Palsta päivitetty Xenforon uusimpaan versioon, bugit ja palautteet tähän ketjuun

  • 140 818
  • 585

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos joku tietää push-ilmoitukselle hyvän suomennoksen, niin ilmiantakoon. Ne on niitä samoja ilmoituksia, jotka esim. puhelimella tulee Facebookista/Twitteristä/Youtubesta/Sähköpostista yms ja ne ovat mahdollisia myös työpöytäselaimissa.

Se on kielitoimiston mukaan varmaan joku "työnnellys" tai "painio" tai joku muu typerä väännös mitä kukaan ihminen ei ikinä tule maailmanhistorian aikaan käyttämään. Eiköhän tuo push-ilmoitus ole ihan selkeä nimike kaikille meille jotka eivät ole töissä kielitoimistossa.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla kans tuli häiriöilmoitus kännykän kautta ekaa kertaa kirjautuessa mutta selaushistorian ja evästeiden nollaus auttoi. Nyt pelaa...
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos joku tietää push-ilmoitukselle hyvän suomennoksen, niin ilmiantakoon. Ne on niitä samoja ilmoituksia, jotka esim. puhelimella tulee Facebookista/Twitteristä/Youtubesta/Sähköpostista yms ja ne ovat mahdollisia myös työpöytäselaimissa.
Työntöilmoituksista olen kuullut, mutta älkää missään nimessä käyttäkö tuota. Push-ilmoituksina niistä ihan suomeksikin puhutaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla kans tuli häiriöilmoitus kännykän kautta ekaa kertaa kirjautuessa mutta selaushistorian ja evästeiden nollaus auttoi. Nyt pelaa...

No perkele, minä en tiedä mistä evästeet nollataan mutta selaushistorian poistin niin nyt pääsin kännykällänikin kirjoittautumaan.

Sent from my iPhone. I am rich, handsom, inside Mensa-club, one two three times winner of Years Continue Time 'r Contest and bestest people in wordl.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Allekirjoituksen väri poistui, vaikka sille on väri valittuna.

Minun allekirjoituksessa pitäisi tuo "Kerho" lukea oranssilla, tottakai.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Allekirjoituksen väri poistui, vaikka sille on väri valittuna.

Minun allekirjoituksessa pitäisi tuo "Kerho" lukea oranssilla, tottakai.
Joo. Ihmettelinkin hetken, että miksi kaikilla on allekirjoituksessa "Raportoi". Olivat äkkiseltään niin samannäköisiä juuri tuosta väristä, tai sen puutteesta johtuen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo. Ihmettelinkin hetken, että miksi kaikilla on allekirjoituksessa "Raportoi". Olivat äkkiseltään niin samannäköisiä juuri tuosta väristä, tai sen puutteesta johtuen.

Tästä saikin ajatuksen uuteen allekirjoitukseen. Mutta ei ne nyt sitten ookaan saman värisiä eikä oikein saman näköisiäkään.

Ja itse kun nyt omaa viestiä katsoo niin siinä lukee vielä MUOKKAA POISTA, niin ja sit noi uudet ominaisuudet TYKKÄÄ KAIKKI VIESTIT KÄYTTÄJÄLTÄ ja TEE KÄYTTÄJÄSTÄ MODERAATTORI ja TUHOA MAAILMA
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tämä tumma teema on kyllä todella hyvä, tykkään kovasti. Ja noi push ilmoitukset on myöskin mukava uudistus. Ainoa vaan, kun äsken mulle sellainen tuli ja sitä klikkasin, niin sivu aukesi uuteen välilehteen. Onko se mun omista asetuksista kiinni vai saisiko sen aukeamaan jo siinä auki olevassa välilehdessä?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Isoisoisoisovanhemmat aikoinaan jo opettivat, että kaikkea muutosta täytyy vastustaa, vaikka mitään vikaa ei olisi. Vastarannankiiskinä koitan olla hieno sukulaispoika ja löytää jotain nillitettävää.

Lukemattomat ketjut voisivat olla toisella värillä. Mielestäni selkeästi ei tällä hetkellä erota mikä on luettu ja mikä ei.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
iPhonella Safaria käytettäessä kirjautuminen ei toiminut mutta korjaantui, kun vaihtoi kertaalleen teeman. Erikoista mutta eipä väliä, sillä nyt toimii hyvin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Puhelimella ei aluksi pystynyt kirjautumaan sisään. Nyt kuitenkin pystyi. Ihme homma.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Sen verran risuja kyllä uudesta ulkoasusta, että tuo puhekupla jossa ilmeisesti näkyy monta kertaa on kirjoittanut ketjuun on ainakin itselle täysin redundanttia tietoa. Paljon relevantimpaa olisi vaikka nähdä monta uutta viestiä on tullut ketjuun sitten viime lukukerran.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sen verran risuja kyllä uudesta ulkoasusta, että tuo puhekupla jossa ilmeisesti näkyy monta kertaa on kirjoittanut ketjuun on ainakin itselle täysin redundanttia tietoa. Paljon relevantimpaa olisi vaikka nähdä monta uutta viestiä on tullut ketjuun sitten viime lukukerran.

Jaa, pitikin heti käydä katsomassa, minusta tuo on hauska koska luen kuitenkin täältä aina vaan omat viestini, niin puhekuplasta voi sitten päätellä mitä ketjua kannattaa lähteä selaamaan. Vitsi-ketjuun oon laittanut 58 viestiä esimerkiksi, joten se on hyvä ketju.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelikielloista voi nyt tykätä!

Hahaa, mainiota, pääsee lällättelemään vielä kun toinen on vankilassa! Tuossa olisi hyvä jos olisi myös "ei tykkää" -painike, ois sit vähän niinku gladiaattoriareenalla meininki, tosin sillee että gladiaattori eli moderaattori eka päästää kilpailijan päiviltä ja sit jälkikäteen kaikki vois kertoa oliko se hyvä vai huono juttu, eikä sillee tylsän demokraattisesti ku kyselivät että tapetaanko tää psychodad vai ei, niinku siellä Antiikin Rooman aikana vätysteltiin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitä tarkottaa nuo puhekuplat jossa on numero? Topiccien vasemmalla puolella siis?

Onhan palsta erilainen, mut kai tähänkin tottuu.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ainoa vaan, kun äsken mulle sellainen tuli ja sitä klikkasin, niin sivu aukesi uuteen välilehteen. Onko se mun omista asetuksista kiinni vai saisiko sen aukeamaan jo siinä auki olevassa välilehdessä?
Luulen että tuo on teknisesti mahdotonta toteuttaa. Notifikaatio kertoo, että avaa osoite X, käyttäjä avaa osoitteen X joka tulee uuteen välilehteen, sama kuin avaisi jonkun hyperlinkin muuta kautta luurilla.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä tarkottaa nuo puhekuplat jossa on numero? Topiccien vasemmalla puolella siis?

Olet lähettänyt ketjuun XX viestiä.


Palstalle on näköjään tullut paljon uutta väkeä sitten aiempien softapäivitysten, koska perinteistä ei näköjään välitetä. Täällähän on annettu jopa ihan vuolaita kehuja, kun oikea perinteinen tapa olisi ollut lytätä kaikki muutokset maanrakoon ja ilmoittaa itkupoturaivareiden säestämänä, että palstan lukeminen loppui just ja nyt, jos ei ole paluuta vanhaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös