Palstan "sotahullujen" kokoontumisketju...

  • 48 177
  • 542

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti ipa rules
Pyydän herra ylipäälikköä huomioimaan, että Uppland ja Hummer ovat tällä hetkellä Tammisaaressa.


Juu juu, mutta ei minua viime yönä mielestäni ehditty Tammisaareen tajuttomana muiluttaa - joten tämän teleportaatiohärvelin "toisen pään" vastaanottoaseman täytyy olla jossakin ihan Hangon laitamilla. Luulisin. Ellei minua sitten ole teleportaloitu useammassakin paikassa viime yönä.

Olen nyt tässä kopperon sisällä valtavan hyttyslauman keskellä. Naamani edessä on jonkinlainen ohjauskonsoli. Siinä on miljoona ja kolme eriväristä merkkivaloa ja säätönappulaa. Manuaalia ei näy missään. Noh, aletaans tuosta sitten summamutikassa namiskukkeleita painelemaan...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaahas, pelmahdin näköjään sitten ihan aitoon hieltähaisevaan puhelinkoppiin... ympärilläni häärii järkyttävän mustaihoisia ihmisiä värikkäissä vaatteissa ja reggaemusiiki täyttää koko lähitienoon...

Ennen sitä ehdin painella siellä Kilpisjärven kopperossa vain kolmea nappulaa. Sitten alkoi tapahtua. Tuli aivan hillittömän oksettava olo - sellainen jossa pään sisällä muljahtelee jotakin ja vatsasta kaikki pyrkii äkkiä ulos - ylöspäin ja samalla alaspäin. Sitten pyörre paheni... näin omituisessa hallusinaatiossa merihevosen jolla oli Pentti Matikaisen naama ja Lola Odusogan viralliset geelitissit. Sitten pimeni, kunnes...

Nyt tähän puhelinkioskin eteen pysähtyi taksi. Sen ovessa on teksti HAPPY DELIVERY, KINGSTON JAMAICA. Rastalettinen suhari huomasi minut tässä kopissa ja nyt äijä mulkkaa haavi auki ihmeissään. Ihmekö tuo. Minulla on keskellä naamaa, nenän alapuolella suun tilalla puolimetrinen, ikävän terävän näköinen imupiikki. Olis kai pitänyt häätää ne hyttyset kopista ennen siirto-operaatiota siellä Kilpisjärvellä.
Noh, onnneksi minulla on Visa, kompassi, rautakanki, lumilapio ja hammasharja aina piilotettuna peräsuoleen, joten taidan tuosta napata taksin ja lähteä takatukka jytkyen nauttimaan kunnon regeefiilareista.

Kenraalivääpeli kuittaa nyt itsensä ulos joksikin aikaa. Pitäkää komppanianne. Tulen takaisin, kun maksa vinkuu niin ettei naapuritkaan saa unta, ja kun tälle minun imupiikilleni on tehty jonkinlainen kiero kirurginen toimenpide....
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Herra kenraaliylivääpeli (asennossa)!

Sissipuolen Unterscharfuhrer (alikersantti) Holocaust pyyttää lupaa saada nostaa Itä-Suomen sotilaallista valmiustilaa. Olen harjoittanut lähes koko kesän tiedustelua Savo-Karjalan alueella. Olen kartoittanut vihollisen mahdollisia maihinnousupaikkoja. Lisäksi olen harjoittanut mielestäni tehokasta sukellusvenevalvontaa Itä-Suomen koskivesissä naamioituneena kalastajaksi. Valvonta on ollut tehokasta. Yhtään sukellusvenettä ei ole havaittu. Syy mahdolliseen valmiustilaan on taimenten muuttuminen punapilkkuisiksi koskivesissä. Epäilen näitä kaloja vihollisen (venäläisten) värväämiksi tiedustelijoiksi. Pyydän lupaa aloittaa operaatio Trout Anal.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Holocaust
Epäilen näitä kaloja vihollisen (venäläisten) värväämiksi tiedustelijoiksi. Pyydän lupaa aloittaa operaatio Trout Anal.

Lupa myönnetty. Olis kyllä ihan kiva jos päivystävä upseeri (joku niistä laiskamadoista) ottaisi välillä edes vähän vastuuta kun kenraalivääpeli itse on ulkomailla tutustumassa rasta-ideologiaan, käsirautoihin ja Riki Sorsaan. Ettei nyt alikersantin tarvitsisi ruveta näin ison operaation johtoon. Missä minun upseeristoni luuraa, just aina silloin kun näitä ruusukekauluksia tarvittaisiin?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Herra Kenraalivääpeli, ilmoittaudun palvelukseen.

Olen siirrättänyt muutaman patteriston Luvian maastoon, piippujen suunta etelään. Olen havainnut viimeisen viikon ajan selvää vihollisen liikehdintää ja viestiliikennettä Äijänsuon tienoilta. Johtunee viime perjantain välikohtauksesta. Pyydän lupaa tulen avaukseen.

Yliluutnantti TosiFani

Tykistössä armeijan käynyt, mutta tuskin tykkiä nähnytkään. Mä kelaan vaan...
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Se on kuule parempi ettei tykärit rupea sooloilemaan täällä. Vai suorasuuntauksellako meinasit ampua? Varmaan pitää lähteä tähystelemään meikäläisen niitä iskemiä ja antaa pari tulikomentoa siinä samalla..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti TosiFani
Herra Kenraalivääpeli, ilmoittaudun palvelukseen.

Olen siirrättänyt muutaman patteriston Luvian maastoon, piippujen suunta etelään. Pyydän lupaa tulen avaukseen.


Vielä kerran. Tykissä ei ole piippua, tykissä on PUTKI!
50 etunojapunnerusta vapaaseen tahtiin, saa suorittaa!

Ja sen jälkeen sitä tulta... putkista.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Etunoja punnerrukset suoritettu. Kuten sanoin, vaikka minua tykistössä koulutettiin niin en tykkiä useinkaan nähnyt, mä kelasin parikaapelia metsässä...

Kaksi patteristoa ampui ensimmäiset tuliannokset ja nyt sieltä tulee tumma mies heiluttaen toista kaveria, jolla on liehuva valkoinen... hetkinen siis TUKKA ja pyytävät tulitaukoa.

Pyydän toiminta ohjeita.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Predator
Missä minun upseeristoni luuraa, just aina silloin kun näitä ruusukekauluksia tarvittaisiin?

Täällä sitä golfkentällä klubitalolla notkutaan, kännissä kuin käki. Ei sitä näin pienten asioiden takia kannata alkaa hötkyilemään. Heps, ja takaisin terassille litkimään kaljaa...
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisin nöyrimmästi tiedustellut, vaikken Pekka Lipponen olekaan:
Kumpi on korkeampi sotilasarvo, kenraalivääpeli vai prinssieversti ?
 
Pieni kirjamainos, joka saattaa joitakuita kiinnostaa. Itäkeskuksen Suomalaisesta löysin alle kuudella eurolla J.E.Johnsonin pokkarin Full Circle - The Story of Air Fighting. Läpyskä kuuluu kohtuullisen laadukkaaseen Cassell Military Paperbacks-sarjaan. Jonhsonhan oli kohtuullisen kova pilotti, joten varmaan ihan kiintoisaa tekstiä maailmansotien ja hieman myöhäisempienkin aikojen ilmasodankäynnistä. Odottelee kirjahyllyssä lukuvuoroaan.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Jopas on mukava talvi. Leutoa ja meret auki. Mikäs tässä on Upplandissa köllötellessä ja hylkeitä metsästellessä täällä Ahvenanmaan ulkosaaristossa. Täällähän olen ihan vaan jo kiustakseni pirun sveskejä.

Taidampa suunnata illaksi Maarianhaminaan. Kyllä siellä loksahtaa suut auki kun kiinnitän Upplandin länsisataman laituriin.

HiioHoi

U-båt komendant ipa rules
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
TANJA ALAARM!

Nyt on pikaisesti koottava jengi pelastamaan Tanja Karpelan Vatikaaniin unohtama salkku!

Salkku sisältää erittäin arkaluontoisia Suomen Tasavallan Itsenäisyyteen liityviä asiakirjoja. Tärkeintä kuitenkin on saada samalla keikalla mukaan haettua Karpelan paikalle unohtamat sukkanauhaliivit.

Tällä kertaa Snoring Eagles ei voi mennä kohteeseen "putket ja piiput tulta sylkien", vaan lähetämme tehtävää suorittamaan parhaimman agenttimme. Joten osaston Hämäräheput huomio!
Johtaja odottaa vapaaehtoisia ilmoittautujia...
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Realcowboy
Olisin nöyrimmästi tiedustellut, vaikken Pekka Lipponen olekaan:
Kumpi on korkeampi sotilasarvo, kenraalivääpeli vai prinssieversti ?

Ai täällä oli tällaistakin joku erehtynyt kysymään.

Vastaus: kenraalivääpeli teloituttaa kaikki prinssieverstit. Ja pitää ottaa huomioon, että kaikki prinssieverstit teloitetaan elävänä.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Re: TANJA ALAARM!

Viestin lähetti Predator
Nyt on pikaisesti koottava jengi pelastamaan Tanja Karpelan Vatikaaniin unohtama salkku!


Tuli vaan mieleen että onko Tanja hiihtoliiton palveluksessa?

Allekirjoittanut voi toimia operaatiossa Tanjan sukkanauhojen tarkastajana. Lupaan pitää huolen että sukkanauhat ovat suorassa ja ojennuksessa. Lisäksi voin huolehtia etteivät kepuisännät lähettele Tanjalle hotellikutsuja keskellä yötä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Herra ylipappi.

Toivottavasti löydätte ilmoittautumiskirjelmäni sovitusta paikasta Baari Piristeen naistenhuoneen seinään poraamastanne tirkistelyreiästä. Melko kinky postiluukku Teillä muuten.

Olen valmis. Viitta ja tikari ovat toinen sekä kolmas minäni. Mutta mun ne eivät ole.

Olen valmentautunut tehtävään jo viikkoja täällä Niinisalon metsissä, sillä arvelinkin jotain ulko-sekä vaatetuspoliittisesti arveluttavaa olevan tiedossa jo siinä vaiheessa kun Karol-sedästä vainaa tuli. Aavistelin Kiertopalkintoministeriön uberpomon koettavan hankkia uutta lovea virka-loveensa, ja että tällä kertaa hänelle eivät enää riittäisi raha- ja pääministeritason "neuvottelut". Kunnianhimoisena poliitikkona hän hakee aina vaikeampaa saalista, ja kuka olisi vaikeampi kuin Paavi?

Kohdemaahan valmentautumiseni on ollut GeheimeStaatsBrauerien Arskan ja Maran valvonnassa. Pääpaino on ollut ringostarrmaisella grappan- ja punaviinin kiskomisella piilossa maailman katseilta. Valmentautumiseni on onnistunut yli odotusten, sillä olen sen kestäessä liuottanut identiteettini viimeisetkin rippeet aivolohkoistani. Tällä hetkellä koen olevani uuniperuna, joka, kuten tiedämme, on galaksimme otuksista vaarallisimpia.

Lisäksi toivon löytävinä todisteita Raoul Wallenbergin kohtalosta, sillä uskon Jari Tervon olevan väärässä hänen suhteensa. Ruotsista on tästä tiedosta luvattu toimittaa tankkerillinen Absolutia sekä akvaviittia valmentautumisleirille. Kunnon agentin tavoin on minulla tietysti myös oma henkilökohtainen tavoitteeni tehtävälle. Aion etsiä käsiini Kyldyyriministeriltämme kadonneet mustat pitsikalsarit omia henk. kohtaisia ilonhetkiäni varten. Jaolle pääsee, kunhan hinnasta sovitaan.

Viestin luettuasi: Tuhoa käyttöliittymäsi.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Empäs tierä onko herra ylipieliköllä käyttöä Upplandille, mutta valmiudessa se on kuten aina. Kansi kiiltäen ja torpedot rasvattuna valmiina palvelukseen.

U-båt komendant ipa rules
 
Gefreiter Hammer Lynx ilmoittautuu vapaaehtoisena palvelukseen.

Ehdotan hämäysoperaation suorittamista.

Solutetaan toiminta-alueelle G. W. Bushin valokuva varustettuna Original Jagsin nimmarilla ja tekstillä jossa lukee "Reed my lips: All female ministers must get down ontheir knees when they meet old wise men".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti hammer lynx
Gefreiter Hammer Lynx ilmoittautuu vapaaehtoisena palvelukseen.

Ehdotan hämäysoperaation suorittamista.

Solutetaan toiminta-alueelle G. W. Bushin valokuva varustettuna Original Jagsin nimmarilla ja tekstillä jossa lukee "Reed my lips: All female ministers must get down ontheir knees when they meet old wise men".

Näin se on tehtävä. Olet The Chosen One. Voit tiedustella porukkamme sukellusveneen kapteenilta (nimim. ipa rules - Der Kommendant) mahdollisimman vähän huomiota herättävää reittiä Vatikaanin - siis U-bootillahan sinne on kuitenkin mentävä perille, ja kirkon portaille asti. Kun kerran lähretään, niin lähretään tyylillä.

Mutta itse varsinainen iskuryhmä on vielä nimeämättä. Tämä on niin vaativa duuni, että ei tähän ihan jokainen sängyn päiväpeitteen ruutukuvioon siviilikierrettä jättävä jäppinen kelpaa.
Otan siis vastaan edelleen vapaaehtoisten hakemuksia.
Ensinnäkin, miten aiotte selviytyä paavin sveitsiläisestä henkivartiokaartista? Nyt nimittäin ei sitten ketään saa ruveta listimään - tämä operaatio on hoidettava jotenkin muulla tavalla ovelasti. Ja mitä tuohon tappamiseen yleensäkin tulee, niin suurin vaara on teillä itsellänne, teillä ketkä tätä operaatiota suorittamaan valitaan - nimittäin voitte kuolla nauruun kun näette livenä sen sveitsiläiskaartin äijien kuteet.

Siis lisää ehdotuksia kehiin.
 
En edes ole minkäänsortin hullu, mutta katson silti velvollisuudekseni ilmoittaa, että en pääse ottamaan tehtävään osaa.

Osallistuin nimittäin tänään työnantajani puolesta erään kunnan Veteraanipäivän juhlaan ja silmäkulmat ovat vieläkin kostuneet Mieskuoron Senioreitten esittämän Finlandian jäljiltä. Haittaa tähtäämistä, nääs.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Nännimäinen


Osallistuin nimittäin tänään työnantajani puolesta erään kunnan Veteraanipäivän juhlaan ja silmäkulmat ovat vieläkin kostuneet Mieskuoron Senioreitten esittämän Finlandian jäljiltä. Haittaa tähtäämistä, nääs.

Niin ja tietäen tuon arvokkaan tilaisuuden sanoman, sinä kuivinkin silmin kuitenkin rupeaisit tähtäilemään itään päin kesken keikan. Hyvä kuitenkin kun ilmoitit olevasi "jäävi".
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Viestin lähetti Predator

Ensinnäkin, miten aiotte selviytyä paavin sveitsiläisestä henkivartiokaartista? Nyt nimittäin ei sitten ketään saa ruveta listimään - tämä operaatio on hoidettava jotenkin muulla tavalla ovelasti.

No juottamalla koko henkivartiokaarti humalaan tietysti. U-båtissa jo valmiina runsaasti "materiaalia" operaation suorittamiseen.

Edit: en siis puhunut komendantin henkilökohtaisesta varastosta joten ei huolta siellä kannella

Terveisin konemestari jh
 
Viimeksi muokattu:

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Wünderbar

Konemestarikin heräsi jostain konehuoneen perältä ja on hommannut alkoholia riittävästi - yesh. Rommivarasto olikin jo huolestuttavan tyhjä.

Uppland saapui hetki sitten näyttävästi Katajannokalle - melkein tormättiin johonkin sunnuntaipurjehtijaan jonka kyljessä oli joku hylje tms - TVÄL mies ei ollut tehtäviensä tasalla, joten tuota isoa sinivalkoista hyljettä ei torpedoitu välittömästi.

Ankkurissa ollaan joka tapauksessa ja odotetaan iskuryhmää saapuvaksi alukseen. Rettipisteet on syötetty GPS:ään, joten olemme valmiit irroittamaan köydet ASAP.

Vatikaanissa en ole koskaan käynyt joten en tiedä kuinka kaukana nuo portaat satamasta ovat - niin pitkälle toki mennään, kun vauhdilla päästään.

U-båt komendant ipa rules
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös