Jaahas, pelmahdin näköjään sitten ihan aitoon hieltähaisevaan puhelinkoppiin... ympärilläni häärii järkyttävän mustaihoisia ihmisiä värikkäissä vaatteissa ja reggaemusiiki täyttää koko lähitienoon...
Ennen sitä ehdin painella siellä Kilpisjärven kopperossa vain kolmea nappulaa. Sitten alkoi tapahtua. Tuli aivan hillittömän oksettava olo - sellainen jossa pään sisällä muljahtelee jotakin ja vatsasta kaikki pyrkii äkkiä ulos - ylöspäin ja samalla alaspäin. Sitten pyörre paheni... näin omituisessa hallusinaatiossa merihevosen jolla oli Pentti Matikaisen naama ja Lola Odusogan viralliset geelitissit. Sitten pimeni, kunnes...
Nyt tähän puhelinkioskin eteen pysähtyi taksi. Sen ovessa on teksti HAPPY DELIVERY, KINGSTON JAMAICA. Rastalettinen suhari huomasi minut tässä kopissa ja nyt äijä mulkkaa haavi auki ihmeissään. Ihmekö tuo. Minulla on keskellä naamaa, nenän alapuolella suun tilalla puolimetrinen, ikävän terävän näköinen imupiikki. Olis kai pitänyt häätää ne hyttyset kopista ennen siirto-operaatiota siellä Kilpisjärvellä.
Noh, onnneksi minulla on Visa, kompassi, rautakanki, lumilapio ja hammasharja aina piilotettuna peräsuoleen, joten taidan tuosta napata taksin ja lähteä takatukka jytkyen nauttimaan kunnon regeefiilareista.
Kenraalivääpeli kuittaa nyt itsensä ulos joksikin aikaa. Pitäkää komppanianne. Tulen takaisin, kun maksa vinkuu niin ettei naapuritkaan saa unta, ja kun tälle minun imupiikilleni on tehty jonkinlainen kiero kirurginen toimenpide....