"Totuushan on hieman erilainen, mutta jos sen tässä kertoo, niin moni pahoittaa mielensä koska olisi aika kamalaa myöntää olleensa väärässä."Kerrotko vielä sen, miten minun mielipiteeni on marttyyriviitan pukemista?
Jos tämä muutos olisi tehty marraskuun nurkilla, olisi oikeasti nähty valmentajan vaihdon vaikutus eikä mun tarvitsisi lällätellä.
Lällällää, minä tiesin, muut oli väärässä, mutta en viitsi nyt tässä kertoa kun kukaan ei kuitenkaan ymmärrä. Tämä on marttyyriviitta.
Kerroit nyt sen oman totuutesi, enkä usko että kukaan mieltään pahoitti. En myöskään muista että kukaan nimimerkki olisi olettanut jotain maagista tapahtuvan jos valmentaja potkitaan pois. Monikin sen sijaan odotti tiettyjä positiivisia juttuja ja mielestäni ne ovat myös toteutuneet. Tietysti huonomminkaan ei oikein olisi voinut mennä, mutta se on todella huono syy olla reagoimatta ja katsella vierestä kun laiva uppoaa.
Katsot siis peliä laskien vain voitot ja tappiot, tapahtui siellä jäällä sitten mitä vaan. Tästä jauhamista on sikäli ihan turha jatkaa, sillä ollaan niin eri linjoilla tämän kanssa. Eikä se haittaa, mahtuuhan maailmaan näkemyksiä!
Väitän että valmentajanvaihdolla ei hävitty yhtään mitään, vaan päinvastoin moneenkin asiaan sillä oli positiivinen vaikutus. Pelaajistossa kiekollisemman pelin opettelussa, vaikka sitten vain ensi kautta ajatellen. Lisäksi nyt siellä penkintakana ja reeneissäkin tapahtuu jotain valmentamiseen viittaavaa.
Yleisövaikutus saattaa olla marginaalinen, mutta ei siellä nyt ainakaan entistä vähempää väkeä käy kun Pantsehokin aikana. Niille, joita pelissä kiinnostaa muutakin kun lopputulos on aika oleellista että se näyttää jääkiekolta eikä ole vain jatkuvaa selviytymispainia vailla päätä tai häntää. Toki tahtotila siellä jäällä pitäisi olla vielä aivan helvetisti kovempi, että niitä voittoja voisi muista ammattilaisjengeistä ottaa ja tappio tietenkin vituttaa aina.
Ja tähän hätään ei nyt ole tarkkaan tuota osakemyynnin piikkiä rahallisesti heittää, mutta mitä siinä seurailin invesdorin sivuilta niin aika nopeaan tahtiin sieltä tärähti se parikymmentätuhatta euroa tiskiin valmentajanvaihdon jälkeen ja varmaan sen myötä saatiin myös "tekosyy" jatkaa antia eteenpäin. Nythän siellä on nakuteltu jo 178% tavoitteesta ja 622k€ kerätty. Vielä siis 78k€ varaa myydä.
Ihan väärä ketju tietysti näille, mutta olkoon nyt kun täältä alotettiin.