Palloseuran maalivahdit 2024–2025

• 28 658
  • 235

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Werner on yhtä surullinen kassari kuin viime kauden svedu. Molemmilta tuntuu puuttuvan se jokin korvien välistä. Aneemista ja tahdotonta tekemistä. Werner on yhden peittävyystempun poni, joka antaa tasaisen jatkuvasti helppoja omiin. Vali ei tee tasaisuudessa poikkeusta.

Sekä Vali että Werner hävisivät Sport-peleissä kaverin kassarille. Turussa ei ole kotijoukkueelta koko kautena nähty vieraiden Turun pelin tasoista veskarityöskentelyä. Valitettavasti.
Tänään Vali ei kyllä hävinnyt Svobodalle. Hyvä esitys vaikeassa paikassa pojalta. Tämän perusteella antaisin jopa Noan aloittaa KalPaa vastaan.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään Vali ei kyllä hävinnyt Svobodalle. Hyvä esitys vaikeassa paikassa pojalta. Tämän perusteella antaisin jopa Noan aloittaa KalPaa vastaan.

Pelasi mielestäni todella hyvin, ottaen huomioon vielä että joutui kesken pelin maaliin. Haaste laittaa seuraavaan peliin maaliin tulee siitä että Valin tasokin on vaihdellut todella paljon. Meiltä puuttuu sellainen tasaiseen suoritukseen kykenevä maalivahti (no ok, Werner on tasainen - huonolla tavalla).

Silti kyllä itsekkin laittaisin Valin maaliin, ei tuossa mitään menetetä - Wernerin kanssa kun tietää että sinne se muutama helppo menee aina.

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen itse pitänyt miettisen pelikirjaa aika oleellisena syynä siihen, että meidän maalissa soi liian usein, mutta totuus on, että Werner joutuu mielestäni ottamaan ainakin puolet siitä kontollensa. Ei meillä valitettavasti maalivahtipeli ole se asia, jonka varaan voidaan tosipaikan tullen nojata.

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, meillä on ikävä kyllä Jukureiden ohella huonoimmat molarit liigassa, aika paljon pisteitä menetetty senkin takia. Eipä tuo "puolustus" kyllä ole asiaa auttanut.

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä sen myönnän, että Lehtinen sai valtavasti etua Ahokkaan prosenttilätkä pelityylistä, niin yhtä loisteliaasti ei sujuisi välttämättä nyt, jos Tepsissä vielä pelaisi. Luultavasti kuitenkaan se ei olisi meille täysin yhdentekevä juttu, kumpi meillä ois tämän kauden ykkösvahti, Lehtinen vai Werner.

Ois muuten kiva tietää, miten huono TPS on kaikista tämän kauden liiga joukkueista puolustamisessa. Järkeenkäypältä vaikuttaa ainakin se, ettei nämä ole niitä asioita, jotka ovat Miettisen vahvuus valmentamisessa.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vähän on surullista tuo maalivahtien tekeminen,mutta näillähän sitä ois kai mentävä.

Werner on aika arvokas niin ei varmaan ihan heti löydy ottajaa ja Vali ei lähtenyt ennen kautta mestikseen, niin miksi lähtisi nyt.

Pelkästään jotta kehuttaisiin meidän dynaamista duo kyllä minä alkaisin(tai olen jo puhunut) katselemaan myös maalivahtivalmennuksen suuntaan. Toista kautta putkeen ei hirveästi saa otetta valmennettaviin.

Onhan tuo Werner nyt joskus saanut kiinni muutakin kuin silmänsä, nyt valtava univelka painaa päälle.

Kyllähän valmennuksen pitäisi osata valmentaa muitakin kuin huippuja/huippu talentteja.

Joten kyllä vähän syyttävä sormi myös valmennuksenkin suuntaan.

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän on surullista tuo maalivahtien tekeminen,mutta näillähän sitä ois kai mentävä.

Werner on aika arvokas niin ei varmaan ihan heti löydy ottajaa ja Vali ei lähtenyt ennen kautta mestikseen, niin miksi lähtisi nyt.

Pelkästään jotta kehuttaisiin meidän dynaamista duo kyllä minä alkaisin(tai olen jo puhunut) katselemaan myös maalivahtivalmennuksen suuntaan. Toista kautta putkeen ei hirveästi saa otetta valmennettaviin.

Onhan tuo Werner nyt joskus saanut kiinni muutakin kuin silmänsä, nyt valtava univelka painaa päälle.

Kyllähän valmennuksen pitäisi osata valmentaa muitakin kuin huippuja/huippu talentteja.

Joten kyllä vähän syyttävä sormi myös valmennuksenkin suuntaan.
Kaikissa on tasapuolisesti vikaa. Kyllä toi maalivahti valmennus ois kova sana, siitä samaa mieltä. On ollut paljon kausia, jolloin maalivahtipeli on ollut riittävällä tasolla, eikä siten olla siihen kompastuttu. Nyt ei voi kehua samaa.
Kyllä on melkoiseksi virheeksi osoittautumassa se, kuinka Vali jätettiin meille tyhjänpanttisesti luukkuvahdin rooliin.

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Werner on kyllä osoittautumassa helvetin kalliiksi flopiksi. Iso sääli ja pettymys, odotukset oli varsin korkealla ja on selvää, ettei niihin enää ylletä, vaikka parantaisikin. Ja kyllä, odotukset oli varmasti myös Kalliolla ja Miettisellä kovat. Iso paha huti.

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Werner pelannut 19 ottelua ja niistä 5 on ollut 3 pisteen voittoja.
Torjuntatilastoissa sijoitus on 16. torjuntaprosentti 87.37 ja voittoprosentti 47.06.

Aika surkeat tilastot ovat kaverilla joukkueen ykkösmaalivahdiksi ja jos vielä huhut 200k. palkasta pitävät paikkansa, niin huhhuh...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy