syo sita sen useammin.

Ketjujen ulkopuolelta sen verran, etta onneksi on noita "gourmet burger" mestoja, joissa panostetaan niiden purilaisten tekemiseen ja kehittamiseen. Niista tulee ne parhaat burgerit viime peleissa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olet väärässä, maansiirtokone ei kuulu perseeseen, mutta tomaatti hampurilaisessa on aina bonusta. Toisin kuin joku sinappi tai ketsuppi, hyi vittu.

Tuli syötyä hampurilaisia erittäin paljon ja 70-luvulla ja ainahan niissä oli sinapit sekä ketsupit. Maistui aivan saatan hyvältä. Nykyisin tosin burgerit ovat muuttuneet ja monista löytyy ainoastaan ketsuppi. Majo ratkaisee eniten pihvimausteen kanssa jos mausteita silmäillään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Majo ratkaisee eniten pihvimausteen kanssa jos mausteita silmäillään.
Muuttuuko maku ratkaisevasti, jos ei silmäillä? Entä onko silmällä väliä? Vasen, oikea vai pers? Olen aidosti hämmentynyt, koska en erityisemmin silmäile mausteita. Vai meninkö miinaan? Puhutaanko nyt silmänruoasta?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Muuttuuko maku ratkaisevasti, jos ei silmäillä? Entä onko silmällä väliä? Vasen, oikea vai pers? Olen aidosti hämmentynyt, koska en erityisemmin silmäile mausteita. Vai meninkö miinaan? Puhutaanko nyt silmänruoasta?

Silmäillä, katsastella, tarkkailla, scannata (nuorisoslangilla). Varmasti väärä verbi minulta ja siitä suuri pahoittelu. Menit näemmä asiasta hieman sekaisin ja se ei ollut tarkoitus.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Saat anteeksi.

Kyllä tässä kuitenkin tukihenkilöä tarvittaisiin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ketjujen ulkopuolelta sen verran, etta onneksi on noita "gourmet burger" mestoja, joissa panostetaan niiden purilaisten tekemiseen ja kehittamiseen. Niista tulee ne parhaat burgerit viime peleissa.
Esimerkiksi juuri gfk eli brittivetoinen Gourmet Burger Kitchen on tätä sorttia, paitsi että toimii ketjuna. Tältä osin gfk ei konseptina ole niin valtavan kaukana pikamättölästä, vaikka asiakkaat pöytiin palvellaankin. Mutta purilaiset ovat gfk:ssa muutamaa luokkaa maittavampia kuin paikoissa joiden burgerit tarjoillaan paperikääreessä. Omat gfk-kokemukseni ovat Lontoosta ja Dubaista, tasavahvat fiilikset sain molemmista.
 
Parhaan purilaisen olen syönyt Berliinissä symppiskojussa nimeltä Burgermeister (U Schlesiches Tor, Kreuzberg). Klassiset, hyvät ja tuoreet ainekset ilman turhaa kikkailua. Samassa kaupungissa on myös The Bird, joka on sitten lihaisamman burgerin ystävälle. Ja kyllä, kypsyysaste kysytään, eikä keittiö suostu well doneen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tuli syötyä hampurilaisia erittäin paljon ja 70-luvulla ja ainahan niissä oli sinapit sekä ketsupit.
Näinpä, tosin itse enemmän ehkä 80-luvun puolella, enkä kyllä ymmärrä miksi. Kaikista järkyttävintä on, kun vetää snägärityyliin KAIKKI MAUSTEET sinne väliin, ei hyvänen aika. Sehän on ihan sama mitä skeidaa siellä silloin on välissä, kun maistuu vaan ne kuvottavat mausteet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös