Jos on perus pelaaminen tuota, niin kaukana ollaan Liigan vaatimasta tasosta. Mä katselisin ennemmin vaikka ajokoirakiekkoa, kuin tuota paskaa. Nyt ei tuossa touhussa ole yhtään mitään järkeä. Kiekko omissa niin laiturit seisoo jossain saatanan punasella. Murra siinä sitten trappia. Mä olen katsellut tätä saamarin samaa meidän kuntokiekkojoukkueen peleissä useamman kauden, kun siellä omat pinnat merkkaa enemmän kuin mikään voittaminen tai joukkueena pelaaminen. Joka saatanan taneli, joka on joskus pelannut, osaa pelata tuolla tavalla. Sit kärkytään jossain keskialueella ja kukaan saa mitään aikaiseksi omista lähtemisen eteen. Viisikon välimatkat on jotain naurettavan ja järkyttävän välillä. Sitten jos vahingossa joku osaa mennä omista hakemaan, niin pakit heittää silti sen vitun norsukiekon tai kuskaa itse punaselle, jonka jälkeen kaikki menijät on jo joutuneet jarruttamaan vauhdit pois ja se on luovutettu kiekko se.
Nyt vittu Pennanen ihan oikeasti se pää pois perseestä! Me pärjättiin kun murrettiin trappia, haettiin porukalla omista ja luotiin niistä tilanteita. Tällä vitun pystysuunnan varastuspaskalla ei voita kukaan! Ei varsinkaan parempia vastaan. Ne vittu nauraa sulle matkalla pistepankkiin! Luulis hävettävän! Muka joku edelläkävijä ja seuraava mestarivalmentaja. Sä olet egoistinen pelle, joka ei suostu näkeen omia virheitään vaan hakkaa ennemmin päätään karjalan mäntyyn kunnes se mänty tai pää antaa periksi ja se mänty ei anna!
Viime kaudella katseli Virta kateellisena, kun Kerho kiekotteli paremmin kuin KalPa kuunaan, nyt ei ole mitään jäljellä ja lopputulos näkyy sarjataulukossa. Herää pahvi! Tää ei ole mikään saamarin IFK tai Jokerit, jotka voi perseillä ja silti niillä on tulevaisuus. Tämä on pieni seura ja se kuolee tällä tavalla! Mene sen vitun peilin eteen ja ala olemaan mies!
Vituttaa, enkä tiedä miksi.