Tämä on just se, mitä minä en ymmärrä...
Huomattu, ettet ymmärrä. Olet muuten totaalisen kassalla, mutta et todellakaan nostamassa voittoja. Itse sanot, ettet tajua, muttä vänkäät silti. Ei tainnut matematiikka kiinnostaa koulussa.
Tämä on just se, mitä minä en ymmärrä...
Kohta joku varmaan tulee selittämään, ettei valojuoma olekaan valojuomaa, vaan light-limua.
Nyt en tajunnut, että mitä en tajunnut. Siis ihan oikeasti en tajunnut. Voitko selittää? Olen kyllä expertti myös mukahauskoissa suomennoksissa, että sitä sinun ei tarvitse minulle enää selittää. Mutta siis vielä kerran, mitä minä en tajunnut?Eli sinäkään et tajunnut? Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
Nyt en tajunnut, että mitä en tajunnut. Siis ihan oikeasti en tajunnut. Voitko selittää? Olen kyllä expertti myös mukahauskoissa suomennoksissa, että sitä sinun ei tarvitse minulle enää selittää. Mutta siis vielä kerran, mitä minä en tajunnut?
Siis perustelu on se, että jos et pelaa ylikertoimia, saat palautusprosentiksi maksimissaan vedonlyöntitoimiston palautusprosentin, eli esim: veikkauksen tapauksessa 88%.
Nyt pahoittelen jos olet kokenut vedonlyöjä, mutta oletko kenties sekoittanut termit? Ylikerroin ei siis tarkoita altavastaajan kerrointa, vaan kerrointa, joka on (pelaajan mielestä) liian korkea suhteessa voimasuhteisiin. Eli tuo mainitsemasi 1,05 olisi hurja ylikerroin, mikäli todellisuudessa pelattavan kertoimen raja menisi 1,03:ssa.
En. Vittuilin vaan ukkometsolle. Ymmärsitkö?Tajusitko väärin edellisviestini perusteella, kuten ukkometso, vai et?
En. Vittuilin vaan ukkometsolle. Ymmärsitkö?
En. Vittuilin vaan ukkometsolle. Ymmärsitkö?
Älä kiusaa pientä poikaa, ei se ymmärrä kuitenkaan. Sitä ahistaa jo muutenkin, kun täällä vaan vittuillaan kaikille, eikä olla kunnolla.
Tää ketju. Tää on sitä face palmu kamaa. Ainakin tuo muiden ymmärtämättömyyden syyttely ollessaan itse kassalla vaikuttaa sellaiselta. Naamapalm -kamalta.
Kyllä se kiinnosti, järkevässä määrin. Vedonlyöntiä meille ei Kekkosen ja Koiviston aikana opetettu. Enkä ole kassalla vaan keittiön pöydän ääressä, terveisin Juhani Naamapalmu.Huomattu, ettet ymmärrä. Olet muuten totaalisen kassalla, mutta et todellakaan nostamassa voittoja. Itse sanot, ettet tajua, muttä vänkäät silti. Ei tainnut matematiikka kiinnostaa koulussa.
Katsotaan ennen sitä visuaalinen tilannekuva (liite).Menkää nukkumaan. Kaikki.
Jatkan jankkausta - koska siis en todellakaan ole perillä näistä asioista - mutta olen luullut, että vedonlyöntitoimistot jäävät voitolle sen takia, että vedonlyöjät eivät pelaa rationaalisesti vaan esimerkiksi suhteettomasti korkea-kertoimisia kohteita. Emmehän voi ajatella, että vedonlyöntitoimistolla olisi mitään objektiivisesti oikeata kerrointa, tai että olisi olemassa, niin että kukaan sen tietäisi, objektiivisesti oikeata kerrointa.
Eli jos matemaattinen palautusprosentti on alunperin kertoimissa 88% ja ihmiset pelaavat merkkejä niiden käänteisluvun verran (vedonlyöntitoimiston tavoite), firma kerää 12% pelatuista rahoista voittoa, päättyi peli miten tahansa. Koska ihmiset eivät pelaa tasaisesti merkkejä vaan huomaavat ylikertoimia, kertoimien muuttelulla saadaan tasoitettua tilannetta, mutta matemaattinen palautusprosentti kasvaa esimerkiksi 94%:iin. Tällöinkin firma kerää 6% voittoja.
Juuri tälläistä vastausta hainkin, kiitokset rautalangasta ja vaivasta ...
Sen verran vielä yritän vääntää, että tuohan kuitenkin tarkoittaa kokonaisuutta, kaikkien vedonlyöjien massaa - vaikka firma saisikin voiton maksimaalisesti niin siltikin sen oikeaan osuneita kertoimia valikoiden lyövät voivat päätyä voitolle.
Itse asiassa niin sanottu voittava vedonlyönti ei niin kauhean harvinaista ole, mutta ns. kannattava vedonlyönti sitävastoin on. Niin sanottuun arbitrage huntingiin pystyy kuka tahansa, jolla on google ja sillä pystyy nopeasti tekemään itselleen lähes varmasti pienen pesämunan (muutamia satasia).
Arbitraasivoitotkaan eivät ole todellisuudessa täysin varmoja vaan niissäkin on riskinsä. Esimerkiksi kertoimien äkillinen muuttuminen, selkeästi virheelliset kertoimet, internet-yhteyden ongelmat ym ovat mahdollisia vaikkakin epätodennäköisiä.
Ammattimaisen vedonlyönnin esteenä on usein maksimipanos. Vedonlyöntisaitit harvemmin suoraan bannaavat voittavia pelaaja, mutta useimmiten iskevät heille tavallista pelaajaa huomattavasti matalamman panoskaton. Tällöin vedonlyöntiammattilaiset joutuvat pelaamaan bulvaanin kautta, "huoraamaan" eri vedonlyöntisivustoja tai tyytymään muihin rahanhankintakeinoihin esim. konsultointiin ja vihjepalveluihin.
En sanoisi, että kertoimien äkillinen muuttuminen on epätodennäköistä (toki määrittelykysymys tämäkin).
Arbitraasien jahtaamisessa kyse on sekunneista. Se, että kerroin muuttuu arbitraasivoitollisesta arbitraasitappiolliseksi siinä välissä kun lyöt eri saittien vedot kiinni on hyvin epätodennäköistä. Mutta mahdollista kuitenkin.
Palstan viimeisin räppiketju sai kyllä kämmenen läsähtämään otsaan ihan avauspostauksesta lähtien.