Palstan kovin panomies

  • 5 603
  • 44

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Me kaikki tiedämme kuka on palstan kovin janomies, mutta kuka on Jatkoajan kovin panemaan ja mitä ja minne?

Minä panin eilen 187 kirjaa uuteen järjestykseen kirjahyllyssäni. Väitän olevani palstan kovin panemaan kirjoja kirjahyllyyn. Mitä sinä olet kova panemaan ja minne?
 

teppana

Jäsen
Olen tosi kova panemaan astioita tiskikoneeseen. Saakeli kun tässä taloudessa ei vaimoke ehdi kissaa sanoa kun lautaset on koneen alaosassa siistissä rivissä. Joskus syödessäni ennakoin ja olen panemassa lautasta koneeseen vaikka ruokaa on jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olet abianos ainakin kova mies panemaan uusia ketjuja alulle, pointsit siitä.

Itse panin eilen elektroniikkaa uuteen uskoon, kun tuli päivitettyä 9 vuotta vanha LG:n televisioni huomattavasti nykyaikaisempaan Samsungiin. Pitää kans lähiaikoina panna pikkuhiljaa kouluasioita liikkelle, että saan tutkintoni valmiiksi siihen mennessä ku oli viimestään tarkotus.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tosi kova panemaan esinahkaani eteen ja taakse. Kun ton homman alkaa, niin ei sitä malta lopettaa ennekuin on valmista. Koukuttavaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Yritin panna kerran olutta. Ei kovin hääppöistä tullut siitäkään, jälkipolville kerrottavaa.
Ja taas arvee taisi vetää väärässä ketjussa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä panin eilen 187 kirjaa uuteen järjestykseen kirjahyllyssäni. Väitän olevani palstan kovin panemaan kirjoja kirjahyllyyn. Mitä sinä olet kova panemaan ja minne?

Väitän, että olen kovempi kirjojen panomies mitä hyllyttämiseen tulee. Olen pannut kirjoja hyllyihini toista tuhatta, luultavasti kolmatta tuhatta. Ja jos sarjakuva-albumit ja -lehdet lasketaan niin tuhatmääriä tulee lisää. Kirjojen panemiseen hyllyyn tulee himo, liki obsessio jota on pakko tehdä kodin ulkopuolellakin. Siksipä tunnustaudun paatuneeksi bibliofiiliksi jonka karvaiset kämmenet vain hikoavat ajatuksestakin.

Olen myös kova panemaan stopin holtittomalle kolajuomien kulutukselleni. Ei vaiskaan, en olekaan, en pane mitään stoppia vaan panen uuden verkkotilauksen vetämään Dr Pepper -pakkauksille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen palstan kovin Bucketheadin Pike-sarjan kuuntelija, yli 90 on lakkarissa 274:stä. Vai onko joku muka kovempi?

Paljonkohan noita kirjoja on hyllyssä? En oo laskenut. Ei niitä oo ees kahta tuhatta. Eli en ole siinä mielessä palstan kovin panomies.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on ketju, joka ei huomioi naisia, eikä kolmatta tai neljättä sukupuolta.

Ei haittaa. Saat silti kirjoittaa tänne.

Minä en ole hyvä missään, joten en kirjoita sen enempiä tähän ketjuun. Ketjun olemassaolo ei kuitenkaan haittaa minua, sillä olen huono panemaan pahaksenikaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väitän, että olen kovempi kirjojen panomies mitä hyllyttämiseen tulee. Olen pannut kirjoja hyllyihini toista tuhatta, luultavasti kolmatta tuhatta. Ja jos sarjakuva-albumit ja -lehdet lasketaan niin tuhatmääriä tulee lisää. Kirjojen panemiseen hyllyyn tulee himo, liki obsessio jota on pakko tehdä kodin ulkopuolellakin.
Tässä ketjussa on parikin kirjastossa töissä ollutta. Lasketaanko se mukaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
onko @pettter palstan kovin viinan suuhun panija? keitä muita olisi ehdolle pantavaksi?

Olkoon siis pettter Virallinen viinamies-panomies, kunnes toisin osoitetaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minä panin eilen 187 kirjaa uuteen järjestykseen kirjahyllyssäni. Väitän olevani palstan kovin panemaan kirjoja kirjahyllyyn. Mitä sinä olet kova panemaan ja minne?

Jossain Pikku Jättiläinen-kirjassa tai vastaavassa väitettiin, että jos sinulla on 15 kirjaa, ja panet ne kirjahyllyyn jokaisessa mahdollisessa eri järjestyksessä, ja oletetaan että saat tehtyä uuden järjestyksen kaksi kertaa minuutissa, menee hommaan aikaa yli 60 vuotta, jos et nuku välillä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Panin anopin ruumisarkkuun. No jaa, antaumuksellinen työstäminen vaatinee vielä muutaman vuoden?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
en ole huolissani itsestäni, vaan kalliolaisista ja vihreistä. Touko Aalto on hyvin vihainen.

No sitten. Paneehan se helposti miehen mietteliääksi. Arvostan kyllä tällaista valveutuneisuutta.

Aamulehti käyttää palomiehistä nykyään nimitystä "palopelastaja". Pitäisikö tämä ketju nimetä uusiksi, ja käyttää vastaavaa termiä, siis "panopelastaja"?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Panin anopin ruumisarkkuun. No jaa, antaumuksellinen työstäminen vaatinee vielä muutaman vuoden?
Tästä nyt ei pysty päättelemään että nussitko sen hengiltä jo vai arveletko siihen menevän vielä muutama vuosi ankaraa ja sitoutunutta jyystäntää? Niin tai näin, niin peukku joka tapauksessa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä nyt ei pysty päättelemään että nussitko sen hengiltä jo vai arveletko siihen menevän vielä muutama vuosi ankaraa ja sitoutunutta jyystäntää? Niin tai näin, niin peukku joka tapauksessa.
Tai sitten minulla on ikioma veikeä hautaustoimisto. Silloinhan voin vuoden välein kaivaa hänet ylös ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin.
Jossain vaiheessa tulee kumminkin eteen ikävä termi: panna multaan?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tai sitten minulla on ikioma veikeä hautaustoimisto. Silloinhan voin vuoden välein kaivaa hänet ylös ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin.
Jossain vaiheessa tulee kumminkin eteen termi: panna multaan?
Vääjäämättä. Maasta sinä olet tullut, maaksi olet tuleva. Pätee myös anoppeihin. Tokihan sitä voi aina vaihtaa vaimoa ja siinä samalla panna anopin kiertoon.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Väitän, että olen kovempi kirjojen panomies mitä hyllyttämiseen tulee. Olen pannut kirjoja hyllyihini toista tuhatta, luultavasti kolmatta tuhatta.

Väitän olevani kovempi panemaan kirjoja hyllyyn ja väitän lukuni olevan lähempänä, jos ei jopa yli 10 000.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Väitän olevani kovempi panemaan kirjoja hyllyyn ja väitän lukuni olevan lähempänä, jos ei jopa yli 10 000.

Jos lasketaan lehtien paneminen kotona koteloihin, niin siinä ei moni ole kovempi panemaan. Juuri taannoin panin järjestykseen mm. Hämähäkkimies-lehdet numerosta 1/1980 alkaen numeroon 07/2018, eli noin 460+ Hämistä. Viime muutossa minulla oli noin 150-160 lehtikotelollista lehtiä plus albumit päälle, joita on noin 8-9 hyllymetriä. En haluaisi muuttaa enää koskaan, tai ainakaan kantaa tuota muuttokuormaa jos muuttaa pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös