Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 147 603
  • 1 280

Gemondo

Jäsen
Teräväisen kausi silti itselleni pieni pettymys. Tuo pistearvioni vuosia sitten perustui siihen, että Teräväinen on pelinrakentajana ylivoimalla aivan ehdotonta eliittiä. Nyt se jollain tapaa alkaa näkyä siellä, mutta viellä ollaan jäljessä siitä mitä joskus ajattelin.

Ja pelkästään Forsbergin loukkaantumisen takia tämä nyt menee tiukille.

Omat odotukseni taas ovat hienoisesti jopa ylittyneet Teräväisen kohdalla. Kuitenkin rikkonut jo omat maali-, syöttö- ja piste-ennätyksensä ja on yli 60 pinnan tahdissa. Esimerkiksi juuri Forsberg on pystynyt parhaimmillaan tekemään 64 pistettä kaudessa ja ruotsalaista pidetään kuitenkin aika kovan kaliiberin kaverina jo NHL-tasollakin.
 

Zohan

Jäsen
Pientä päivitystä muutamaan vetoon:

Columbus (@Flagger ) vs San jose (Zohan) 20e

Tässä San Josella vielä suht turvallinen 8 pisteen johto. Katsotaan kuitenkin loppuun asti.

Enemmän pisteitä Matthews (Zohan) vs Eichel (@Tontsasd) 50e

Molemmat tällä hetkellä sairastuvalla. Eichel johtaa 3 pinnalla, mutta hänen palustaan ei ole mitään tietoa.

Enemmän pisteitä Colorado (Zohan) vs Vegas (@Luige) 40e

Vaikka Colorado veti odotuksin nähden huikean kauden, ei mulla tässä vedossa mitään mahdollisuuksia ole.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Laitetaanpa omien vetojen seuranta tähän nyt kun kautta on kutkuttavasti jäljellä enää vajaat parikymmentä peliä.

20 maalin skaba

Toronto - @Vpiiroi 4 pelaajaa tehnyt 20 maalia, (1 pelaaja yli 15)
Minnesota Wild - @Zohan 2, (2)
Dallas Stars- @V-G 3, (1)
Blackhawks - @Lico 3, (3)
Pittsburgh - @Malkkinen 4, (1)
Tampa Bay- @viikst 5, (1)
New York Islanders - @Kultakarinkane 3, (3)
Ottawa Senators - @Abdel 1, (3)
Columbus Blue Jackets - @Tontsasd 1, (1)
Ducks @HOOLIGAN_ 1, (3)
Winnipeg @Vilpurni[/QUOTE] 4, (2)

Tämä näyttäisi olevan meikäläisen ulottumattomissa. Voittajaksi on melko helppo veikata Tampaa, mutta mustina hevosina myös Hawks ja Isles ovat yllätysvalmiita, miksei Jets niin ikään.




Abdel:

Laine, Patrik 35+23=58
Bäckström, Nicklas 16+33=49
Seguin, Tyler 34+26=60
Schultz, Justin 3+15=18
Karlsson, Erik 6+41=47
= 232

@Lico :

Benn, Jamie 22+36=58
Tavares, John 30+35=65
Draisaitl, Leon 21+37=58
Hamilton, Dougie 14+24=38
Burns, Brent 10+42=52
= 271

@viikst :

Tarasenko, Vladimir 26+30=56
McDavid, Connor 30+49=79
Matthews, Auston 28+22=50
Shattenkirk, Kevin 5+18=23
Werenski, Zach 12+17=29
= 237

@Linnunpelätin :

Scheifele, Mark 21+30=51
Crosby, Sidney 22+48=70
Giroux, Claude 23+55=78
Subban, P.K. 15+35=50
Ristolainen, Rasmus 6+25=31
= 280

@tankero

Radulov, Alexander 24+34=58
Kane, Patrick 24+38=62
Kucherov, Nikita 33+52=85
Josi, Roman 10+34=44
Letang, Kris 5+34=39
= 288

@V-G- :

Malkin, Evgeni 36+42=79
Getzlaf, Ryan 9+36=45
Marchand, Brad 25+36=61
Hedman, Victor 11+38=49
Klingberg, John 7+48=55
= 289

Tämä se onkin varsin tiukka tapaus. Ratkennee tyyliin viimeisellä kierroksella. Yhden pisteen johto ei anna kamalan paljoa turvallisuudentunnetta.

@Prof. Puck ja minä löimme vetoa Laineen Patun pistemäärästä. Jos viime kauden 64 pistettä alittuu, Proffa voittaa, jos ylittyy, minä voitan ja jos menee tasan samaan pistemäärään, veto raukeaa. Nyt kasassa on 58 pistettä, eli olen seitsemän pisteen päässä voitosta. Toistaiseksi näyttää siis hyvältä, mutta vielä ei auta hihkaista.

@Kirjoittelija ja minä löimme vetoa Ovechkinin maalimäärästä. Jos tulee 51 maalia tai enemmän, minä voitan, jos 50 tai alle, Kirjoittelija voittaa. Tämä on aivan varma nakki, rahaa tulee liikkumaan Tampereen suunnalta Helsinkiin.
 
@Kirjoittelija ja minä löimme vetoa Ovechkinin maalimäärästä. Jos tulee 51 maalia tai enemmän, minä voitan, jos 50 tai alle, Kirjoittelija voittaa. Tämä on aivan varma nakki, rahaa tulee liikkumaan Tampereen suunnalta Helsinkiin.

Se kyllä kenkuttaisi. Kuusi kausivetoa löin yhteensä 390 euron panoksilla, ja suurin osa on aika hyvissä:

-Laine tekee enemmän maaleja kuin Matthews runkosarjassa
-Panarin alle 78,5 pistettä
-Marchand alle 38,5 maalia
-Matthews alle 41,5 maalia
-Ovie alle 50,5 maalia
-Haapala alle 15,5 peliä änärissä

Ovetshkin kun katkoo jalkansa, ollaan aika lähellä saldoa 6/6. Siitä saisi kivasti matkakassaa Ilveksen vieraspeliin Eurooppa-liigan karsinnassa
 

eeMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
@Abdel in kanssa käynnissä vedonlyönti joukkueiden parhaista maalintekijöistä, ja näin loppusuoralla on hyvä aika katsella, että missä mennään. Nappaan listan pelaajista spoilereiden taakse, boldatut pelaajat johtavat joukkueensa maalipörssiä.

Koodi:
Joukkue                             eeMule                         Abdel

Anaheim Ducks               Jakob Silfverberg                      Rickard Rakell
Arizona Coyotes              Derek Stepan                          Brendan Perlini
Boston Bruins                 Brad Marchand                        David Pastrnak
Buffalo Sabres                Evander Kane                         Jack Eichel
Calgary Flames               Johnny Gaudreau                       Sean Monahan
Carolina Hurricanes          Jeff Skinner                          Sebastian Aho
Chicago Blackhawks           Patrick Kane                          Artyom Anisimov
Colorado Avalanche            Mikko Rantanen                       Nathan MacKinnon
Columbus Blue Jackets        Cam Atkinson                          Artemi Panarin
Dallas Stars                 Alexander Radulov                     Jamie Benn
Detroit Red Wings             Tomas Tatar                          Andreas Athanasiou
Edmonton Oilers               Leon Draisaitl                       Connor McDavid
Florida Panthers              Aleksander Barkov                    Yevgeni Dadonov
Los Angeles Kings             Jeff Carter                          Tyler Toffoli
Minnesota Wild                Mikael Granlund                      Jason Zucker
Montreal Canadiens            Alex Galchenyuk                      Max Pacioretty
Nashville Predators           Filip Forsberg                       Viktor Arvidsson
New Jersey Devils              Taylor Hall                         Kyle Palmieri
New York Islanders           John Tavares                          Anders Lee
New York Rangers             Chris Kreider                         Mika Zibanejad
Ottawa Senators                Kyle Turris                         Mike Hoffman
Philadelphia Flyers            Wayne Simmonds                      Claude Giroux
Pittsburgh Penguins          Yevgeni Malkin                        Jake Guentzel
San Jose Sharks              Joe Pavelski                          Brent Burns
St. Louis Blues              Vladimir Tarasenko                    Jaden Schwartz
Tampa Bay Lightning          Steven Stamkos                        Nikita Kucherov
Toronto Maple Leafs          Auston Matthews                       James van Riemsdyk
Vancouver Canucks            Bo Horvat                             Sven Baertschi
Vegas Golden Knights         Jonathan Marchessault                 James Neal
Washington Capitals           TJ Oshie                             Alex Ovechkin
Winnipeg Jets                 Patrik Laine                         Mark Scheifele

Tilanne siis 7-10 Abdelin hyväksi. Muutamassa joukkueessa (esim. Caps, Jets, Ducks) uskon, että kilpailu on jo taputeltu, mutta sitten on myös noita joukkueita, joissa saadaan jännittää ihan viime hetkille asti. Mulla taisi olla myös kaksi vai kolme pelaajaa ketkä on treidattu kauden aikana, joten huonoa tuuria silläkin saralla.

Jännitetään nyt loppuun asti kuitenkin!

e: Jaahas, boldaus ei toimikaan spoilerin sisällä. No kuitenkin, tilanne 7-10 Abdelille. :D
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Täällä oli kanssa @Abdel in kanssa kisa Rangers vs Predators pakkienpisteet ja tuo kisa on tällä hetkellä mulle 88 vs 168 kun vähennetään pois treidatut pelaajat McDonagh ja Girardi, joten laitoin jo viestiä tuleen yv:llä :)
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@V-G- Sulta tais jäädä huomioimatta 20 maalin skabassa Derick Brassard, jolla on 19 maalia. Eli pingviinit hyvin mukana kisassa. Vai oliko tähän jotain sääntöpykälää?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@V-G- Sulta tais jäädä huomioimatta 20 maalin skabassa Derick Brassard, jolla on 19 maalia. Eli pingviinit hyvin mukana kisassa. Vai oliko tähän jotain sääntöpykälää?
Tosiaan NHL:n sivuille ei näköjään ole päivittynyt treidattuja pelaajia. Eikä tuon vedon kohdalla löytynyt mitään erikoispykälää aiheesta, joten kyllä Brassard pitää tietysti laskea mukaan Pensin pelaajistoon. Hyvä huomio.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tosiaan NHL:n sivuille ei näköjään ole päivittynyt treidattuja pelaajia. Eikä tuon vedon kohdalla löytynyt mitään erikoispykälää aiheesta, joten kyllä Brassard pitää tietysti laskea mukaan Pensin pelaajistoon. Hyvä huomio.
Ja siellähän on myös Tampalle laskettu Namestnikovin maalit, joka ei enää seuraa edusta. Eli onko kyseessä kyseiselle joukkueelle 20 maalia tehneet pelaajat, vai kauden lopussa joukkueessa olevat 20 maalia tehneet pelaajat?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja siellähän on myös Tampalle laskettu Namestnikovin maalit, joka ei enää seuraa edusta. Eli onko kyseessä kyseiselle joukkueelle 20 maalia tehneet pelaajat, vai kauden lopussa joukkueessa olevat 20 maalia tehneet pelaajat?
Nyt pitää ohjata kysymys vedon alulle laittajalle, eli what say you, @Vpiiroi ?

Itse en hölmönä hömelönä kiinnittänyt huomiota tuohon, koska oletin automaattisesti NHL:n olleen seuravaihdoksissa ajan tasalla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Piti oikee kaivella ketjun syövereistä ja tarkistaa tuo veto mutta näköjää oli unohtunu Licon Flamespakit :D. Pikasel laskul Calgaryl ois 124 pistettä.

Joo en mä tota oo voittamassa, mutta totta kai voittajalle annetaan hänelle kuuluva!

Toki voidaan odottaa kauden loppuun ja varmistua, Abdel nyt todennäkösesti on ulkona.
 
Suosikkijoukkue
TPS , Boston Bruins
Ja siellähän on myös Tampalle laskettu Namestnikovin maalit, joka ei enää seuraa edusta. Eli onko kyseessä kyseiselle joukkueelle 20 maalia tehneet pelaajat, vai kauden lopussa joukkueessa olevat 20 maalia tehneet pelaajat?

Ottamatta sen enempää kantaa tähän, mutta reilun pelin hengessä niin namestnikov tuon 20 maalia teki tampan paidassa niin pitäisi laskea kyllä mukaan.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Tässä näin... Oon päivittänyt aina kierrosta seuraavana päivänä, mutta en ole tarkistanut nyt virallisista tilastoista mahdollisia muutoksia... Kahtotaas, jos kohta kerkiäis, kun saa duunihommat alta pois tältä illalta...

edit. No laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen kuitenkin. Duunit sai nyt odottaa, tuossa päivitetty (ja tarkastettu) official leaderboard.
 

Liitteet

  • Vetoseurannat.pdf
    67,8 KB · kertaa luettu: 306
Viimeksi muokattu:

Ferris

Jäsen
Tässä näin... Oon päivittänyt aina kierrosta seuraavana päivänä, mutta en ole tarkistanut nyt virallisista tilastoista mahdollisia muutoksia... Kahtotaas, jos kohta kerkiäis, kun saa duunihommat alta pois tältä illalta...

edit. No laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen kuitenkin. Duunit sai nyt odottaa, tuossa päivitetty (ja tarkastettu) official leaderboard.

Iso kiitos vaivannäöstä.

Se meni siinä sitten meikäläisen mahdollisuudet voittoon, vaikka näyttäisikin ilmeisesti sille, että Hurrikaanihurrini on jo seuraavassa pelissä pelikuntoinen. Trotz ei Orpikia nimittäin penkitä ja pisteitähän se ei tuu tekemään missään nimessä. Ois kyllä niin Capsien kuin itteni kannalta hyödyllistä, jos Orpikille sattuis nyt jo ku pieni loukki tässä loppupuolella...
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Iso kiitos vaivannäöstä.

Se meni siinä sitten meikäläisen mahdollisuudet voittoon, vaikka näyttäisikin ilmeisesti sille, että Hurrikaanihurrini on jo seuraavassa pelissä pelikuntoinen. Trotz ei Orpikia nimittäin penkitä ja pisteitähän se ei tuu tekemään missään nimessä. Ois kyllä niin Capsien kuin itteni kannalta hyödyllistä, jos Orpikille sattuis nyt jo ku pieni loukki tässä loppupuolella...

No joo, toisaalta jos teidän molempien kärkimiesten ukot on telakalla, niin eiköhän silloin @Red Label tai @viikst skaban vie...
 

Ferris

Jäsen
Siis tavalla tai toisella mä tän vielä käännän ittelleni. Taas.

Ei vaan, kiitos taas päivityksestä. Jännäks menee!

Väännä nyt siellä veistä haavassa lisää, kiitos!

T: Nimi. "Eiköhän tää päädy samoin kuin viime vuonna, että oon kakkonen parin pisteen erolla." Ois niin Capitalsmaista ku olla ja voi.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Siis tavalla tai toisella mä tän vielä käännän ittelleni. Taas.

Ei vaan, kiitos taas päivityksestä. Jännäks menee!

No joo, teikäläinen vie kyllä aika suvereenisti noita viisikko-osioita... :D Eipä tossa oikein mitään käytännön mahdollisuutta enää meillä muilla ole kiinni saada...
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Antakaa mun hetki nautiskella. Mun vetohistorialla tää homma tulee kusemaan viimesellä kierroksella. Orpik tasapisteissä johdossa ja sitten se penkitys tulee merkityksettömässä ottelussa että saadaan nuorille kokemusta
 

Ferris

Jäsen
Antakaa mun hetki nautiskella. Mun vetohistorialla tää homma tulee kusemaan viimesellä kierroksella. Orpik tasapisteissä johdossa ja sitten se penkitys tulee merkityksettömässä ottelussa että saadaan nuorille kokemusta

Ei tule tapahtumaan, ei sitten millään. Siellä on nyt jo kaksi tradedeadline-uutta pelaajaa kehissä ja molemmat on tuotu sisään kokoonpanoon omien nuorten (Djoos, Bowey) kustannuksella, vaikka Orpikin tilastot on liigan heikoimpia. Orpik on ja pysyy kokoonpanossa ellei loukkaannu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös