Palstan kovin panomies

  • 5 615
  • 44

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sain viimeksi 2016 tammikuussa. Ei sillä ettei saantia olisi ollut, mutta mä olen liiankin valikoiva.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sain viimeksi 2016 tammikuussa. Ei sillä ettei saantia olisi ollut, mutta mä olen liiankin valikoiva.

Ihan kuin äsken olisi viestissäsi ollut hieman erilainen jälkimmäinen lause mutta palstan mukaan et ole editoinut viestiäsi välillä. Alkavatko aivoni sulaa vai vaihdoitko tekstiäsi lennossa?

Piti kirjoittaa tähän jotain nokkelaa siitä, että mainitsit jossain tämän vuoden ketjussa etkä 2016 olleesi lesbotytön kanssa intiimisti, mutta en sitten kirjoittanutkaan koska ei se niin nokkelaa olisi ollut kumminkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Musta Nuoli editoin. Ja tuo saaminen ei kait ole kuukauden tarkkaa? Ihan liian kaukana se kuitenkin on.

Minkä sitä itselleen voi, paras kun on aikoinaan löytynyt. Nyt pitäisi löytää edes samanveroinen, mielellään parempi.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ihan kuin äsken olisi viestissäsi ollut hieman erilainen jälkimmäinen lause mutta palstan mukaan et ole editoinut viestiäsi välillä. Alkavatko aivoni sulaa vai vaihdoitko tekstiäsi lennossa?

Piti kirjoittaa tähän jotain nokkelaa siitä, että mainitsit jossain tämän vuoden ketjussa etkä 2016 olleesi lesbotytön kanssa intiimisti, mutta en sitten kirjoittanutkaan koska ei se niin nokkelaa olisi ollut kumminkaan.
Omaa tekstiä voi muokata ilman että se näkyy muille.

Olen pannut kaikkia muita etnisiä pääryhmiä paitsi arabeja.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Panin makkarat grilliin. Neljäs kerta tänä suvena, joten lienen kohtalaisen kova panomies?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Liekö kukaan palstalla eläimiin kajonnut? Sehän on laillista vielä. Jos on, niin häntää äänestän.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Liekö kukaan palstalla eläimiin kajonnut? Sehän on laillista vielä. Jos on, niin häntää äänestän.

Panisin stopin näille laillisuuspuheille. Eläimeen kajoaminen on aivan varmasti eläinrääkkäystä. Kenties sellainen tapaus poislukien, jossa eläin on aloitteentekijä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Liekö kukaan palstalla eläimiin kajonnut? Sehän on laillista vielä. Jos on, niin häntää äänestän.
On sellanen tunne, että ne ihmiset jotka eläimiin sekaantuvat, eivät niin välitä onko tuo laillista tahi ei.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näistä eläinpanojutuista mulle tuli jo ikuinen ketjunavauskielto (ks. ed. viestini tässä aiheessa) ja läiskästiin pelikieltoakin päälle, joten minä varoitan, että heikoilla jäillä tässä ollaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri taannoin panin järjestykseen mm. Hämähäkkimies-lehdet numerosta 1/1980 alkaen numeroon 07/2018, eli noin 460+ Hämistä.
Huh! Liki 500 kertaa olet pannut Hämähäkkimiehesi odottamaan kärsimättömänä seuraavaa liikkuasi! Sinustahan pitäisi tehdä elokuva. Mallia: Larry Thorne & Aileen Wuornos? Olisiko silti kenties Ron Jeremy sopiva päärooliin?
https://3l0src48hsdnczvosibq5411-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/old/young-ron-jeremy.jpg
Linkki vie nuoren Ronnien kasvokuvalle.

Älä pahastu!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Panisin stopin näille laillisuuspuheille. Eläimeen kajoaminen on aivan varmasti eläinrääkkäystä. Kenties sellainen tapaus poislukien, jossa eläin on aloitteentekijä.
Tästä tulee kyllä vahvasti mieleen tämä herra joka jäi kiinni harrastettuaan seksiä sian kanssa, tässähän se sika oli siis käsittääkseni se panijaosapuoli. Tuolla saa kyllä, siis se sika saa, minusta ehdottomasti kovin panija tittelin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tästä tulee kyllä vahvasti mieleen tämä herra joka jäi kiinni harrastettuaan seksiä sian kanssa, tässähän se sika oli siis käsittääkseni se panijaosapuoli. Tuolla saa kyllä, siis se sika saa, minusta ehdottomasti kovin panija tittelin.

Onhan toki myös Mr. Handsin tapaus Yhdysvalloista vuodelta 2005, jossa mr. Hands eli Kenneth Pinyan harrasteli hevosiin sekaantumista siten, että oli itse ottavana osapuolena ja kaveri kuvasi näitä videoita nettiin. Kaveri kuvasi myös silloin kun mr. Hands antoi mustan orin jyystää perseeseen oikein kunnolla. Siinä kävi sitten niin ohraisesti, että polle polkaisi aisallaan mr. Handsiltä perä- ja paksusuolen tohjoksi ja kuolemahan siitä lopulta seurasi. Aiheesta on tragikoominen artikkeli wikipediassakin eli Enumclaw horse sex case. Toki videokin löytyy netistä, taitaa olla peräti YouTubessa.

Netissä on toki useita huumorimeemejä ja -kuvia aiheesta, kuten asiaan kuuluu. "mr hands horse meme"-kuvahaku googlesta, ja kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

Kovin panija -titteli kuuluu siis isolle orille.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Panisin stopin näille laillisuuspuheille. Eläimeen kajoaminen on aivan varmasti eläinrääkkäystä. Kenties sellainen tapaus poislukien, jossa eläin on aloitteentekijä.
Laillista se silti on ellei joku pysty todistamaan, että eläin kärsi kokemuksessa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kovin panija -titteli kuuluu siis isolle orille.

Orit ovat varmasti kovia panemaan mutta jäävätty tästä kisasta. Ellei sitten ori osaa kirjoittaa ja on rekkautnut Jatkoakaan. Palstan kovnta panomiestä haetaan ja mä nussin pilkkua. Olen siis melkoinen pilkunnussija. Tosin on täällä kovempiakin eli keskikastiin sijoittaudun.

Näin aikoinaan tuon handsin videon ja sain siitä muutamaksi päiväksi pienen trauman. Ei kande katsoa, ellei ole tuota ennen nähnyt.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Laillista se silti on ellei joku pysty todistamaan, että eläin kärsi kokemuksessa.

Jatkoajassa on (totta kai) oma ketjunsakin aiheelle eli Pitäisikö eläinseksi kriminalisoida -ketju, jonka avasi @pernaveikko pari vuotta sitten. Ketju sai alkusysäyksensä Sexpon toiminnanjohtajan eläinseksimyönteisistä kommenteista ja siitä, että eläinseksin kriminalisointi Suomessa oli jo silloin tapetilla lakiuudistusmietintöjen myötä.

Ilmeisesti on edelleen tuloillaan vastaava laki, joka eläinseksin kieltäisi Suomessakin, vai mitähän tälle mahtaa kuulua? Viimeksi taisi olla viime vuoden puolella jossain otsikoissa asia, mutta en muista tarkemmin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jatkoajassa on (totta kai) oma ketjunsakin aiheelle eli Pitäisikö eläinseksi kriminalisoida -ketju, jonka avasi @pernaveikko pari vuotta sitten. Ketju sai alkusysäyksensä Sexpon toiminnanjohtajan eläinseksimyönteisistä kommenteista ja siitä, että eläinseksin kriminalisointi Suomessa oli jo silloin tapetilla lakiuudistusmietintöjen myötä.

Ilmeisesti on edelleen tuloillaan vastaava laki, joka eläinseksin kieltäisi Suomessakin, vai mitähän tälle mahtaa kuulua? Viimeksi taisi olla viime vuoden puolella jossain otsikoissa asia, mutta en muista tarkemmin.
Pitäisikö tässä siis todeta että kannattaa panna vielä kun kerkeää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös