Kyllä koko jupakka lähti liikkeelle siitä kun kerroit kuinka Hölö olisi halunnut "vanhan tutun" joukkueeseensa. Kun huomautettiin ettei Mieholla ja Hölöllä ole mitään ammatillista yhteyttä toisiinsa, niin alkoi selittely kuinka Hölö ja Mieho tuntevatkin Peltosen kautta ja jostain padel-turnauksista :D
Toki ennen tätä sanoit aivan selkeästi kuinka Hölö on ollut valmentamassa IFKssa "alkuaikoina".
Kyllä se kuule niin on että jostain kummallisesta syystä halusit leveillä "tiedoillasi" ja kerryttää jotain palstatietäjän mainetta, mutta nilkoille kopsahti ja aikas nololla tavalla.
Mun mielestä on lähinnä noloa jaksaa jauhaa epäolennaisuuksista, jotka ei liity otsikkoon. Ja että sä jaksat kaivaa kirjoituksia ja leikkiä salapoliisia, kun pitäisi keskustella Miehosta.
Juttu on niin, että yksinkertasesti en viitsinyt vaivautua vastaamaan typeriin itsestäänselvyyksiin , joka ei liity aiheeseen. Se on myös noloa, että sä väität, että mä en muka tietäisi meidän valmennus historiaa, että mä olisin niin pässi. On mennyt palsta murheelliseen suuntaan siitä, kun palstalla toistakymmentä vuotta sitten aloitin.
Mä tiedän ihan tasan tarkkaa mitä kautta kohtaa Villen, Hölön ja sitä kautta myös Pantsen polut. Ja todella.
Olisi alun alkaen pitänyt vastata asiaan, mutta ärsytti kyselyt, koska mä pidän niitä epäolennaisina ja turhina liittyen asiaan.
Sä voit elää siinä uskossa, että koko juttu oli hölynpölyä se ei muhun vaikuta.
Mä itse tiedän ja muutama muu palstalainen, ettei tossa ja mulla ollut mitään takaa-ajatuksia.
Mun osalta tää oli tässä. En halua häiritä muita tälläisellä lätinällä.
Täällä tietyt nimimerkit ne vaan jaksaa ja jotta kaikilla olisi hyvä mieli niin sovitaan, ettei mulla ole mitään tietopohjaa noissa pelaaja kaupoissa. Lätkä tietämys sen pidän itselläni.