Pallokerhon otteet kaukalossa kaudella 2016–2017

  • 246 469
  • 2 325

Ralph

Jäsen
Jos ei tuonne pakistoon uutta miestä tule, niin Almarin siellä pitäisi olla Suhosen edellä hierarkiassa. Innalakin pelaa paikkaa. Ei täs mitään tartte ostella kun omia nuoria on noin kovia.
Innala kyllä uhkaa luoda oikein kivan kilpailutilanteen hyökkäykseen. Jos Vesalainen hommataan, niin Cornetilla ja Somervuorella alkaa puntti tutista. Tai siis tutisee jo ja siksi pitää tehoilla, onhan molemmat nyt kahden ottelun pisteputkessa.

Kukaan tuskin on eri mieltä siitä, että Almari on Suhosta kovempi. Tai toivottavasti Pennanen ainakin on samaa mieltä näiden parin pelin näyttöjen jälkeen.

Toki Suhonen tulee vielä.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Vähän hevostenodottelua nyt. Hienostihan b-joukkue pelaa, mutta ei Lukko ole ihan niin paska ollut kuin numerot osoittavat.

Mutta hemmetin hienoa nuo onnistumiset joka tapauksessa. Antaa tulla vaan.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Hienoa että nuoret ottaa roolia kun sitä tarjotaan! Ylivoima ollut ihan sysipaskaa ja sitten tulee joku 18v Patrik Laine peruukilla varustettu Innala ja ampuu kiekkoa maaliin.
 

Ralph

Jäsen
Ylivoima ollut ihan sysipaskaa ja sitten tulee joku 18v Patrik Laine peruukilla varustettu Innala ja ampuu kiekkoa maaliin.
Hyi sua, ihme porkkanapöksy täällä! Innala on aivan selvästi ottanut Nikkilän lettimallin käyttöön, eikä minkään patriklaineen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jos Vesalainen hommataan, niin Cornetilla ja Somervuorella alkaa puntti tutista.

Siinä on sellainen kaksikko, että molemmat on kuin eri miehet. Somervuorella toista peliä putkeen kulkee, mutta Cornet ollut jo muutaman pelin parempi. Liike parempaa, sähäkämpää ja on pelin sisällä. Tässäkin pelissä heittänyt helvetin hienoja lättyjä kuin mikäkin playmaker.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
No nyt sitten 3-3, näin se muuttuu. Larmilta kaksi lihavaa riparia, joista maalit ja sitten Saarelan laukaus meni aika helposti.
 

Ralph

Jäsen
Ennen tätä iltaa Larmi on pelannut yhden oikeasti huonon pelin ja se oli HPK-Lukko. Nyt tekisi mieli sanoa, että kauden toinen huono peli on Lukko-HPK. Karjalaisen piti pelata, mutta ei pelaakaan.
 

Ralph

Jäsen
Vaikka HPK on hyvin taistellut poissaoloista huolimatta ja peli on yhä tasan, niin onhan tuo neloskenttä pyörinyt ilman järjen hiventä tuolla koko ottelun. Kolme parikymmpistä pelaajaa ei tällä kertaa ole ollut hyvä ratkaisu. Ei yhtään syöttöä omille ja taitaa peliaika jäädä kolmannessa erässä aika nolliin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vaikka HPK on hyvin taistellut poissaoloista huolimatta ja peli on yhä tasan, niin onhan tuo neloskenttä pyörinyt ilman järjen hiventä tuolla koko ottelun. Kolme parikymmpistä pelaajaa ei tällä kertaa ole ollut hyvä ratkaisu. Ei yhtään syöttöä omille ja taitaa peliaika jäädä kolmannessa erässä aika nolliin.

Kertoo vain kuinka tärkeä on hyvä rutinoitunut sentteri. No nyt on Lukko johdossa. Ei aikalisää eikä mitään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Johtoasema on Kerholle uusi ylivoima.

Aikalisä, anyone?
 
Viimeksi muokattu:

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Jatkosopimusta äkkiä käteen herroille, Nikkilä, Suhonen, Forsberg...ei jumalauta miten nuo voivat olla noin huonoja.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
5-0 toka erä. Hävetkää ja kävelkää vaikka kotiin. Ekaa kertaa tällä kaudella peli kiinni kesken kaiken.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Loppu pelin seuraaminen. En tie. Ei jaksa nyt. Mutta tällä kaudella Kerho on jotenkin kärsinyt ihan vitusti tuomaritoiminnasta. Ootteko huomannut? Tääkin peli. Pitkänen heittää Nikkilän maahan ja Nikkilä ottaa niskalenkin ja siitä jäähylle ja Lukko tekee maalin. Paajasta korkea maali, ei vihelletä ja Saarela tekee Lukolle. Sitten Paajaselta jalat alta, vastahyökkäys ja Kerholle jäähy ja Lukko tekee. Emmä jaksa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Koko porukka voi vetää bussin perässään kotio. Vittu mitä löysäilyä ja kaupan päälle Larmi pomputtelee.
 

Ralph

Jäsen
Pitkänen painaa Nikkilää jäähän -> Nikkilälle jäähy -> Lukko tekee
Paajaselle mailaa kasvoihin -> tuomaria ei kiinnosta -> Lukko tekee
Paajaselta vedetään jalat alta -> tuomaria ei kiinnosta -> Lukko tekee

Onhan HPK ollut paska, mutta kyllä Lukko on saanut siihen päälle uskomattoman avun tuomareilta. Eiköhän kolmannen erän vikalla minuutilla 9-3-tilanteessa anneta Lukolle yksi ilmainen ylivoima, ihan kuin se tasoittaisi jotain.
 

Transsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kukaan ei saa puhtaita papereita tänä iltana. Kaikkein vähiten valmennus; aikamoinen jäätyminen herroilta, 3-3:ssa olis ollut aikalisä ja veskarin vaihto paikallaan. Nyt sais pojat jo vähän hävetä.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Äkkiä se suunta sitten kääntyy. Peli täysin hallussa ja sen näköistä, kuten ennakkoon ajateltiinkin. Sitten sössitään itse ottamalla jäähyjä ja päästetään vastustaja mukaan peliin joka on kaiken lisäksi aneeminen ja pelaa tällä hetkellä Liigan huonointa kiekkoa.

Jonkunlaista herättelyä olisi myös kaivattu, kun rupesi näyttämään siltä, että peli liukuu pois käsistä. Viimeistään sen neljännen maalin jälkeen olisi pitänyt herättää joukkue kunnolla mutta ei, samalla meiningillä jatkettiin. Maalivahdin vaihtokin olisi järkevää, kun näyttää siltä että Larmi on muissa maailmoissa.

Todella hävettävä suoritus toisen erän osalta. Ei voi hyväksyä missään olosuhteissa. Jostain syytä asenne oli täysin nolla ja se näkyi karulla tavalla kentällä. Aivan jäässä koko joukkue, valmennuksesta lähtien.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Onhan HPK ollut paska, mutta kyllä Lukko on saanut siihen päälle uskomattoman avun tuomareilta.

Eikä kun nämä menee pitkässä juoksussa tasan! Vitut mene. Mä oon kirjoittanut tänne palstalle vuodesta 2002 ja mä olen tällä kaudella valittanut eniten tuomareista kuin koskaan yhteensä. Tällä kaudella tuomarit vain vittuilee meille. En tie. Kaikista eniten vituttaa kun mä valitan tuomareista. Mä en halua valittaa, mua vituttaa itseni kun valitan, mutta pakko on sanoa jos vittu vääryyttä koetaan.

Ei silti, kyllä tuo erä on niin legendaarinen. 0-5. Jesh.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaa Karjalainen olla Kipeä tai loukkaantunut. Pendo ois varmaan vaihtanut tuossa Saarelan maalin jälkeen jos olisi kunnossa.

Alivoima ollut kyllä todella huonoa tänään.

Hyökköyspelaamisessa kyllä näkyy tuo kiekollisen taidon vajaus.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Eikä kun nämä menee pitkässä juoksussa tasan! Vitut mene. Mä oon kirjoittanut tänne palstalle vuodesta 2002 ja mä olen tällä kaudella valittanut eniten tuomareista kuin koskaan yhteensä. Tällä kaudella tuomarit vain vittuilee meille. En tie.
Taitaa olla vaan toi Favorini ku haluaa huudattaa aina poikkeuksetta kotiyleisöö. Ihan sama ketä pelaa ni aina kotijoukkueelle etua. Paska mikä paska. Mut itse peliin, miten vaikeeta Kerhon on tulla takas kentälle johtoasemassa. Ihan eri joukkue ku ensimmäises eräs. Kaikki kaksitaistelut hävittiin ja muutenki liike puutui täysin. Larmika ei oo vakuuttanu maalillaan, toki annetaan sen verran kaverille, että noi maalit on tullu Lukon ylivoimalla. Toivottavasti sieltä tullaan paremmalla liikkeellä kolmanteen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aivan järkyttävää peliä.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Taitaa tulla vitun tylyt lukemat!
Ei auttais pisteitä perseilyllä menettää kun tasaista on mut näin vaan käy.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Tätä se Mannisen maajoukkuekutsu tiesi! Perkeleen Marjamäki kun lyö kapuloita Pennasen rattaisiin.

Pennanen kostaa sitten parin vuoden päästä kun vie Laten duunit!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös