Viestin lähetti Milhouse Nixon
Fight Club tuli tv:stä joitakin viikkoja sitten. Miten on arvoisat jatkoaikalaiset, olisiko kyseinen elokuva antaa hieman "rohkaisua" tähän käsittämättömän raukkamaiseen tekoon? Mielenterveysongelmainen henkilö on voinut hyvinkin ottaa kyseisestä elokuvasta mallia. Jo silloin katsoessani olin sitä mieltä, että Fight Club on väärissä käsissä erittäin vaarallinen teos.
Viestin lähetti t4
Tämän Vladin voisi potkia vittuun koko Jatkoajasta...
Jep. Täältäpäin tuli ehkä liikaa yleistystä. Mutta itselläni on valitettavasti hyvin paljon omakohtaista kokemusta yksisilmäisistä ihmistä joiden maailma romahtaa tällaisissa tapauksissa ilman minkäänlaista hyväksyttävää syytä. Sitä tekee mieli väkisinkin alkaa analysoimaan. Voisin jopa sanoa, että minulla on velvollisuus tehdä sitä ainakin tiettyyn pisteeseen saakka. Voi olla, ettei kukaan muu edes pysty tai yritä.
Ja jos en itse ole yhtään järkyttynyt niin miksi kuuntelen Platoonin Adagio For Stringsiä? Enkä todellakaan ole mikään hihhuli. Kuka helvetti uskoo, että tällaiselle oli olemassa jonkinlainen tarkoitus, suuri suunnitelma. Jos ja kun the Big Man on olemassa niin toivottavasti edes löytyy uhreille jonkinlainen varasuunnitelma.
Opettele luetun ymmärtämistä. Puhun mielenterveysongelmista kärsivästä ihmisestä. En terveestä henkilöstä.
Isäni tuossa juuri ihmettelee samaa.Viestin lähetti Moto
Helvetti, jos haluaa päättää päivänsä, niin miksi ei vedä itseään ullakolla jojoon tai ammu aivojaan seinille. Pitää ottaa 6 ihmistä mukaan ja aiheuttaa kymmenille kenties pysyviä vammoja.
Viestin lähetti Sistis
Kyseessä siis lienee putkipommi, joka on vuorattu hauleilla. Sairasta. Jotenkin tulee mieleen kotikutoinen pommi, jonka ohje on saatu Internetistä.
Viestin lähetti Sistis
Eivät kyllä varmasti liity toisiinsa mitenkään. Paska homma tuokin, ei siinä mitään.
Eniten tuossa Suomen pommi-iskussa pelottaa, että kyseinen tempaus saattaa saada muutkin hullut liikkeelle. Muistuu jotenkin mieleen Ilpo Larhan tempaus 90-luvun alussa. Jotenkin tuon jälkeen muutkin hullut - mm. surullisen kuuluisa Mika Muranen - saivat inspiraation toteuttaa suunnitelmiaan....
Viestin lähetti Pete 62
28 kuollut pommiräjähdyksessä turistien suosimassa mestassa Balilla. Joukossa myös pohjoismaalaisia. Liittyvätkö asiat toisiinsa mitenkään jää nähtäväksi.