Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 147 602
  • 1 280

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Pitää vaan jossain kohtiin tuo varaussysteemi sopia. Mennäänkö käänteisessä järjestyksessä eli esimerkiksi Prof.Puck - FutureHockey - Malkkinen - Malkkinen - FutureHockey - Prof.Puck - ProfPuck - etc... vai mitenkä?

@Prof. Puck @Malkkinen
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pitää vaan jossain kohtiin tuo varaussysteemi sopia. Mennäänkö käänteisessä järjestyksessä eli esimerkiksi Prof.Puck - FutureHockey - Malkkinen - Malkkinen - FutureHockey - Prof.Puck - ProfPuck - etc... vai mitenkä?
Sopii mulle toi varaussysteemi oikein hyvin. Vedon alullepanija @Prof. Puck saa alottaa. @FutureHockey otti haasteen vastaan, joten saa kakkosvarauksen. Kolmas pyörä, eli meitsi varaa kolmantena ja neljäntenä ja niin edelleen...
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kuitti ja kiitti!
Otetaanko vaikka heinäkuun 31. Päivä takarajaksi ilmottautumisille? Käy minulle että joku otetaan vielä kolmanneksi pyöräksi, mutta kovin montaa ei kehtaa ottaa kun loppuu isäm_maamme_pulustajat kesken!

1.8. Siis varaukset sisään?

Mä tuun tähän mukaan nyt, kun saatiin ikärajaa nostettua! En voi kuvitella Ovechkinia veteraaniksi, mutta ehkä 34v alkaa olla ihan hyvä jo.
 

Abdel

Jäsen
Kolmikkoveto:
McDavid, Draisaitl, Klefbom - @Lico
Crosby, Malkin, Letang - @eeMule
Stamkos, Kucherov, Hedman - @Dragunov
Scheifele, Wheeler, Byfuglien - @LostHorizon
Benn, Seguin, Klingberg - @Sandersson
Kane, Toews, Keith @HOOLIGAN_
Ovechkin, Bäckström, Carlson @Zohan
Marchand, Pastrnak, Krug - @H.J.Simpson
Pageau, Hoffman, Karlsson -@Knight21
Scheifele, Laine, Byfuglien - @Supersankari #4
Crosby, Kessel, Letang - @Lavis
Mathews, Marner, Zaitsev @KaljaVeikko
Couture, Pavelski, Burns @Hasselbaink
Crosby, Malkin, Schultz @Kari Runk
Giroux, Voracek, Gostisbehere @_Samppa
Kopitar, Carter, Doughty @Vini29
Boeser, Eriksson, Stecher @HankMoody
Guentzel, Crosby, Letang @Malkkinen
McDavid, Draisaitl, Nurse @Rewert
Benn, Radulov, Klingberg @Gemondo
Seguin, Radulov, Klingberg @Benn
Tavares, Eberle, Leddy @Abdel
 

Abdel

Jäsen
Luuseriveto:

Braydon Coburn - @Lico
Ben Lovejoy - @aessi
Pierre-Edouard Bellemare - @LostHorizon
Brenden Dillon - @broilerinagetti
Deryk Engelland @KaljaVeikko
Matt Irwin @Zohan
Mark Borowiecki @Hasselbaink
Matt Martin @Vilpurni
Ryan Reaves @HOOLIGAN_
Derek Dorsett @HankMoody
Trevor van Riemsdyk @Lico
Brayden McNabb @viikst
Stephen Johns @_Samppa
Yannick Weber @H.J.Simpson
Drew Shore @Vini29
Brooks Orpik @Malkkinen
Adam McQuaid @limini
Karl Alzner @viikst
Alexei Yemelin @Red Label
Clayton Stoner @Red Label
Dominic Moore @Mängimies
Luke Schenn @KaljaVeikko
Jonathan Ericsson @Noppa10
Dan Hamhuis @Noppa10
Ron Hainsey @Lico
Mirco Muller @Abdel
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Sopii mulle toi varaussysteemi oikein hyvin. Vedon alullepanija @Prof. Puck saa alottaa. @FutureHockey otti haasteen vastaan, joten saa kakkosvarauksen. Kolmas pyörä, eli meitsi varaa kolmantena ja neljäntenä ja niin edelleen...

Sopii toki myös minulle! Tässähän ensikauden kiinnostus pomppasi kertaheitolla ylöspäin ja kesälomasta ainakin päivä statsien tutkimiseen, heh heh
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Vegas ei ole NHL:n vähiten pisteitä kerännyt joukkue runkosarjassa. 100€

Ehdotin tätä samaa vetoa pari sivua taaksepäin, mutta kukaan ei tarttunut.

Nyt kuitenkin kun katson rosteria, tulin siihen lopputulokseen että tartun tähän itse, 100 €.

Väitän että VGK on vähiten pisteitä kerännyt joukkue runkosarjassa. Tiebreakerina sitten ROW jne, kuten virallisestikin?
 

Molkke

Jäsen
Ehdotin tätä samaa vetoa pari sivua taaksepäin, mutta kukaan ei tarttunut.

Nyt kuitenkin kun katson rosteria, tulin siihen lopputulokseen että tartun tähän itse, 100 €.

Väitän että VGK on vähiten pisteitä kerännyt joukkue runkosarjassa. Tiebreakerina sitten ROW jne, kuten virallisestikin?
Tehdään näin. Virallinen taulukko kertoo. Kiitos rohkeudesta, katsotaan keväällä missä mennään!
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Colorado Avalanche on vähiten pisteitä kerännyt joukkue runkosarjassa. 75 €.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Jos kukaan ei ole ehtinyt niin voin lyoda vetoa nimimerkkia @VilleLeino vastaan vedon etta Patrik Laine tekee viisi maalia. Ei pelirajoituksia ja AHL-maaleja ei lasketa. Voit valita vedon 20-200€ valilta
 
Jos kukaan ei ole ehtinyt niin voin lyoda vetoa nimimerkkia @VilleLeino vastaan vedon etta Patrik Laine tekee viisi maalia. Ei pelirajoituksia ja AHL-maaleja ei lasketa. Voit valita vedon 20-200€ valilta
Jos ei Leinolle kelpaa, niin mä voin tarttua. Otetaan suoraa tuolla 200e. Sä sanot siis, että Laine tekee viisi maalia ja mulla on kaikki muut maalimäärät.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Noniin! Licon kanssa taas mielenkiintoinen veto tulille, eli viime kauden Calder-ehdokkaista koottu viisikko.

@Red Label junnuviisikko:

Mitch Marner - William Nylander - Sebastian Aho
Zach Werenski - Nikita Zaitsev

@Lico junnuviisikko:

Patrik Laine - Auston Matthews - Jake Guentzel
Ivan Provorov - Brady Skjei

50 € panoksella.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Noniin! Licon kanssa taas mielenkiintoinen veto tulille, eli viime kauden Calder-ehdokkaista koottu viisikko.

@Red Label junnuviisikko:

Mitch Marner - William Nylander - Sebastian Aho
Zach Werenski - Nikita Zaitsev

@Lico junnuviisikko:

Patrik Laine - Auston Matthews - Jake Guentzel
Ivan Provorov - Brady Skjei

50 € panoksella.

Pam.
 

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
Lähteekö joku vetoon kanssani viiden suomalaisen yhteispisteistä runkosarjassa. Loukkaantumisilla ei ole merkitystä vedon kannalta. Tasapisteissä kumman valinnat on tehnyt yhteensä enemmän maaleja voittaa. Panos 30€. Vedon periaate, ettei samaa pelaajaa voi valita kahta kertaa ja valintakaavio voisi olla tälläinen:
1A, 2B, 3B, 4A, 5B, 6A, 7B, 8A, 9B, 10A

Ensimmäisen halukkaan kanssa veto kiinni.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Lähteekö joku vetoon kanssani viiden suomalaisen yhteispisteistä runkosarjassa. Loukkaantumisilla ei ole merkitystä vedon kannalta. Tasapisteissä kumman valinnat on tehnyt yhteensä enemmän maaleja voittaa. Panos 30€. Vedon periaate, ettei samaa pelaajaa voi valita kahta kertaa ja valintakaavio voisi olla tälläinen:
1A, 2B, 3B, 4A, 5B, 6A, 7B, 8A, 9B, 10A

Ensimmäisen halukkaan kanssa veto kiinni.

Mä lähen mukaan.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Voin lyödä vetoa joukkueesta, jolla on eniten pelaajia jotka tekevät vähintään 20 maalia ensi kaudella runkosarjassa. 30€
Omalla joukkueella mukaan.
Itse valitsen Toronton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös