Pantera

  • 25 762
  • 178

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta joku Deep Purple kiertää edelleen maailmaa yhden alkuperäisen jäsenen turvin... Ei sitä kovinkaan moni tunnu paheksuvan.
Deep Purplessa on kuitenkin ollut tietynlainen jatkuvuus kun bändi ei ole ollut katkolla paria kymmentä vuotta kun on uusia jäseniä tullut. Pilkun viilausta tämä pointtini.

Itse en mene katsomaan kun minulle Panteran ydin on ollut Vinnie ja Dime. Menkää te muut katsomaan. Minä en siitä pahoita mieltäni. Minulle riittää 92 ja 93 keikat Jäähallissa. Ensimmäinen Panteran live kokemus oli Megadethin lämppärinä. Seuraavana vuonna Anthrax oli lämppärinä Panteran ollessa pääesiintyjä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Taidanpa laittaa satasen ePassista Rocfestin torstaille. Yake my word!!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vinnie Paulin perikunta julkisti tiedotteen Panteran tuleviin keikkoihin liittyen jossa se antoi hommalle siunauksensa.



Tuo perikunnan viesti on nyt vähän ristiriitainen. Eli ei voi olla ikinä Panteran reunionia ilman Abbottin veljeksiä, mutta ei ole parempaa tapaa kunnioittaa heitä kuin tuoda Panteran musiikkia taas yleisölle. Kuitenkin käsitin, että Panteran nimellä se bändi tulee esiintymään. Eli mitä bändiä sinne mennään nyt katsomaan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Mitä yhteistä on Panteralla ja Metallicalla?

Kummassakin bändissä kuolleet on korvattu elävillä.
No joo - totta tuokin. Kuolleet veljekset olivat bändin perustajia, joten ehkä osuvampi kommentti olisi ollut todeta, että Hammett ja Trujillo/Newsted kiertäisi Metallican nimissä. Ei vain tunnu heti samalta vaikkakin toki Anselmo oli Dimebagin ohella bändin näkyvin jäsen. Eli kyllä tämän vielä Panteraksi tunnistaa toisin kuin vaikka Sepulturan Maxin lähdettyä.

Eniveis ihan mielenkiinnosta täytyy tsekata minkälainen keikkakunto Anselmolla on. Onko 1994 vai myöhempää kaljamahatasoa? 1994 keikka jäähallissa oli ihkaensimmäinen keikkani, joten bändistä on hieno muisto ja Far Beyond Driven & Cowboys from Hell edelleen korkealla levyrankingissani.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love




Siinä vielä ok laadulla 5 Minutes Alone. Hyvin se meneepi! Benante on kyllä oikea ukko kannuihin tässä.


Kunpa tuo Anselmo pysyisi jotenkin kuosissa.. Nythän mies kuulosti jopa helvetin hyvälle. Benante ja Zakk takuulla hoitavat hommansa kunnialla. Rex on Rex. Helvetin tylyä soittamista jälleen. Kunhan solisti pysyy jotenkin kuivilla niin hienoa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ai saatana että kuulostaa vihaiselta! Pantera pyyhkii edelleen nykymetallibändeillä lattiaa, vaikka on ollut pois kuvioista 20 vuotta.
 

Outsider

Jäsen
Anselmi tässä oli etukäteen se isoin kysymysmerkki, koska Wylde ja Benante ovat sen verran kovia tekijämiehiä, että heiltä hommat kyllä hoituu, ja hyvinhän nuo vokaalit kuulostivat lähtevän mitä noista kännykkävideoista nyt selvää saa. Eiköhän se ole Hyvinkäälle sitten lähdettävä. Onhan siellä samana päivänä sentään ainakin Monster Magnet mikä on kiva nähdä pitkästä aikaa, kun peruivat viime keikkansa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Keikoille saisi kyllä laittaa jonkun ehdottoman kännyköiden käyttökiellon. Aivan järkyttävää katsoa, kun 2/3 yleisöstä minimissään pitää vaan luuria kuvaamassa, eikä keskity itse asiaan eli viihtymiseen keikalla. Eihän noita videoita voi edes katsoa, kun kuvan-/äänenlaatukin on jo niin karmea.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Keikoille saisi kyllä laittaa jonkun ehdottoman kännyköiden käyttökiellon. Aivan järkyttävää katsoa, kun 2/3 yleisöstä minimissään pitää vaan luuria kuvaamassa, eikä keskity itse asiaan eli viihtymiseen keikalla. Eihän noita videoita voi edes katsoa, kun kuvan-/äänenlaatukin on jo niin karmea.
Mutta silti katsoit.
 

Outsider

Jäsen
Niin siis klikkasin auki kun en tiennyt mikä oli ja suljin käytännössä samantien.

Edit: Mun viesti tarkoitti keikkoja yleisesti.

Tää on kyllä siinäkin mielessä vittumaista, että kuvaamisella peittää tehokkaasti takana olevien näkökentän, kun luuri nostetaan pään päälle ja kädet on pään sivuilla.

Nightwishin ja Rammsteinin keikoilla on ennen keikan alkua ilmoitettu kuvauskiellosta ja vaikka se nyt ei 100% tietysti toimikaan, niin yllättävän hyvin kuitenkin ainakin niillä keikoilla millä itse kävin. Taitaa myös Toolilla olla sama homma ja varmaan monella muullakin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tää on kyllä siinäkin mielessä vittumaista, että kuvaamisella peittää tehokkaasti takana olevien näkökentän, kun luuri nostetaan pään päälle ja kädet on pään sivuilla.
Juuri tätä haen takaa. Vähän sama kun leffateatterissa joku selaa pimeässä kännykkää, se valo näkyy aika hyvin silmiin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ihan uskottavan kuuloista meteliä. Erikoinen fiilis oli kuulla Anselmon vokalisointia Panteran tiimoilta, kun pitkään olen hänet yhdistänyt DOWN:iin. Hyvä näin. Kyllä tämä kunniaa tekee sille yhtyeelle joka loi bändin tärkeimmät pitkäsoitot.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tää on kyllä siinäkin mielessä vittumaista, että kuvaamisella peittää tehokkaasti takana olevien näkökentän, kun luuri nostetaan pään päälle ja kädet on pään sivuilla.

Nightwishin ja Rammsteinin keikoilla on ennen keikan alkua ilmoitettu kuvauskiellosta ja vaikka se nyt ei 100% tietysti toimikaan, niin yllättävän hyvin kuitenkin ainakin niillä keikoilla millä itse kävin. Taitaa myös Toolilla olla sama homma ja varmaan monella muullakin.


The Revention Music Center Texasin Houstonissa ottaa käyttöön uuden lukitusjärjestelmän, joka estää kännyköiden käytön keikan aikana. Ainoastaan konsertin virallinen valokuvaaja on oikeutettu kuvaamaan ja materiaalia on mahdollista saada jälkikäteen, kertoo TeamRock.

Lukitus toimii siten, että saapuessa konserttipaikkaan jokainen joutuu laittamaan puhelimensa Yondr-pussiin, jossa älylaite joutuu olemaan koko keikan ajan. Pussin saa mukaansa ja esim. puhelimen alkaessa soida, voi keikalta poistua takaisin lukituspaikalle avaaman pussin ja puhua puhelimeen.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nightwishin ja Rammsteinin keikoilla on ennen keikan alkua ilmoitettu kuvauskiellosta ja vaikka se nyt ei 100% tietysti toimikaan, niin yllättävän hyvin kuitenkin ainakin niillä keikoilla millä itse kävin. Taitaa myös Toolilla olla sama homma ja varmaan monella muullakin.
Jethro Tullin keikalla ilmoitettiin sama, ja Ian Anderson lopetti soittamisen kesken biisin ja torui kakkosrivissä istuvaa tyyppiä, kun huomasi tämän kuvaavan. Ei Anderson toki takariveille asti näe, mutta aika vahvan signaalin tuo antoi koko yleisölle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös