Ilmoitukset

Nimimerkki Backhander kuittaa itselleen viikon pelikiellon jalkapallon MM-kisojen mediaketjuun kirjoitetuista hyvän maun vastaisista viesteistään.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Vellihousu kirjoitti Ässät-osioon turhan, provosoivan ja kanssakirjoittajia vähättelevän viestin. Pitkän rikehistorian vuoksi kyseinen nimimerkki huilaa seuraavat kaksi kuukautta.

Pelkkä "tämä" ei anna mitään uutta kiekkokeskustelulle. Annamme tästä nimimerkki lake79:n NHL-osioon kirjoitetusta turhasta viestistä viikon pelikiellon.

Nimimerkki abianos ei avaa enää uusia ketjuja.

Sulje ilmoitus

Palstan kovin panomies

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana abianos, 11.07.2018 klo 17.39.

1. abianos Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, suomalaiset
    Me kaikki tiedämme kuka on palstan kovin janomies, mutta kuka on Jatkoajan kovin panemaan ja mitä ja minne?

Minä panin eilen 187 kirjaa uuteen järjestykseen kirjahyllyssäni. Väitän olevani palstan kovin panemaan kirjoja kirjahyllyyn. Mitä sinä olet kova panemaan ja minne?

2. teppana Jäsen

Olen tosi kova panemaan astioita tiskikoneeseen. Saakeli kun tässä taloudessa ei vaimoke ehdi kissaa sanoa kun lautaset on koneen alaosassa siistissä rivissä. Joskus syödessäni ennakoin ja olen panemassa lautasta koneeseen vaikka ruokaa on jäljellä.

3. Smitty#41 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ikuiset kakkoset ja ainaiset altavastaajat
    Olet abianos ainakin kova mies panemaan uusia ketjuja alulle, pointsit siitä.

Itse panin eilen elektroniikkaa uuteen uskoon, kun tuli päivitettyä 9 vuotta vanha LG:n televisioni huomattavasti nykyaikaisempaan Samsungiin. Pitää kans lähiaikoina panna pikkuhiljaa kouluasioita liikkelle, että saan tutkintoni valmiiksi siihen mennessä ku oli viimestään tarkotus.

4. Hera80 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Olen tosi kova panemaan esinahkaani eteen ja taakse. Kun ton homman alkaa, niin ei sitä malta lopettaa ennekuin on valmista. Koukuttavaa.

5. arvee Jäsen

Suosikkijoukkue:
    North Atlantic Hawks, EU
    Yritin panna kerran olutta. Ei kovin hääppöistä tullut siitäkään, jälkipolville kerrottavaa.
    Ja taas arvee taisi vetää väärässä ketjussa.

6. Musta Nuoli Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
    Lainaus:
    Väitän, että olen kovempi kirjojen panomies mitä hyllyttämiseen tulee. Olen pannut kirjoja hyllyihini toista tuhatta, luultavasti kolmatta tuhatta. Ja jos sarjakuva-albumit ja -lehdet lasketaan niin tuhatmääriä tulee lisää. Kirjojen panemiseen hyllyyn tulee himo, liki obsessio jota on pakko tehdä kodin ulkopuolellakin. Siksipä tunnustaudun paatuneeksi bibliofiiliksi jonka karvaiset kämmenet vain hikoavat ajatuksestakin.

Olen myös kova panemaan stopin holtittomalle kolajuomien kulutukselleni. Ei vaiskaan, en olekaan, en pane mitään stoppia vaan panen uuden verkkotilauksen vetämään Dr Pepper -pakkauksille.

7. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
    Olen palstan kovin Bucketheadin Pike-sarjan kuuntelija, yli 90 on lakkarissa 274:stä. Vai onko joku muka kovempi?

Paljonkohan noita kirjoja on hyllyssä? En oo laskenut. Ei niitä oo ees kahta tuhatta. Eli en ole siinä mielessä palstan kovin panomies.

8. scholl Jäsen

Tämä on ketju, joka ei huomioi naisia, eikä kolmatta tai neljättä sukupuolta.

9. Sistis Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Lainaus:
    Ei haittaa. Saat silti kirjoittaa tänne.

Minä en ole hyvä missään, joten en kirjoita sen enempiä tähän ketjuun. Ketjun olemassaolo ei kuitenkaan haittaa minua, sillä olen huono panemaan pahaksenikaan.

10. scholl Jäsen

Lainaus:
    en ole huolissani itsestäni, vaan kalliolaisista ja vihreistä. Touko Aalto on hyvin vihainen.

11. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Tässä ketjussa on parikin kirjastossa töissä ollutta. Lasketaanko se mukaan.

12. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    onko @pettter palstan kovin viinan suuhun panija? keitä muita olisi ehdolle pantavaksi?

Olkoon siis pettter Virallinen viinamies-panomies, kunnes toisin osoitetaan.

13. Vanha Len Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Boners
    Lainaus:
    Sama täällä. Panen semisti vähän kaikkea.

14. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Onko kolminumeroinen vai nelinumeroinen määrä jo?

Mulla on, yllättävää kyllä, kaksinumeroinen, eikä yksinumeroinen.

Puhun siis nussimisesta.

15. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Ei ei ei.

Joskus Tallinna-aikoihin muuten tilasin pano-/janomies käyntikortit.

16. finnjewel Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Porin Ässät, KooKoo
    Lainaus:
    Jossain Pikku Jättiläinen-kirjassa tai vastaavassa väitettiin, että jos sinulla on 15 kirjaa, ja panet ne kirjahyllyyn jokaisessa mahdollisessa eri järjestyksessä, ja oletetaan että saat tehtyä uuden järjestyksen kaksi kertaa minuutissa, menee hommaan aikaa yli 60 vuotta, jos et nuku välillä.

17. NDT665 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Panin anopin ruumisarkkuun. No jaa, antaumuksellinen työstäminen vaatinee vielä muutaman vuoden?

18. Sistis Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Lainaus:
    No sitten. Paneehan se helposti miehen mietteliääksi. Arvostan kyllä tällaista valveutuneisuutta.

Aamulehti käyttää palomiehistä nykyään nimitystä "palopelastaja". Pitäisikö tämä ketju nimetä uusiksi, ja käyttää vastaavaa termiä, siis "panopelastaja"?

19. Hera80 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    @Sistis "panohenkilö" lienee asianmukainen termi tähän ketjuun

20. rosvokonna Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Nykäskylän ylpeys
    Lainaus:
    Kaikki palstan taisteluhelikoptereiksi itsensä mieltävät saattavat panna pahakseen tästä hyvinkin ihmiskeskeisestä ilmaisusta.

21. Johnny B. Goode Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Tästä nyt ei pysty päättelemään että nussitko sen hengiltä jo vai arveletko siihen menevän vielä muutama vuosi ankaraa ja sitoutunutta jyystäntää? Niin tai näin, niin peukku joka tapauksessa.

22. NDT665 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Tai sitten minulla on ikioma veikeä hautaustoimisto. Silloinhan voin vuoden välein kaivaa hänet ylös ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin.
    Jossain vaiheessa tulee kumminkin eteen ikävä termi: panna multaan?

23. Johnny B. Goode Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Vääjäämättä. Maasta sinä olet tullut, maaksi olet tuleva. Pätee myös anoppeihin. Tokihan sitä voi aina vaihtaa vaimoa ja siinä samalla panna anopin kiertoon.

24. Jykke1978 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
    Lainaus:
    Väitän olevani kovempi panemaan kirjoja hyllyyn ja väitän lukuni olevan lähempänä, jos ei jopa yli 10 000.

25. Musta Nuoli Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
    Lainaus:
    Jos lasketaan lehtien paneminen kotona koteloihin, niin siinä ei moni ole kovempi panemaan. Juuri taannoin panin järjestykseen mm. Hämähäkkimies-lehdet numerosta 1/1980 alkaen numeroon 07/2018, eli noin 460+ Hämistä. Viime muutossa minulla oli noin 150-160 lehtikotelollista lehtiä plus albumit päälle, joita on noin 8-9 hyllymetriä. En haluaisi muuttaa enää koskaan, tai ainakaan kantaa tuota muuttokuormaa jos muuttaa pitää.