Pallokerhon otteet kaukalossa kaudella 2015–2016

  • 219 233
  • 1 648

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olli Salon ajalta odotan pääasiassa sitä että opettaa meidän nuorille puolustajille ja hyökkääjille kiekollista peliä, hitaita/nopeita lähtöjä, kiekon hallintaa, viisikon etäisyyksiä ja avaamispelaamista. Olen mielestä näistä monia parannuksia jo nähnytkin, tosin nyt tuo oman pään kiekollinen peli menee näin äkkiä täysikäännöksenä entiseen pelitapaan jopa yli, jolloin kiekko jää omiin pyörimään liiaksi ja tulee helppoja maalipaikkoja vastustajalle. Pääasia on kuitenkin se, että näillä opeilla Salo luo pohjaa tulevaan kauteen ja Pennasen aikakauteen siirtyminen on helpompaa kun hermomuistissa on jo tulevia oppeja ja vaatimuksia. Voihan se olla että tämä kevät ja kiekollisempi pelitavan muutos auttaa näkemään uusin silmin myös sen, onko jostakin nykyisestä sopimuksen alaisesta syytä luopua, jos ei näytä homma toimivan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä te oikein odotitte? Kerhon peli on ollut sekaisin jo pari kautta, ja yksi valmentajanvaihdosko taikoisi keskinkertaisesta nipusta pleijarijoukkueen? Ongelma numero yksi: Kerholla ei ole henkistä johtajaa, mikäli olen oikein tulkinnut. Miettisestä ei ole siihen, Hahlista ei ole siihen, eikä ilmeisesti Paajasestakaan, ainakaan vielä. Tuollainen junnulauma suorastaan huutaa sitä isähahmoa, joka kantaa joukkuetta reppuselässä vaikeina aikoina. Ei ole pakko olla mikään kiekkovirtuoosi, joka silkalla taidolla taikoo maalit tarvittaessa. Mutta tuollaisessa joukkueessa täytyy olla joku markmessier (kärjistetty esimerkki), joka jäällä, penkillä ja pukukopissa laittaa jätkät ruotuun.

Kyllä ne junnut kasvavat, kun niille annetaan mahdollisuus. Mutta pitää olla motivaatio tai kova piiskuri, mieluummin molemmat. Silloin keskinkertaisetkin jampat kasvavat sen tarvittavat viisi senttiä.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä te oikein odotitte? Kerhon peli on ollut sekaisin jo pari kautta, ja yksi valmentajanvaihdosko taikoisi keskinkertaisesta nipusta pleijarijoukkueen?
Lisään tähän listaan vielä yleisömäärän nousun ja osakkeiden myynnissä ison myyntipiikin.

Ja kyllä, tätä suurin osa odotti.

Totuushan on hieman erilainen, mutta jos sen tässä kertoo, niin moni pahoittaa mielensä koska olisi aika kamalaa myöntää olleensa väärässä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itsehän en odottanut oikeastaan mitään ja se oli ihan oikein odotettu, kun mitään ei ole tullut. Perhosta en syytä mistään, hyvinhän tuo on torjunut, mutta edellisen kirjoitukseni pointti oli se, että kannattaa tarkasti miettiä onko Perhonen sellainen maalivahti, joka jaksaa kantaa Kerhoa periaatteessa läpi kauden. Itse en usko, mutta jos asiaa paremmin tunteva niin ajattelee, niin eihän siinä mitään ja tuki Perhoselle.

Taidan olla ensimmäistä kertaa nimim. BlackWolf:n kanssa samaa mieltä, kun kirjoittaa että välttämättä ei olisi kannattanut alkaa korjaamaan sitä mikä oli ihan suht kunnossa. Ei siinäkään tietysti mitään väärää ole, kun ovat ilmeisesti yrittäneet muuttaa aika paljonkin lyhyessä ajassa ja se kertoo tietysti siitä, että haluja sentään olisi. Tulos olisi voinut olla parempi vähän vähemmällä yrityksellä, vaikka se nyt kuulostaakin näin kirjoitettuna huvittavalta. Kiekolliseen pelaamiseen löytyy potentiaalia tästäkin joukkueesta, mutta viehän tuon opetteleminen aikaa kauemmin kuin nyt käytettävissä oleva aika.
 

Hode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vatsalaanmakoilevatnaamansapitelijät
Eilinen Ipa tappio menee heikon oman maalinedustan pelaamiseen, ei pelattu miestä eikä varsinkaan mailaa pois. Ymmärrän paremmin jos pakeilla kiekollinen peli on liian haastavaa, mutta tota oli paha katsella kun ei saatu pelattua vastustajaa vaikka oltiin ihan vieressä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Osakkeiden myynnissä ison myyntipiikin.
Tämähän oli ihan fakta välittömästi valmentajanvaihdoksen jälkeen ja yleisestikin saatiin taas sitä positiivista pöhinää aikaiseksi. Rinkelinmäelläkin oli ihan positiivisia ihmisiä aiemman mököttämisen sijaan.
Totuushan on hieman erilainen, mutta jos sen tässä kertoo, niin moni pahoittaa mielensä koska olisi aika kamalaa myöntää olleensa väärässä.
Marttyyriviitta onkin fiksu vetää niskaan, kun muuta annettavaa ei taaskaan ole. Kerrotko nyt sitten vielä mikä se totuus on?

Todellakin, puolustuspelaaminen on ihan shokeeraavan löysää, mutta pelaaminen näyttää nyt sentään suurimmaksi osaksi jääkiekolta, kun kiekollisena yritetään tehdä jotain. Tätä ei pariin kauteen ollu olemassa. Ei mitään täydellistä suunnanmuutosta voikaan saada aikaan, mutta niitä pieniä asioita taas.

Siitä olen tietenkin kanssasi ihan samaa mieltä että täysin utopistista oli kuvitella voittoja alkavan tulla liukuhihnalta ja playoff-haaveet nyt sulivat jo siinä joulutauon tienoilla viimestään. Kuitenkin näissä asioissa on niin paljon muustakin kyse kuin yksittäisen pelin voittamisesta tai häviämisestä, niin en mä ymmärrä sun täysin turhaa lällättelyä täällä.
 

J.Petke

Jäsen
Perhonen ei ainakaan minua ole vakuuttanut. Kakkosmaalivahtina joo mutta ei missään nimessä koko kautta ykkösenä. Peittävä sälli mutta semmonen kontrolloimaton kankeus jotenkin paistaa läpi pelaamisesta.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämähän oli ihan fakta välittömästi valmentajanvaihdoksen jälkeen ja yleisestikin saatiin taas sitä positiivista pöhinää aikaiseksi. Rinkelinmäelläkin oli ihan positiivisia ihmisiä aiemman mököttämisen sijaan.
Marttyyriviitta onkin fiksu vetää niskaan, kun muuta annettavaa ei taaskaan ole. Kerrotko nyt sitten vielä mikä se totuus on?

Todellakin, puolustuspelaaminen on ihan shokeeraavan löysää, mutta pelaaminen näyttää nyt sentään suurimmaksi osaksi jääkiekolta, kun kiekollisena yritetään tehdä jotain. Tätä ei pariin kauteen ollu olemassa. Ei mitään täydellistä suunnanmuutosta voikaan saada aikaan, mutta niitä pieniä asioita taas.

Siitä olen tietenkin kanssasi ihan samaa mieltä että täysin utopistista oli kuvitella voittoja alkavan tulla liukuhihnalta ja playoff-haaveet nyt sulivat jo siinä joulutauon tienoilla viimestään. Kuitenkin näissä asioissa on niin paljon muustakin kyse kuin yksittäisen pelin voittamisesta tai häviämisestä, niin en mä ymmärrä sun täysin turhaa lällättelyä täällä.
No joo, viitisenkymmentä osaketta on ostettu valmentajan vaihdoksen jälkeisinä päivinä.

Ai mikä se totuus on? Se voisi olla vaikka sellainen, että valmentajan vaihdoksella ei juuri muuta saavutettu/tulla saavuttamaan kuin tuo viitisenkymmentä myytyä osaketta. Pelihommia ei ehdi näin lyhyessä ajassa juurikaan muuttamaan, pelaajat ovat edelleen keskinkertaisia (pl. ykkösketju), pelit hävitään edelleen, yleisömääristä vielä vaikea sanoa mutta tuskin muuttuu mihinkään suuntaan jne. Katsotaan nyt kun perjantain peliin pääsee vitosella, että kuinka porukka hallille löytää.

Kerrotko vielä sen, miten minun mielipiteeni on marttyyriviitan pukemista? Samalla tavalla mä voin sanoa että sun positiiviset pöhinät sun muut on aivan haihattelua ja gloryhunttausta kun on uusi valmentaja niin silloin kaikki vaan toimii hei! Ja nyt kun syötelläänkin omassa päässä ja kaikkea, niin ei haittaa harhasyötöt tai tappiot!

Alkukausi on monen mukaan ollut täyttä paskaa ilman mitään positiivista, ja nyt on positiivinen meininki kun pidetään kiekkoa, vaikkakin turpaan tulee. Jos joku vilpittömästi on tota mieltä niin mikäs mä sitä oon tuomitsemaan. Jokainen näkee asiat eri kantilta.

Jos tämä muutos olisi tehty marraskuun nurkilla, olisi oikeasti nähty valmentajan vaihdon vaikutus eikä mun tarvitsisi lällätellä.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
No joo, viitisenkymmentä osaketta on ostettu valmentajan vaihdoksen jälkeisinä päivinä.
Ei taida olla viitisenkymmentä osaketta vaan viitisenkymmentä uutta ostotapahtumaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kerrotko vielä sen, miten minun mielipiteeni on marttyyriviitan pukemista?
Jos tämä muutos olisi tehty marraskuun nurkilla, olisi oikeasti nähty valmentajan vaihdon vaikutus eikä mun tarvitsisi lällätellä.
"Totuushan on hieman erilainen, mutta jos sen tässä kertoo, niin moni pahoittaa mielensä koska olisi aika kamalaa myöntää olleensa väärässä."
Lällällää, minä tiesin, muut oli väärässä, mutta en viitsi nyt tässä kertoa kun kukaan ei kuitenkaan ymmärrä. Tämä on marttyyriviitta.

Kerroit nyt sen oman totuutesi, enkä usko että kukaan mieltään pahoitti. En myöskään muista että kukaan nimimerkki olisi olettanut jotain maagista tapahtuvan jos valmentaja potkitaan pois. Monikin sen sijaan odotti tiettyjä positiivisia juttuja ja mielestäni ne ovat myös toteutuneet. Tietysti huonomminkaan ei oikein olisi voinut mennä, mutta se on todella huono syy olla reagoimatta ja katsella vierestä kun laiva uppoaa.

Katsot siis peliä laskien vain voitot ja tappiot, tapahtui siellä jäällä sitten mitä vaan. Tästä jauhamista on sikäli ihan turha jatkaa, sillä ollaan niin eri linjoilla tämän kanssa. Eikä se haittaa, mahtuuhan maailmaan näkemyksiä!

Väitän että valmentajanvaihdolla ei hävitty yhtään mitään, vaan päinvastoin moneenkin asiaan sillä oli positiivinen vaikutus. Pelaajistossa kiekollisemman pelin opettelussa, vaikka sitten vain ensi kautta ajatellen. Lisäksi nyt siellä penkintakana ja reeneissäkin tapahtuu jotain valmentamiseen viittaavaa.

Yleisövaikutus saattaa olla marginaalinen, mutta ei siellä nyt ainakaan entistä vähempää väkeä käy kun Pantsehokin aikana. Niille, joita pelissä kiinnostaa muutakin kun lopputulos on aika oleellista että se näyttää jääkiekolta eikä ole vain jatkuvaa selviytymispainia vailla päätä tai häntää. Toki tahtotila siellä jäällä pitäisi olla vielä aivan helvetisti kovempi, että niitä voittoja voisi muista ammattilaisjengeistä ottaa ja tappio tietenkin vituttaa aina.

Ja tähän hätään ei nyt ole tarkkaan tuota osakemyynnin piikkiä rahallisesti heittää, mutta mitä siinä seurailin invesdorin sivuilta niin aika nopeaan tahtiin sieltä tärähti se parikymmentätuhatta euroa tiskiin valmentajanvaihdon jälkeen ja varmaan sen myötä saatiin myös "tekosyy" jatkaa antia eteenpäin. Nythän siellä on nakuteltu jo 178% tavoitteesta ja 622k€ kerätty. Vielä siis 78k€ varaa myydä.

Ihan väärä ketju tietysti näille, mutta olkoon nyt kun täältä alotettiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itseasiassa siellä oli ennen valmentajanvaihdosta, muistaakseni, jotain 548k tiskissä, että se 60-70k€ sieltä on tullut sen jälkeen. Joku voinee tarkistaa asian siitä vara toimarin haastattelusta. Tosin tähän voi aina vastata, että ihmiset panttasi ja osti, kuten aina ja kaikkialla muuallakin, juuri ennen kuin tuo aikaraja sulkeutui ja siitä syystä ne rahat tuli. Olisivat ostaneet kuitenkin.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Katsot siis peliä laskien vain voitot ja tappiot, tapahtui siellä jäällä sitten mitä vaan. Tästä jauhamista on sikäli ihan turha jatkaa, sillä ollaan niin eri linjoilla tämän kanssa. Eikä se haittaa, mahtuuhan maailmaan näkemyksiä!
Katson peliä aina kokonaisuutena, mutta ennen kaikkea lasken pelin jälkeen saadut pisteet. Lopulta vain ne merkitsevät.

Väitän että valmentajanvaihdolla ei hävitty yhtään mitään, vaan päinvastoin moneenkin asiaan sillä oli positiivinen vaikutus. Pelaajistossa kiekollisemman pelin opettelussa, vaikka sitten vain ensi kautta ajatellen. Lisäksi nyt siellä penkintakana ja reeneissäkin tapahtuu jotain valmentamiseen viittaavaa.
Ei varmasti hävittykään, tai no toki Tuuski varmaan bensarahat ottaa. Tämä olisi vaan pitänyt tehdä jo pari kuukautta sitten. Loppukauden kymmenellä pelillä ei ole minkäänlaista merkitystä ensi kauden "kiekollisen pelin" kanssa. Ensi kausi alkaa puhtaalta pöydältä uuden valmentajan astuessa puikkoihin.

Yleisövaikutus saattaa olla marginaalinen, mutta ei siellä nyt ainakaan entistä vähempää väkeä käy kun Pantsehokin aikana. Niille, joita pelissä kiinnostaa muutakin kun lopputulos on aika oleellista että se näyttää jääkiekolta eikä ole vain jatkuvaa selviytymispainia vailla päätä tai häntää. Toki tahtotila siellä jäällä pitäisi olla vielä aivan helvetisti kovempi, että niitä voittoja voisi muista ammattilaisjengeistä ottaa ja tappio tietenkin vituttaa aina.
Joo, Hämeenlinnassahan tunnetusti käy porukka hallilla jos voittoja ei tule. Toki löytyy ehkä sellainenkin ryhmittymä joka käy katsomassa kuinka avaukset lähtee. Ensimmäisenä tulee mieleen P. Sihvonen. Vai yrititkö sanoa, että nyt HPK:n peli näyttää jääkiekolta, eikä se ole enää selvitymispainia vailla päätä tai häntää?

tähän hätään ei nyt ole tarkkaan tuota osakemyynnin piikkiä rahallisesti heittää, mutta mitä siinä seurailin invesdorin sivuilta niin aika nopeaan tahtiin sieltä tärähti se parikymmentätuhatta euroa tiskiin valmentajanvaihdon jälkeen ja varmaan sen myötä saatiin myös "tekosyy" jatkaa antia eteenpäin. Nythän siellä on nakuteltu jo 178% tavoitteesta ja 622k€ kerätty. Vielä siis 78k€ varaa myydä.
Tämä on varmaankin näin. Toivottavasti jengi ostaisi nyt kun on vielä hetken aikaa mahdollisuus.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Katson peliä aina kokonaisuutena, mutta ennen kaikkea lasken pelin jälkeen saadut pisteet. Lopulta vain ne merkitsevät.
Ihan vain sivuhuomiona, mä seuraan sivusilmällä sitä, mistä peleistä Kerho ottaa pisteitä ja mistä ei. Tällä kaudella on saatu normaaliprosentilla pisteitä ns. vaikeista peleistä noita isoja seuroja vastaan, which is nice. Mutta ihan älyttömällä prosentilla hävitty päävastustajille. Todella huolestuttavaa. Ei vissiin oltu hereillä pelien alussa.
 

Ralph

Jäsen
Melkoinen toinen erä toistaiseksi KalPaa vastaan. HPK:lla ollut paljon enemmän tunnetta kuin järkeä mukana, mutta hauska nähdä tällaista peliä joskus. Tehotonta se edelleen on, mutta ainakaan munattomasti ei HPK pelaa. Ja johtaahan HPK.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Melkoinen toinen erä toistaiseksi KalPaa vastaan. HPK:lla ollut paljon enemmän tunnetta kuin järkeä mukana, mutta hauska nähdä tällaista peliä joskus. Tehotonta se edelleen on, mutta ainakaan munattomasti ei HPK pelaa. Ja johtaahan HPK.
Jos ei tälläisestä yleisö tykkää, niin en kyllä ymmärrä mistä helvetistä ne sitten tykkää. Tämä oli kauden parhaita eriä, ei tilastollisesti, mutta kyllä oli menoa ja meininkiä. Jotenkin sitä vaan syttyy, kun ensin vähän pakki tuppaa hyökkääjää päin Perhosta, siitä tuomari viheltää jäähyn hyökkääjälle ja Tuulola käy vielä kuittaamassa hyökkääjälle ja sitten muistaa naureskella matkalla vaihtoon. Minä tykkään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No KalPa nyt sitten kaatui heidän omilla aseillaan, eli kiekkokontrollilla, tilanteiden tunnistamisella, eli kovalla karvauksella, kun oli sen paikka ja jäätävällä puolustuspelaamisella. Ihan kiva matsi, tunnetta, tapahtumia ja yleisöäkin ihan mukavasti.

Oli kiva matsi katsella, ainakin näin internäätin välityksellä. Riittää minulle.
 

Ralph

Jäsen
Kerhon kauden kaikki lainamokkea ovat nyt pelanneet nollapelit mieheen, mutta omat kaksi maalivahtia ovat ilman nollapelejä.

HPK:lta paljon ehjempi ja tasaisempi suoritus kuin mitä viime aikoina on totuttu näkemään. Tehotonta tuo oli edelleen ja on ollut sitä pitkään, vaikka toki Ilvestä vastaan tuli neljä onnistumista. Muutoin pelillisesti parempaa tämä KalPa-peli, vaikka ei tällä kuuhun mennä. Kivaahan se on, että HPK joskus voittaakin.

Ero Sportiin kutistui kahteentoista pisteeseen, pelejä jäljellä yhdeksän. Siitä vaan loppukiri käyntiin ja vikalla kierroksella ohi. Vaikka todellisuudessa se on Ässät, joka on kymppipaikalta pudotuspeleihin menossa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tehotonta tuo oli edelleen ja on ollut sitä pitkään, vaikka toki Ilvestä vastaan tuli neljä onnistumista. Muutoin pelillisesti parempaa tämä KalPa-peli, vaikka ei tällä kuuhun mennä. Kivaahan se on, että HPK joskus voittaakin.
(lyhennös minun) Minusta tuo tehottomuus johtui myös vastustajasta, joka on päästänyt Liigan vähiten maaleja. Että ei kai ihan pelkästään sen joukkueen paskan maalinteon tai pelaajien paskuuden taakse voi mennä, jos kaikilla muillakin (tilastollisesti) tuntuu olevan vaikeuksia tehdä maaleja niitä vastaan.
 

Ralph

Jäsen
(lyhennös minun) Minusta tuo tehottomuus johtui myös vastustajasta, joka on päästänyt Liigan vähiten maaleja.
Johtui joo, mutta olihan HPK:lla omat paikkansa tehdä lisämaalit ja ikinä ketään vastaan yksi tehty maali ei ole onnistunut suoritus. Vaikka riittikin voittoon.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Johtui joo, mutta olihan HPK:lla omat paikkansa tehdä lisämaalit ja ikinä ketään vastaan yksi tehty maali ei ole onnistunut suoritus. Vaikka riittikin voittoon.
Kyllä olen toki samaa mieltä. Vastustaja teki kuitenkin paikoistaan yhden vähemmän ja Kerho pelasi vähintään yhtä hyvää puolustuspeliä kuin tuo joukkue. Ei toki ole mikään selitys, mutta paikkoja oli tehdä enemmänkin, mikä on aina hyvä merkki.

Askel kerrallaan, mutta oli tänään aistittavissa pientä iloa jo siinä pelaamisessa, sen pelkän puristamisen sijaan. Ja jokuhan vasta sanoi, että ihan sama miten paljon paremmin pelaa, jos ei tule pisteitä, no nyt tuli. Väärin voitettu? ;)
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kerholta omassa päässä hyvä peli, joka on erinomaisen positiivista tähän väliin. Harmi vaan, että kierros meni muuten päin persettä päävastustajien voittaessa omat pelinsä Pelicansia lukuun ottamatta.
 

Ralph

Jäsen
Väärin voitettu? ;)
Ehei tietenkään, kun HPK oli sekä tuloksellisesti että pelillisesti kaukalon parempi joukkue. Mutta kyllä sitä mielummin olisi viisi minuuttia ennen loppua voinut jo lopettaa jännittämisen 3-0-tilanteessa. Mutta voitto on aina voitto, kun ei niihin ole viime vuosina liikaa saanut tottua.

Joona Karevaaralla on muuten koossa 99 laukausta tällä kaudella. Ensi keskiviikkona yksi hätäinen lämäri pienestä kulmasta päin Lukko-mokkea, jonka jälkeen lauantaina kukitetaan merkkipaalun johdosta kotiottelussa. Sata laukausta, ei maalia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ehei tietenkään, kun HPK oli sekä tuloksellisesti että pelillisesti kaukalon parempi joukkue. Mutta kyllä sitä mielummin olisi viisi minuuttia ennen loppua voinut jo lopettaa jännittämisen 3-0-tilanteessa. Mutta voitto on aina voitto, kun ei niihin ole viime vuosina liikaa saanut tottua.
Täysin samaa mieltä asiasta... paitsi tuosta "pelillisesti parempi", siis voittiko Kerho pelillisesti Virran KalPan?!? Toki minä sen itse näin, ja kyseessä ennemmin reotrinen, kuin oikea kysymys. Milloinkas viimeksi?

No leikki leikkinä, Arvosen potkut jakaa porukkaa ja turha siitä on vääntää, naatitaan nyt siitä mitä naatittavissa on. Mutta vaikka siellä olisi se pahvista tehty Pantse penkin takana ja peli näyttäsi tuolta, niin olisi tykännyt silti.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Täysin samaa mieltä asiasta... paitsi tuosta "pelillisesti parempi", siis voittiko Kerho pelillisesti Virran KalPan?!? Toki minä sen itse näin, ja kyseessä ennemmin reotrinen, kuin oikea kysymys. Milloinkas viimeksi?
Kyllä se taisi "pelillisesti voittaa" ja laukaisukarttakin tukee tätä väitettä Kalpan laukaukset jotka tulivat 2m säteellä maalista ovat yhden käden sormilla laskettavissa. Ja Kerholla tarvii jo ottaa melkein varpaat mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös