Viestin lähetti InSideHockey
Mistäs tällaista tietoa sait?
Lähde on Yle:n teksti-tv, sivu 106.
Mistäs tällaista tietoa sait?
Viestin lähetti L-Mies
Tämä oli todennäköisesti turha viesti. Spekuloin JF:n nimeä, joka oli tarjottimella, mutta turha sitä on tänne laittaa.
L-Mies
Taisin siinä toisessa ketjussa todeta, että en kohdistanut näitä epäilyjäni ketään kohtaan täällä, vaan lähinnä esimerkiksi irc-kanava #myyrmannin porukkaa kohtaan. Ilkeästi jakautunut kahteen eri polkuun tämä keskustelu, joten tämä aiheuttaa hieman vaikeuksia kun olettaa asioiden olevan ennalta selkeitä.Viestin lähetti Timi
Voihan sitä toki ajatella, että ihmiset suuttuvat sen vuoksi, että pääset perille heidän todellisista motiiveistaan. He ovat surugloorihanttereita. Toisaalta voi olla myös, että esim. Jatkoajassa on niin usein puhuttu jostain ja sitten joku tulee sanomaan siihen, että ei-tunnu-missään ja ette te oikeasti noin voi tuntea. Se saattaa herättää hieman vihantunteita. Eli kyllä minua ainakin ärsyttää se, jos esim. sanon ihan tosissani jonkun asian koskettaneen minua ja joku tulee sitten hihkumaan siihen, että sä-olet-vain-gloorihantteri-etkä-sä-oikeasti-noin-tunne! Sitä ei kuitenkaan internetin keskustelupalstalla voi tietää, mitä toinen ajattelee ja tuntee, miksi sitä sitten pitää mennä selittelemään, että ihmiset eivät oikeasti noin tunne. Sitä en oikein ole ymmärtänyt. Yhtä hyvin minusta voisi syyttää, että kaikki ne, jotka eivät "tunne mitään" ovat gloorihanttereita, wannabe-pahiksia, jotka oikeasti itkevät maailman pahuutta, mutta täällä sanovat, että ei tunnu missään.
Mielummin kuitenkin uskon, että ihmiset sanovat täällä, mitä oikeasti sanovat, sillä muuten tämä käyty keskustelu olisi mielestäni lähinnä ajanhukkaa.
[B
Olen aivan varma että nimimerkki "einstein", nimikirjaimet JF omaava henkilö on ainakin haettu kuulusteluun.
[/B]
Viestin lähetti acidjam
"Hekin lienee tässä vaiheessa kuitenkin syytä muistaa, etteivät nimim. varjon mielipiteet ole sen enempää vääriä tai oikeita kuin kenenkään muunkaan. Sanotaan tässä nyt se taas kerran, että jollei voi hyväksyä toisen ihmisen muodostamia mielipiteitä on syytä joko asiallisesti kommentoida mahdollista omasta mielipiteestä poikkeavaa viestiä ja ilmoittaa siten olevansa eri mieltä, tai vaihtoehtoisesti olla hiljaa. "
Niin käsittääkseni olen vain tuonut ilmi aika monen muunkin kannan siitä, että liian moni ketju ajautuu päämäärätiedottomaksi inttämiseksi. Itse aihe on monesti jäänyt lähes täysin taka-alalle. Ilmeisesti myös hyvin moni muukin on tätä mieltä. Ja eikös provosointi ole kiellettyä, ja kuka voi väittää, ettei esim. uusien iskujen toivominen ole provosointia. Jotain rajaa tässäkin suhteessa. Ilmeisesti kuitenkin on niin, että provoja voi heittää niin paljon kuin haluaa eikä niihen puututa.
Ja onneksi keskustelu näyttää taas jatkuvan jälleen hiukan paremmalla tasolla.
Viestin lähetti karhu
Nimimerkki Einsteinin radiohaastattelu löytyypi täältä.
http://koti.mbnet.fi/simison/vantaa/einstein2_radio_56kbit.mp3
Viestin lähetti karhu
Nimimerkki Einsteinin radiohaastattelu löytyypi täältä.
http://koti.mbnet.fi/simison/vantaa/einstein2_radio_56kbit.mp3
HS klo 14.04
Nyt on sitten "einstein" päätetty pidättää.
Viestin lähetti Pantteri78
Mietin vaan että onkohan nyt pakko löytää jostain joku syyllinen että nämä tutkijat ja kansa saavat mielenrauhan?
Luettuani noita juttuja tuolla netissä en millään keksi kyllä syytä miten tämä "einstein" olisi osallistunut avunantoon? Ainoa mistä voisi kuvitella on se yks juttu missä hän puhui mistä saa niitä aineita ostettua.
Uskon kuitenkin että RC olisi tehnyt tämän mielettömyytensä myös ilman näitä neuvoja.
Lisäksi myös nämä joita poliisi on kuulustellut syystä "Ovat ottaneet osaa ko. keskusteluun." Eijei... Eihän Suomessa voi olla tälläistä?!
Viestin lähetti Pantteri78
Mietin vaan että onkohan nyt pakko löytää jostain joku syyllinen että nämä tutkijat ja kansa saavat mielenrauhan?
Luettuani noita juttuja tuolla netissä en millään keksi kyllä syytä miten tämä "einstein" olisi osallistunut avunantoon? Ainoa mistä voisi kuvitella on se yks juttu missä hän puhui mistä saa niitä aineita ostettua.
Uskon kuitenkin että RC olisi tehnyt tämän mielettömyytensä myös ilman näitä neuvoja.
Lisäksi myös nämä joita poliisi on kuulustellut syystä "Ovat ottaneet osaa ko. keskusteluun." Eijei... Eihän Suomessa voi olla tälläistä?!
Viestin lähetti Aksu
Meistä tuskin kukaan tietää minkälaista yhteydenpitoa herrat ovat käyneet keskustelupalstan ulkopuolella, jos ovat käyneet. Emme tiedä itse asiassa juuri mitään siitä mitä poliisit tarkalleen ottaen juuri nyt tutkivat.