Palstan "sotahullujen" kokoontumisketju...

  • 48 181
  • 542

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Predator: VIeläkö mahtuu joukkoon hurjaan?

Viestin lähetti Micco!
Herrat hyvät/viisaammat sijoittavat minut minne parhaaksi näkevät.


A-tarvikelaatikoiden kantajia ei ole koskaan liikaa. Saat myös yhden ylimääräisen tst-liivin kannettavaksi, koska eräs upseereistamme kieltäytyy pukemasta sitä ylleen.

Tervetuloa!
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Vlad haki sivuston Upplandista joten eipä tarvinnut hakea.
Sivuilta selvisi, että eipä tuo muisti taas toiminut täydellisesti eli korjataan alkuperäisessä viestissä oleva asiavirhe.

Upplandin nopeus: 11 solmua pinnassa ja 20 solmua pinnan alla.

Luistelutaidottomalle sen verran, että eiköhän näiden uusien paattien punkat ole normaaleuta 80cm leveitä lavereita - tilan hukkaa muuten - 60cm riitti tykkiveneelläkin mainiosti.

edit: operaation suunnittelussa pitää ottaa huomioon, että täyden hiljaisuuden ajossa Uppland kulkee vain viiden solmun vauhtia - käytettäneen lähestyttäessä kodetta.

-ipa rules
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti laituri


Herra Ylipäälliikö!

Olisiko mahdollista saada päivitetty lista tämän hetken kokoonpanosta?


Kyllä se mahdollista on, vaikka hyvin epätodennäköistä. Asia järjestyy heti kun komppania saa jostakin KIRJURIN!

Ylipäällikkö itse on niin patalaiska ameeba, ettei varmasti saa tuota päivitettyä listaa aikaiseksi ilman kirjuria.

Siis, kirjurin homma on myös haussa.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Ilmoitus.

Viestin lähetti Mdawg
Heräsin meinaan nukutuksesta yritin mennä kuselle, mutta eihän siitä tullut lasta eikä paskaa.

Ihan vaan tilapäisen sotilastarkkailijan ominaisuudessa huomautan ettei kusella kuulukkaan tulla paskaa eikä varsinkaan lasta, jos sukupuoli siis on mies. Mikäli näin kävisi olisi tohtorinne tehnyt vakavan hoitovirheen tai moraalisesti arveluttavia kloonauskokeita.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Tässä olisi yksi sotilaspoliisi alihärpäke vailla työtä. Voisin perustaa herra ylipäälikön henkilökohtaisen suojueen. Meinaan eihän nyt kukaan itseään kunnioittava päälikkö ilman suojuetta liiku.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti TBK
Tässä olisi yksi sotilaspoliisi alihärpäke vailla työtä. Voisin perustaa herra ylipäälikön henkilökohtaisen suojueen.

Hyvä idea! Henkivartijaa tarvitaan jo heti tänään kun otan punaisella matolla etukenossa seisten vastaan Victorian. Oletko valmis ottamaan omaan kehoosi minuun suunnatut luodit? Jos olet, niin paikka on sinun... saat heti asiaan kuluvan varustuksen eli aurinkolasit ja napin otsaan, eiku siis napin korvaan - tiätsä siis kommunikointinapin. Aseistuksen voit käydä valitsemassa asevarastolta. Siellä pitäisi kessunretku JHagin olla tänään päivystyksessä.

Huh, tuli heti paljon turvallisempi olo.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Mä olen valmis tekemään mitä tahansa, että Pred... eikun hänen kaikkivoipa korkeutensa herra, herra suuriherra, herra ylipäälikkö pysyy hengissä.

btw, eikö se Victorialla ole aina ollut heikkoutena nämä just tälläiset niiku hankivartiat? Jos nyt muistan oikein, niin elämä... eikun urani taitaa jäädä hyvin, hyvin lyhyeksi.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Hra Kenraaliväpä!

lmoitan: "Lainattu" luurankotakki vm -25 tuolta paikalliselta PO:n (päällystöopisto) mäeltä. Palautan sen toki operaation jälkeen.

(Kesällä kapiukot ratsastelevat partiossa luurankotakkeineen ja punaisine housuineen sapelit kilisten Linnoituksenmäellä ja kaupungilla turistien ilona. Täällä oli näet v:een 1946 asti ihka oikia ratsuväkirykmentti hevosineen, kunnes kenr. Enhrooth sen sitten jalkautti. Kapiaiset pitävät nykyään perinnettä yllä)

Hmm..vähän tiukkaa tekee, mutta jos vetää köllin sisään ja käyttää korsettia (nielaisu) niin eiköhän tuo onnistune.

Koffin rattaat kelpaa varsinkin varustettuna yhdellä ölppätynnyrillä. Kyllä siinä kelpaa jäädä kuskin odottelemaan tallille. Tarviiko rinsessan kyyti saattuetta? TBK:han voisi hölkkäillä vaunun perässä niin kuin se Clintti siinä leffassa pressan turvamiehenä...vautsi mikä näky!

Odottelen lisäohjeita..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti OikeaPakki
Hra Kenraaliväpä!

lmoitan: "Lainattu" luurankotakki vm -25 tuolta paikalliselta PO:n (päällystöopisto) mäeltä.

Ai niin ne housuthan olivat punaiset ja se luurankotakki lähinnä harmaa. Minulla meni tässä nyt sekaisin suomalaiset kornetit ja känädäläiset punatakkiset ratsupoliisit.

Mitähän tästä illan operaatiosta kehittyy? Turvamieheni ilmeisesti käy heti kättelyssä kiinni prinsessaan kuin sika limppuun ja vossikkakuski kaljapäissään yrittää pokata hovineidon. Snoring Eaglesin johtoryhmän salainen tapaaminen Victorian kanssa taitaa olla huomenna jo CNN-kamaa... se siitä salaisuudesta sitten.
 
Suosikkijoukkue
SUOMI
Voi perhana vai punkan leveys 80cm! Eihän siinä mahdu nukkumaan kun kylellään, pakko vaihtaa aselajia. Voisin ehkä kutoa syylinkejä miehistölle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti TBK
Mä olen valmis tekemään mitä tahansa, että Pred... eikun hänen kaikkivoipa korkeutensa herra, herra suuriherra, herra ylipäälikkö pysyy hengissä.

btw, eikö se Victorialla ole aina ollut heikkoutena nämä just tälläiset niiku hankivartiat? Jos nyt muistan oikein, niin elämä... eikun urani taitaa jäädä hyvin, hyvin lyhyeksi.

Niin, ja saanen huomauttaa, että viimekädessä teidän kaikkien henki on minun taidoista kiinni. Voitte nukkua yönne luottavaisesti ja käydä taistoon luottavaisin mielin, minä valvon ja turvaan teitin terveydentilan ja koskemattomuuden.

Toivottavasti ette suinkaan kovin kateellisia ole minulle mutta näin lääkintähenkilöstön ominaisuudessa olen päättänyt tehdä arvon prinsessalle hyvin perusteellisen lääkärintarkastuksen.

Tässäkin tapauksessa voitte luottaa täysin minun vaitioloon. Huuleni ovat sinetöidyt!

vlad#16.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad


Toivottavasti ette suinkaan kovin kateellisia ole minulle mutta näin lääkintähenkilöstön ominaisuudessa olen päättänyt tehdä arvon prinsessalle hyvin perusteellisen lääkärintarkastuksen.


"Joudut" tekemään sen lääkärintarkastuksen KAHDELLE Bernadottelle, syy selviää tätä seuraavasta viestistä...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Komppanian toimistoon saapui juuri vaksi Ruotsista. Siis ei FAKSI, vaan ruotsalainen vahtimestari. Hänet oli Tukholmasta lähetetty tuomaan meille viesti että myös prinsessa Madeleine kuuluu tänään saapuvaan Victorian seurueeseen!

Nyt täällä käytävillä on kamala säpinä! Joka äijä plankkaa innolla pyhäkenkiään ja prässää paraatipuvun housujen saumoja teräviksi. Komppanian käytävillä leijjuu hirveä partaveden döfis...
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti OikeaPakki

Tarviiko rinsessan kyyti saattuetta? TBK:han voisi hölkkäillä vaunun perässä niin kuin se Clintti siinä leffassa pressan turvamiehenä...vautsi mikä näky!

Siis jos kyseessä on koffin vaunut, niin ne ovat turvassa en käännä katsettani niiistä. Tosin pitkää matkaa ei ilman tankkausta voi juosta. hmmm. Täytyykin miettiä, jos vaunuihin hyökätään, niin kumman pelastan vaunun vai prinsessan?

Vlad:
Ole tarkkana, sieltä voi löytyä snapsilasi tms. (katso IL)
Juodaan niistä laseista sitten illalla paukut kassulla, eix je.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti TBK


Vlad:
Ole tarkkana, sieltä voi löytyä snapsilasi tms. (katso IL)

Osasto SEIS!

Seis ei yhtäkään vitsiä Madden snapsilasista koko illan aikana! Tämä on käsky! Joku raja sentään... kyseessä ovat sentään länsinaapurin sensuellit edustajat! Ei tässä tarvita mitään typerien ruåtsalaisten tv-koomikkojen imitointeja... enää. Muistakaa että illan tarkoituksena on saada edullisesti toimiva, uudehko sukellusvene joukkomme käyttöön perjantain keikalle.

Huh huh, enää vajaa tunti kuninkaallisten saapumiseen... pitänee ottaa jotakin rauhoittavaa... KUKA PERKELE ON NYYSINYT KAIKKI MORFIINIT? Noh, täytyy tyytyä viskiin... se smurffiini vaan ei olisi haissut hengityksessä kun tervehdysseremonioissa imaisen prinsessojen kämmenselkiä vienosti...

... huh, parkkiintunutta solkkapaturia nyt jännittää...
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Predator

Seis ei yhtäkään vitsiä Madden snapsilasista koko illan aikana! Tämä on käsky! Joku raja sentään...

Tämä selvä! Mutta ole varovainen ettet saa haavaa, voisi meidän lääkintäylisotaratsumestarilla epämieluuisa tehtävä paikkailla teidän korkeutenne.... no tiedättehän.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Herra kenraalivääpeli!

Ruotsissa muutamia kuukasia viimeisen vuoden aikana viettäneenä tahtoisin ottaa tehtäväkseni Madeleinen kavaljeerauksen. Mikäli vain suinkin mahdollista. Voin kertoa etten edes tiedä mikä on snapsilasi på svenska. Toki mikäli Madde niin tahtoo joudun sen opettelemaan. Ja ehkä muutakin.

Siis upseeri ja herrasmies, luutnantti teemu_s!
 

Lsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt rytisee, jumalauta!!

Herra KersKenraali!

Res. Kers. Lsh ilmoittautuu välittömästi palvelukseen!

Armeijahan ei ole mitään ilman kovaa meteliä, rytinää ja isoa mustaa savupilveä. Panssarivaunut ovat alaani, ja niitä johdan rautaisella otteella.

Muodostakoon uljas rynnäkkövaununi ylipäällikön nyrkin.

"Täällä ei itketä, täällä ei surra. Iske ja MURRA!"

Toinen ikimuistoinen:

Koulutettava vaunumies:

- Herra Luutnantti! Miksi ihmeessä tästä kiikusta ei löydy kakkospakkia. Tämähän on täysi ryömintävaihde. Helvetinmoisia ongelmia päästä pois tuliasemasta, kun lulla ei vain yksinkertaisesti kulje.

Luutnantti:

- Perkele. Se on rynnäkkövaunu! Ei sillä peruutella!

Kers. Lsh
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Herra kenraalivääpeli!

ANOMUS



Koska salaistakin salaisempi yksikkömme on jo suorittanut yhden operaation, on CNN ja kaikki suuret mediat ymmyrkäisinä mikä tämä mahtava organisaatio on?

Siispä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi propaganda-päälliköksi. Kokemusta on niin internet, televisio kuin painetustakin mediasta.

Koska itse kuulun tähän huippusalaiseen organisaatioon, olen ottanut valtuudet käsiini ja palkannut käsiini everstiluutnantti Sarah McKenzien USA:n merijalkaväestä järjestömme julkisen tiedottajan tehtäviin, itse aion kuitenkin pitää ohjat tiukasti käsissä, sillä eihän naisväelle voi armeijassa todellista vastuuta antaa, varsikin kun kyseessä on huippusalaiset operaatiot. Hänellä on myös asianajajan valtuudet, joten tarvittaessa herra kenraalivääpeli voi neuvotella hänen kanssaan mahdollisten sotilaslakia rikkovien rangaistuksista. Evl. McKenzie tulee työskentelemään teidän alaisuudessanne ja on käytettävissänne kaikissa ongelmissanne 24/7.

Jos seuraavan tehtävän päätymiseen mennessä ei organisaatioomme ole saatu rekrytoitua yhtään kirjuria, lupaan ottaa myös tämänkin postin haltuuni ja hoitaa homman kuninkaallisen kenttätykistön kouluttaman herrasmiehen tarkkuudella.

tykkimies dude
 

Voittaja

Jäsen
Koska itse kuulun tähän huippusalaiseen organisaatioon, olen ottanut valtuudet käsiini ja palkannut käsiini everstiluutnantti Sarah McKenzien USA:n merijalkaväestä järjestömme julkisen tiedottajan tehtäviin

Voittaja ei tunnusta mitään uskontoja, joten ei voi sanoa että rukouksiini olisi vastattu, mutta jotain sellaista kuitenkin...*huokailee ajatellessaan kyseistä naista* Alikersantti Voittajan ennestäänkin valtava taistelutahto on nyt niin korkealla, ettei se sen korkeammalle voi enään nousta.

Herra iso herra, saanko tehdä yhden henkilön hyökkäyksen johonkin pienehköön maahan?

Ps. Mitä kuuluu sille uudelle läppärille?
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Tahtoo mukaan joukkoon hurjaan.
Jääkäri minä oon ja tahtoo kunnon rynkyn millä pistää vihulaista kasaan.
Omat biologiset aseet on myös kehitetty korkealle tasolle ja taistelussa oma pullo kulkee aina mukana.
Tarvittaessa joukkojen siirto onnistuu maalla ja vesillä, ilmassa tulee vielä liian paljon omia tappioita.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
sellainen asia tässä on tullut mieleen että milloinkas sitä pääsisi käsiksi siihen Virolahdelta maihinnousevaan moottoroituun vihollisdivisioonaan, olisi meinaan pieniä kalavelkoja maksettavana...toki se Lelun peltoaukeitten maahanlaskukin kelpaa...(insidevitsi, upseeristo kyllä ymmärtää)

Mitä itse tehtävään tulee niin kaikennäköiset sukellusveneet ym. kuuluvat sammakoille ja koska sammakoilla on tunnetusta huono sydän (taas insidejuttuja) niin en niitä tue.
Sen takia lähdenkin jo nyt hyvissä ajoin patikoimaan toiminta-aluetta kohti ja oletan että olen perillä torstaiyönä jolloin tiedustelutoiminta voi alkaa...otan myös vapauden napata jäsen Micco!:n partiooni koska muuten tämä sotajoukko on vahvasti miehitetty vellip...korjaan siis tunnollisilla ja rehellisillä sotilailla, omat tarpeeni taas keskittyvät sellaisiin _sankareihin_ jotka eivät kaihda _kyseenalaisia_ keinoja.

Levitän juuri naamaani finnivoidetta elikä siis naamiomaaleja ja valmistaudun tulevaan tehtävää innolla, energiatankkausta suoritan cokiksella ja sipseillä samalla kun katson Windtalkers- nimistä elokuvaa opetellessani uutta koodistoa...kait joku teistä edes puhuu vähän navahoa(joa) ettei taas tule viestintäongelmia.

Ampumaharjoittelun suhteen käytin alkuviikon äärimmäisen raskaassa sotaharjoituksessa jossa vastassani oli luokallinen teinejä "ongelmineen"...toiminnan yhteydessä jouduin väistelemään milloin mitäkin ammusmateriaalia.
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Alik. Cramerin ryhmä on valmistautumassa sillanpään varmistamiseen. Kumiveneet ovat kohta puhallettuina ja muovimelat kasattuina. Ammustäydennystä emme valitettavasti ole saaneet viime tehtävän jälkeen, mutta kyllä yksi lipas per taistelija riittää alkuunsa vallan mainiosti.

Tulin syöneeksi Mahtavan Johtajamme Kenraalivääpeli Pred:in (en sano nimeä kokonaan, koska vakoojia on kaikkialla) antaman tehtävänannon, jottei se joutuisi vihollisen käsiin. Uuden tehtävän aiheuttaman jännityksen vuoksi en tullut lukeneeksi sitä kovin tarkkaan ja epäselväksi jäi mitä kieltä kohteessa puhutaan? Jotenkin mieleeni jäi, että paikkojen nimet kuulostivat kovin slaavilaisilta, joten olen ryhmäni kanssa kertailleet hieman peruslauseita, mitä vaativassa tehtävässä luultavimmin tarvitsemme, kuten: Hast du eng arsloch? Hast du lose möse? yms.

Itse tehtävään...
Sillanpään pitäisi olla varmistettuna klo 22.00 paikallista aikaa. Pääjoukkojen oletettu saapumisajankohta on 23.00, joten meille jää hyvin aikaa lepäämiseen ja makkaranpaistoon. Annamme violetinvärisillä taskulampuilla merkin, kun maihinnousu voi alkaa.

Joten, nähdään rannalla! Niin ja tuokaa sinappia samalla. Mustaa sekä punaista Turunsinappia. Mielellään Suomessa valmistettua erää. Ei muuta.

Honour - Valour - Pride
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Herra kenraalivääpeli!

Viestin lähetti dude
[B





Koska itse kuulun tähän huippusalaiseen organisaatioon, olen ottanut valtuudet käsiini ja palkannut käsiini everstiluutnantti Sarah McKenzien USA:n merijalkaväestä järjestömme julkisen tiedottajan tehtäviin, i

Jos seuraavan tehtävän päätymiseen mennessä ei organisaatioomme ole saatu rekrytoitua yhtään kirjuria, lupaan ottaa myös tämänkin postin haltuuni

[/B]

Sait juuri kirjuripestin ja evl McKenzie saa välittömästi kutsun tarkastamaan paraatijoukot seuraavan operaatiomme jälkeen. Hoitanet kutsun perille?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaahas, ltn varjo ja alik Cramer osoittavat kiitettävää oma-aloitteisuutta. Hyvä!

Ja sitten eilisen illan tuloksia:

Onnistuimme puhumaan/juottamaan/syöttämään/tanssittamaan prinsessat niin pyörryksiin että saimme u-bååt Upplandin ilmaiseksi käyttöömme. Nyt kun tämä asia on hoidettu, voimme keskittyä taas koulutukseen. TOIMIKAA!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös