Mainos

Palloseuran maalivahdit 2024–2025

• 30 996
  • 256

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos ruotsalaiseen lähteeseen on uskomista, niin Werner pelasi varsinkin loppukauden 2023-2024 ihan hyvin SHL:ssä (Youtubeen tehty reilun 8 min koostevideo) ja sen perusteella ymmärrän hyvin että TPS on ollut hänen perässä kun uutta maalivahtia on haetttu.
Werner ei ole ollut paras mahdolllinen syksy, mutta ei TPS ole pelkästään hänen takia noilla sijoilla sarjataulukossa jossa ovat. Isommat ongelmat ovat edelleenkin muualla.
Tämän olen kokoajan pitänyt mielessä. Muistan yhden Malmö Redhawks instagram tilillä olleen kommentin kun Werner hyvästeltiin. "Olit hyvä kun sitä tarvittiin", Werner siis vissiin on sellanen ketä syttyy vasta kevään lähestyessä, kunhan nyt vaan päästäisiin edes sääleihin

(1)
  • Tykkää
Reactions: ÅBO

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämän olen kokoajan pitänyt mielessä. Muistan yhden Malmö Redhawks instagram tilillä olleen kommentin kun Werner hyvästeltiin. "Olit hyvä kun sitä tarvittiin", Werner siis vissiin on sellanen ketä syttyy vasta kevään lähestyessä, kunhan nyt vaan päästäisiin edes sääleihin
Vähän kuin Lindberg viime keväänä :D

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän kuin Lindberg viime keväänä :D
Musta tuntuu että Lindbergillä alkoi keväällä helpottamaan ne vaivat mitä sillä oli kauden mittaan. Jos huhut puudutettuna pelaamisesta on totta niin selittäisi sitä kun alkoikin tekemään nopeita torjuntoja keväällä

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Mun mielestä Lindberg ei juurikaan hävinnyt taidoiltaan palloseurassa männävuosina torjuneille. Jäi ikävästi muistiin talven epäonnistumisista, kuten siitä miten lapioi itse kiekon maaliin haarovälistään. Terveenä ollessaan huippuvahti Liigaan, mutta tässä sen ongelma sitten onkin.

Paco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tän päivän maaleja nähnyt ja varmasti Vali pelannut ihan hyvin, mutta on se kumma kun noi meidän maalivahdit saa ikinä yli 90% torjuntaprosenttia pelissä. Ei oo helppoa ton viisikon edessä pelata ja edelleen sanon sen, että tällä kaudella ei kertaakaan tarvii odottaa nollapeliä, jos ei jotain radikaalia heräämistä tapahdu tossa viisikko- ja puolustusalueen puolustuspelissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy