Palstalla toimitetut naamapalmut?

  • 17 062
  • 96
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jokainen meistä täällä Jatkoajan forumilla on joutunut väistämättömän eteen: joku toinen palstalainen painoi "lähetä" -näppylää aivan liian aikaisin. Lopputulos tuli ikävä kyllä nähtäville. "Ei, älä tee sitä"...

Ei tehdä tästä luetteloa kirjoitus- tai argumentaatiovirheistä, eikä vaivoista oikeinkirjoituksessa. Ketjun avaajana olen tehnyt nuo kaikki, joten siirrytään sitten siihen itse asiaan!

Aloitan helpolla ja hyväntahtoisella: Evil ja comeback!

Olkaa hyvät ja lisätkää facepalminne.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämän ketjun avausviesti.


Toista kuukautta mietitty, että miten pääsisi taas Evilille kuittaamaan, ja tässä on tulos? Et parempaan pystynyt?

Vastaukseksi tulee kuitenkin, että olisin muutenkin laittanut tällaisen ketjun pystyyn... Joo joo, uskoo ken haluaa.

Tiedoksi, että seison edelleen ja tulevaisuudessakin sanojeni takana. Henkilökohtaisuuksiin menevään vittuiluun vastaan aina. Joskus siihen menee puoli tuntia, joskus puoli vuotta. (Jännä juttu muuten, miten noita vittuilijoita löytyi heti, kun paiskasin palstan oven takanani kiinni. Mitään ei sanottu siinä vaiheessa, kun olin kykenevä antamaan vastineen. Eli juoruämmien kaakattamiseen verrattavissa olevaa toimintaa, tuollainen selän takana puhuminen. Ja haudalla tanssi... Hah hah. Jospa joraillaan nyt kun ruumis onkin vielä elossa.)

Sitä en tiedä, mistä tuo kauna ja katkeruus kumpuaa. Olet kuitenkin, ymmärtääkseni, juridisesti aikuisen kirjoissa oleva ihminen. Olisiko aika antaa olla ja jatkaa elämää? Get over it.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tämän ketjun avausviesti.


Toista kuukautta mietitty, että miten pääsisi taas Evilille kuittaamaan, ja tässä on tulos? Et parempaan pystynyt?

Vastaukseksi tulee kuitenkin, että olisin muutenkin laittanut tällaisen ketjun pystyyn... Joo joo, uskoo ken haluaa.

Tiedoksi, että seison edelleen ja tulevaisuudessakin sanojeni takana. Henkilökohtaisuuksiin menevään vittuiluun vastaan aina. Joskus siihen menee puoli tuntia, joskus puoli vuotta. (Jännä juttu muuten, miten noita vittuilijoita löytyi heti, kun paiskasin palstan oven takanani kiinni. Mitään ei sanottu siinä vaiheessa, kun olin kykenevä antamaan vastineen. Eli juoruämmien kaakattamiseen verrattavissa olevaa toimintaa, tuollainen selän takana puhuminen. Ja haudalla tanssi... Hah hah. Jospa joraillaan nyt kun ruumis onkin vielä elossa.)

Sitä en tiedä, mistä tuo kauna ja katkeruus kumpuaa. Olet kuitenkin, ymmärtääkseni, juridisesti aikuisen kirjoissa oleva ihminen. Olisiko aika antaa olla ja jatkaa elämää? Get over it.

Hienoa että joku kirjoittaa uudet viestit tänne suoraan niin säästyy linkittämisen vaivalta
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Esko Seppänen ja hitsarihanskat

Ei ole merkkiäkään hymyilystä tuossa Hangon keksin kirjoittamassa ärripurriviestissä. Jälleen kerran minut jopa yllätti se, kuinka kireällä se pipo toisinaan voi ihmisillä ollakaan. Toivon todella, että menin vain jonkin sortin miinaan tuossa, sillä eihän nyt kukaan oikeasti voi tuollaisesta asiasta aivan tosissaan rutkuttaa?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tiedoksi, että seison edelleen ja tulevaisuudessakin sanojeni takana. Henkilökohtaisuuksiin menevään vittuiluun vastaan aina. Joskus siihen menee puoli tuntia, joskus puoli vuotta. (Jännä juttu muuten, miten noita vittuilijoita löytyi heti, kun paiskasin palstan oven takanani kiinni. Mitään ei sanottu siinä vaiheessa, kun olin kykenevä antamaan vastineen. Eli juoruämmien kaakattamiseen verrattavissa olevaa toimintaa, tuollainen selän takana puhuminen. Ja haudalla tanssi... Hah hah. Jospa joraillaan nyt kun ruumis onkin vielä elossa.)

Kyllä minä ainakin vittuilin sinulle jo ennen ylösnousemustasi, älä unohda sitä. Nyt olen ollut kiltisti, vakuutuin niin syvästi alasastumisestasi.

Tuota henkilökohtaisuuksiin menoa ja vittuilua kesti todella kauan, enkä koskaan oikein käsittänyt että miksi..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ottamatta kantaa ketjun tähänastiseen sisältöön, koko keskustelunaihe on mielestäni ikävä ja on omiaan aikaansaamaan helposti tarpeetonta mielipahaa ja keskinäistä epäsopua kirjoittajien keskuudessa. Voi tänne tietysti jokin hyväntahtoisella huumorilla otettava pikku lapsuskin eksyä, mutta helposti tämä varmaan menee samaan kategoriaan kuin vähiten arvostamasi nimimerkit -ketju. Se on sivumennen sanoen yhtä turha aihe keskustelulle kuin tämäkin.

Ottaen kantaa tähän mennessä ketjussa kirjoitettuun, eikös vaan sama nilkoillepotkiminen alkanut vallan virtuoosimaisesti taas kerran. Tulee mieleen peruskouluajat. Osoittaa kenttäkokeena validiksi sen mitä yleisellä tasolla kirjoitin edelliseen kappaleeseen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Näitä ketjuja lueskellessa ei hirveästi tarvitse ihmetellä, miksi kouluissa kiusataan jengiä. Meno on aivan samanlaista aikuisten kesken, tämä palsta kaikista hyvistä puolistaan huolimatta oiva esimerkki siitä. Keskenkasvuisia paskoja olemme.

Olen Evilin kanssa samaa mieltä siitä, että ihmetyttää oikeasti se, miksi antipatioitaan ei uskalleta tuoda täällä suoraan esille. Tai edes yv:llä, mielellään vieläpä perustellen. Sitten kikatellaan kun joku saa kenkää, taputellaan toisiaan selkään yv:llä tai voivotellaan muualla netissä, mikä on jo aika säälittävää - juu, viittaan taannoiseen itkeskelyyn sampion pahuudesta Kiekkopesässä.

Itse nostan hattua niille, jotka osaavat kritisoida meikäläisen höpinöitä suoraan palstalla tai sitten asiallisesti yksityisviestein. Epäasiallisuuksiin vastaan valitettavan helposti epäasiallisesti, siinä mulla olisi kasvun paikka. Mutta jos nyt joku haluaa palstalla itseään kaivelevan asian käydä läpi, on aika huvittavaa alkaa levitellä sitä muissa ketjuissa. Vertautuu täysin juoruamiseen ja paskan puhumiseen selän takana.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Näitä ketjuja lueskellessa ei hirveästi tarvitse ihmetellä, miksi kouluissa kiusataan jengiä. Meno on aivan samanlaista aikuisten kesken, tämä palsta kaikista hyvistä puolistaan huolimatta oiva esimerkki siitä. Keskenkasvuisia paskoja olemme.

Palstallahan oli aikoinaan vittuiluketju, mutta se sitten lukittiin. Tämän jälkeen olemme nähneen kirjoittajilta luovuutta, kun ovat availleet samaan tarkoitukseen ketjuja erilaisilla peitenimillä ja tässäkin on taas yksi näyte tuosta luovuudesta.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Tämä on hyvä ohjenuora meille kaikille. Eläkäämme sen mukaisesti.

Näin tehdään.

Sen verran kuitenkin pitää sanoa, että kerran pikkusiivuissa lähetin jonkun viestin joka sitten seuraavana päivänä vähän nolotti. Onnekseni olen tuon jo unohtanut, mennyt eteenpäin ja nykyisin tuotankin ainoastaan silkkaa timanttia.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Tämä on hyvä ohjenuora meille kaikille. Eläkäämme sen mukaisesti.

Tietää kertoa viestimäärällä mitattuna palstan kaikkien aikojen one-liner provokuningas. Tosin lainaus oli two-liner. Kudos, kehitys kehittyy.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Toista kuukautta mietitty, että miten pääsisi taas Evilille kuittaamaan, ja tässä on tulos? Et parempaan pystynyt?
Hei hetkinen! Ei minulla mitään sinua vastaan ole.

Käytin sinua vain esimerkkinä avausviestissä. Tuskin voit sitä itsekään kieltää, etteikö tuo sinun paluuviestisi ollut naamapalmu-osastoa. Vai voitko?

Jos otit itseesi tuon esimerkiksi joutumisen niin olen pahoillani. Virtuaalihalit sulle.

Ottakaa ihmiset rennosti. En tätä ketjua mitään pahantahtoista tai vittuilua varten polkaissut käyntiin. Rauhaa hipit.

Sori OT.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ottakaa ihmiset rennosti. En tätä ketjua mitään pahantahtoista tai vittuilua varten polkaissut käyntiin. Rauhaa hipit.

Ketjun idea on hyvä, mutta olen aika skeptinen sen suhteen, miten se tulee tarkoituksessaan menestymään. Nämä tällaiset ketjut kun turhan usein vajoavat keskinäisten vittuilujen kanaviksi. Ensin siis kaksi palstaveljeä ovat eri mieltä jossain, ja se erimielisyys leviää hiljalleen muihin keskusteluihin, kunnes leimahtaa vittuiluksi Mille naurat juuri nyt? -ketjussa tai muussa tarkoitukseen edes etäisesti sopivassa ketjussa - kuten vaikkapa tässä.

Olisi muuten hienoa huomata parin kuukauden päästä olleensa väärässä tässäkin. Aika näyttää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisi muuten hienoa huomata parin kuukauden päästä olleensa väärässä tässäkin. Aika näyttää.
Eiköhän se ole ihan meistä kaikista kiinni, niin hyvässä kuin pahassa.

Helppohan tänne olisi vain negat kipata, ja siten ketjun idea kuolisi nopeasti paskaan. rkele. Rima onkin korkeammalla, sillä avauksessa nostin yhden viestin jonka olisi voinut jättää lähettämättäkin, mikä ei kuitenkaan ollut mikään "kattokaanyvittutuotaki" -nega. Kyllä niitä löytyy, kunhan vain jaksaa lukea.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Jos se on sellainen kohde joka toteutuu. Käsittääkseni mikäli kerroin on yli yhden, veikkaaja jää voitolle. Miksi silloin olisi tuottavampaa sijoittaa helvetin isoon kertoimeen joka ei toteudu?

Mie ymmärrän veikkaamisen niin, että tarkoitus on tietää ennalta kuka voittaa tai miten matseissa/kilpailuissa käy. Kerrointen kyttääminen on ihan sivuseikka. Vaikka kerroin olisi miljoona, niin häviäjää ei silti kannata veikata. Miljoona kertaa nolla on nolla.

Ja kun joku erehtyy tarttumaan tähän:

En tietenkään, mutta uskon todennäköisyyksiin. Jos A:n kerroin on 1,2 ja B:n 6,2, niin veikkaisin (jos veikkaisin) A:ta, mikäli A:n voitto on todennäköinen. Tällöin A:n voitolla satanen muuttuu sadaksikahdeksikympiksi. B:hen sijoitettu satanen muuttuu nollaksi.

Voiko tämä kirjoittaja olla tosissaan? En voi uskoa että aikuinen ihminen voi suoltaa tällaista tekstiä.

Jos jollekin ei avautunut, niin tarkennan. Otetaan peli, jossa noppaluvuilla 1-2 saa kertoimeksi 5000. Lukujen 3-6 kerroin on 1,1. Evilin logiikalla kannattaisi pelata tuota 3-6 vaihtoehtoa, koska se on todennäköisempi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ja kun joku erehtyy tarttumaan tähän:



Voiko tämä kirjoittaja olla tosissaan? En voi uskoa että aikuinen ihminen voi suoltaa tällaista tekstiä.

Jos jollekin ei avautunut, niin tarkennan. Otetaan peli, jossa noppaluvuilla 1-2 saa kertoimeksi 5000. Lukujen 3-6 kerroin on 1,1. Evilin logiikalla kannattaisi pelata tuota 3-6 vaihtoehtoa, koska se on todennäköisempi.
Kiitos naamapalmusta. Ei Evilin koska se ei sitä ole, mutta omastasi.

En vaivaudu selittämään, turhaa ajanhukkaa. Mieluummin lähden autotallille vääntämään rautakankea mutkalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voiko tämä kirjoittaja olla tosissaan? En voi uskoa että aikuinen ihminen voi suoltaa tällaista tekstiä.

Jos jollekin ei avautunut, niin tarkennan. Otetaan peli, jossa noppaluvuilla 1-2 saa kertoimeksi 5000. Lukujen 3-6 kerroin on 1,1. Evilin logiikalla kannattaisi pelata tuota 3-6 vaihtoehtoa, koska se on todennäköisempi.
Totta helvetissä olen tosissani. Yhdellä heitolla 3-6 on huomattavasti todennäköisempi. Vaikka voitto on pienempi, se on silti voitto.

Veikkaa sinä vain ihan rauhassa Ukrainaa jääkiekon ja Etelä-Koreaa jalkapallon maailmanmestariksi, kun niillä on niin hyvä kerroin. Minä jatkan voittajien veikkaamista, ja maailmassa on kaikki hyvin.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vittu tämä on tyhmä ketju.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sanos muuta. Nimeksi voisi joku vaihtaa jo suoraan, että Yritetään vittuilla Evilille -ketju.

Ja taas teksti tuotetaan tänne.

Helppo ketju, ei tartte lainailla muista ketjuista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja taas teksti tuotetaan tänne.

Helppo ketju, ei tartte lainailla muista ketjuista.
Alat toistaa itseäsi. No, virtuaalikyrpä ilmeisesti kasvoi taas pari senttiä, kun pääsit sanomaan. Toivottavasti olet nyt ylpeä, ja itsetuntosi nousee vähän. Alhaalla sen on oltava toiminnasta päätellen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös