Panu Mieho HIFK:ssa

  • 8 126
  • 94

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selvä juttu. Ihan hyvää viihdettä kyllä seurata kuinka pitkälle kehtaat tuota ilmiselvää valhetta jatkaa.

Noh, tämä tästä.
Ok asia kunnossa. En ole missään kohtaa sanonut, että olisi mitään kilpailua ollut tms. Kiinnostusta kylläkin. Ihan normaali käytäntö. Ei kai kukaan ajattele, etteikö Miehosta olisi ollut kiinnostusta muilla, kun meillä. Meillehän tulee ja kelpaa vain ne, jotka ei muille kelpaa. Mutta jätetään myös puolestani tähän. Ihan yhdentekevää oliko Ilves kiinnostunut vai ei . Mieho on meillä ja voidaan sopia, ettei kelvannut muille.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä ei ole mitään tietoa siitä, että Ilves ei olisi ollut Miehosta kiinnostunut ja en sitä ole tässä kiistämässä. Hyviä syitä kiinnostukselle en keksi.

En nyt saanut ihan kiinni siis oliko Hölö kiinnostunut Miehosta vai Mieho kiinnostunut pelaamisesta Hölön alaisuudessa? Kuitenkin jos rahakaan ei ratkaissut niin mikähän ihme se syy oli sitten valita Hifk. Peltonen valmentaa ja materiaali on heikentynyt. Molemmat tuttuja seuroja ja ilmeisesti pahan juuri Pennanenkin on jo lähtenyt. Ihan kiinnostuksesta utelen.
Kotiin paluu oli syy Pantsella. Miehen itse kertomana. Oli siitä enemmän, kuin innoissaan.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis hetkinen nyt :D

Hölö on ollut Peltosen aisaparina Sveitsissä valmennushommissa, joten luonnollisesti Hölö ja Mieho tuntevat entuudestaan, kun Niemelä on ollut "alkuaikoinaan IFKssa" valmennuksessa.

Melkoisen käsikirjoituksen olet sirkuksellesi kehitellyt tässä! Hattua päästä.
Tähän puuttuu kohta jo mode, mutta vielä kerran. Pantseen tutustui Hölö Villen kautta. Täysin sivuseikka ja annetaan olla.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Ok asia kunnossa. En ole missään kohtaa sanonut, että olisi mitään kilpailua ollut tms. Kiinnostusta kylläkin. Ihan normaali käytäntö. Ei kai kukaan ajattele, etteikö Miehosta olisi ollut kiinnostusta muilla, kun meillä. Meillehän tulee ja kelpaa vain ne, jotka ei muille kelpaa. Mutta jätetään myös puolestani tähän. Ihan yhdentekevää oliko Ilves kiinnostunut vai ei . Mieho on meillä ja voidaan sopia, ettei kelvannut muille.
Minä kyseenalaistin vain sinun höpinät jostain Miehon ja Hölön yhteydestä toisiinsa. Ei sinun tarvitse minua yrittää vakuutella kuinka asiat ovat muka menneet kun selkeästi jäit jo kiinni valheesta.

Mieho muuten pelasi Ilveksessä silloin kun Hölö oli Peltosen aisaparina.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän puuttuu kohta jo mode, mutta vielä kerran. Pantseen tutustui Hölö Villen kautta. Täysin sivuseikka ja annetaan olla.
Voi olla, mutta noin räikeät valheet kyllä pistää silmiin väkisin. Tämän viimeisimmän kanssa voit olla oikeassa, sitä en väitä vastaan, mutta alunperin puhuit nimenomaan valmennuksesta HIFKssa.

Se siitä varmaan, kukin tyylillään.
 

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Ei liene isokaan salaisuus, että Ilveksessä urheilujohdon puolesta alettiin tiettyjä pelaajia pitämään ns. kuolleena painona ja peluutus jäi vähiin.

UTJ ei ole Ilveksessä vaihtunut, eikä Mieho ole esittänyt ruotsissa yhtään mitään sellaista, että neuvotteluhalukkuus olisi merkittävästi kasvanut. Hölö on Hölö mutta ei hänenkään sanansa Miehon palkkaamisen suhteen sentään niin paljoa paina.

Mutta kuten sanottu terveenä ollessaan ja oikein roolitettuna varsin hyvä pelaaja.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kyseenalaistin vain sinun höpinät jostain Miehon ja Hölön yhteydestä toisiinsa. Ei sinun tarvitse minua yrittää vakuutella kuinka asiat ovat muka menneet kun selkeästi jäit jo kiinni valheesta.

Mieho muuten pelasi Ilveksessä silloin kun Hölö oli Peltosen aisaparina.
Pahoittelut muille, mutta vielä selvennän sinulle.Mieho tutustui hölöön Villen kautta. En koe myöskään, että minun tarvitsisi sinua vakuttaa yhtään mistään ja en yritä, mutta koska kutsut valehtelijaksi en sitä hyväksy. En ymmärä miksi ja mistä valehtelisin.
Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Mutta kärpäsestä tehtiin härkänen, koska satuin mainitsemaan, että Ilves oli myös kiinnostunut Miehosta. So what. En sanonut olleen kilpailua. Ja kerroin Ilveksen kiinnostuksen johtuneet Ilvekselle jo valmiiksi tutusta( pidetystä) miehestä ja siitä, että Hölö on tuttu Pantselle. Ja satun tietämään, että miehet tuntevat toisensa Hifk yhteyksistä mm vuosittaisista padel turnauksista. Piste.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Vai, että Mieho tarttui kalamiehen vieheeseen. Saatiin upgreidi Åstenille ja Talelle. Möyrimiskykyä löytyy ja varmasti 10-15 tehopistettä.
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mielestäni Mieho ja kenties jopa Jasu ovat huomattavasti järkevämpiä hankintoja, kuin esim. Rask vuosi sitten. Itselläni on vahva tunne, että Mieho pelaa elämänsä kauden ja takoo +35p.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Pahoittelut muille, mutta vielä selvennän sinulle.Mieho tutustui hölöön Villen kautta. En koe myöskään, että minun tarvitsisi sinua vakuttaa yhtään mistään ja en yritä, mutta koska kutsut valehtelijaksi en sitä hyväksy. En ymmärä miksi ja mistä valehtelisin.
Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Mutta kärpäsestä tehtiin härkänen, koska satuin mainitsemaan, että Ilves oli myös kiinnostunut Miehosta. So what. En sanonut olleen kilpailua. Ja kerroin Ilveksen kiinnostuksen johtuneet Ilvekselle jo valmiiksi tutusta( pidetystä) miehestä ja siitä, että Hölö on tuttu Pantselle. Ja satun tietämään, että miehet tuntevat toisensa Hifk yhteyksistä mm vuosittaisista padel turnauksista. Piste.
Kuitenkin väitit kaikesta huolimatta että Hölö olisi ollut IFKssa valmentamassa. Tarina tuntuu muuttuvan vähän joka viestissä, mutta niinhän yleensä valehtelijoilla on tapana.

Missä roolissa Hölö on IFKssa ollut "alkuaikoina"?
Valmennuksessa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mielestäni Mieho ja kenties jopa Jasu ovat huomattavasti järkevämpiä hankintoja, kuin esim. Rask vuosi sitten. Itselläni on vahva tunne, että Mieho pelaa elämänsä kauden ja takoo +35p.
Jos ei olisi Lehterää niin tällä 35 pisteellä todennäköisesti kamppailtaisiin IFKn sisäinen pistepörssin voitosta. Sellainen keräilyerä saatu rakennettua.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuitenkin väitit kaikesta huolimatta että Hölö olisi ollut IFKssa valmentamassa. Tarina tuntuu muuttuvan vähän joka viestissä, mutta niinhän yleensä valehtelijoilla on tapana.
Hyvin olet perillä valehtelijan ajattelu maailmasta, mut et minun.
Kertaalleen jo selitin, että esitin asian epäselvästi ja puolihuolimattomasti( oikea muoto olisi ollut :tutustui valmennuksen kautta)Kyllä mä olen hyvin perillä ketä meillä on valmentanut. En kai mä nyt niin pässi ole. Mutta sovitaan, että valehtelin. En tiedä mitä, mutta kättäpäälle ja kaikilla hyvä mieli.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hyvin olet perillä valehtelijan ajattelu maailmasta, mut et minun.
Kertaalleen jo selitin, että esitin asian epäselvästi ja puolihuolimattomasti. Kyllä mä olen hyvin perillä ketä meillä on valmentanut. En kai mä nyt niin pässi ole. Mutta sovitaan, että valehtelin. En tiedä mitä, mutta kättäpäälle ja kaikilla hyvä mieli.
Kummallisesti sinä joudut aina näitä ”puolihuolimattomia” juttujasi tällä tavalla selittelemään…
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervetuloa kotiin Panu jne.

Eli nyt IFKlla on kaksi nelossentteriä. Vai onko IFK tosiaan sellaisessa alennustilassa, että Miehosta on kaavailtu meille kolmossentteriä?

Toisaalta kun meille on tavaksi tullut pelata sijoista ynnä muut, niin keskikaista Lehterä-Kodytek-Mieho-Jasu on ihan riittävä.

Finaaleihin asti riittääkö, epäilen vahvasti.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Köyhän miehen Tallberg … eteenpäin on menty…
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Joskus kauan sitten joku luki IFK:n kokoonpanoja lauantai-iltana. Tai siis iltapäivällä, ettei nyt joku pilkunnussija ala sättimään.
1 kenttä se ja se 2 kenttä.. jne jne. Joku vitun turhake (Panu mieho)
Yhdyn tähän kyseiseen, kiitos ja näkemiin.
Ja taas joku alkaa nillittää, mieluummin joku junnu jolla on potentiaalia ni kaikki runkosarjanpelit vaan vyön alle vaikka olisikin fyysisydeeltään ja muilta avuiltaan vajaa.
Tekemällä oppii.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mieho mielestäni hyvä pelaaja 3. kentän keskelle.
Joukkueen muut puutteet eivät ole hänen syytään.

No ei ole hänen syytä.
Mut jos silloin joskus laitettiin menemään niin mikä hänestä nyt tekee niin hyvän että kelpaa?
Ja en tarkoita että, mitenköhän sen nyt sanoisi, että sinua dissaan.
Mutta tämän kaliberin jätkän saisi omista junnuistakin jolla on halua mennä eteenpäin.
Joo liian nuori, ei fyysisyyttä ja jne. No ei kai niitä tule jossei pääse äijien kanssa skulaa.
Säästyy sitä fyrkkaakin.
Ja en tuomitse Miehoa ihmisenä, vaan kuten sanottua, turhake.
 

El Tito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, IFK
No ei ole hänen syytä.
Mut jos silloin joskus laitettiin menemään niin mikä hänestä nyt tekee niin hyvän että kelpaa?
Ja en tarkoita että, mitenköhän sen nyt sanoisi, että sinua dissaan.
Mutta tämän kaliberin jätkän saisi omista junnuistakin jolla on halua mennä eteenpäin.
Joo liian nuori, ei fyysisyyttä ja jne. No ei kai niitä tule jossei pääse äijien kanssa skulaa.
Säästyy sitä fyrkkaakin.
Ja en tuomitse Miehoa ihmisenä, vaan kuten sanottua, turhake.
Siitä on monta vuotta kun täältä lähti ja on kehittynyt pelaajana sinä aikana. Lisäksi Peltosen tyylinen möyrijä tsemppari. Ja kun kaikesta huolimatta Peltonen meillä valmentajana jatkaa niin on järkevää hankkia hänen tyylisiään pelaajia.

Osaatko nimetä junioreista pelaajan/ pelaajia joita oltaisiin voitu laittaa tuohon 3. keskelle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös