Mitäs jos sille Salolle nyt annettais edes viikko aikaa niitä YV kuvioita hioa, ennen kuin aletaan täysin epäonnistuneeksi tätä touhua leimaamaan?
Salo ja kumppani on olleet puikoissa nyt hurjat 5 päivää (joista kolmena vielä ollut peli), tänä aikana on tehty 3 YV maalia 3 pelissä ja YV:itä on ollut 15... tämä tekee minun laskujeni mukaan 20% YV tehot. Tuolla teholla on Liigassa jaetulla 5 paikalla YV:n tehokkuudessa, yhdessä Tapparan kanssa.
Otanta on toki pieni, mutta helvetin pieni se otanta on tulla myöskin kertomaan, miten paskasti onkaan vedelty ylivoimaa uuden valmentajan alaisuudessa. Vertailuksi Kerhon tän hetken normi YV prosentti on 17,09 ja sijoitus 12 tuossa samaisessa listassa.
Minulla varmaan on päässä joku vika, kun minun ymmärryksen mukaan asioita ei tapahdu nappia painamalla. Uusi päävalmentaja ei vaan yhtäkkiä taio, yhdessä yössä, kaikista Liigan parhaita, joukkue ei vaan voi oppia sekunnissa uutta pelitapaa jne. Näköjään joidenkin mielestä se asia näin menee tai sitten on epäonnistunut. Että yks palaveri ja parit jäät, niin huippukoutsi vetäsee kenet vaan Liigan kärkeen, lievästi kärjistäen, tai muuten se on paska, pelaajat paskoja ja se entinen kyllä osasi niin paljon paremmin.