Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pelicans on saanut pelkästään fyysisyydellä ja korkealla karvauksella Kerhon pelin aivan sekaisin, vaikka Perhonen imaisikin molemmat maalit.
Ei kun pitkä jatkosopimus!Koska avataan ketju: Olli Salolle kenkää?
Teisa tilalle.
Pitäisi ja pitäisi, mutta kun ei soi ja niistä paikoista tehdä niin se kertoo siitä ettei joukkueessa ole maalintekijöitä. En ole vähään aikkan katsonut miten Kerho sijoittuu Liigan maalintekijätilastoissa, mutta veikkaan, että häntäpäähän. Ei se näennäinen hallinta ja mahdolliset maalipaikat riitä mihinkään, jos ei paikoista tehdä.Katoinkohan mä eri peliä, kuin muut? Tolla määrällä tuhannen taalan tontteja, pitäis verkon soida useammin kuin se soi. Kyllä siellä oli paikkoja tehdä ne tarvittavat maalit.
No minä en tiedä mitä sinä tältä kaudelta odotat, mutta jos joukkue pelaa pirteää kiekkoa, luo helvetisti maalipaikkoja ja sitten häviää kun oma veskari imaisee helpon, niin en minä jaksa alkaa heittämään kirvestäni kaivoon. Valmentajaa vaihdettiin liian myöhään, nyt ilmeisesti jos joukkue ei voita kaikkia pelejä, niin ovat täysiä paskoja. Minusta taas jos Kerho luo tuon verran enemmän maalipaikkoja per peli, niin sitä voittaa aika saatanasti useammin kuin häviää. Lopettakaa nyt se pleijari haaveilu, nauttikaa siitä jääkiekosta. Kerho pelasi tänään hyvä kiekkoa ja loi tukun maalipaikkoja, lisäksi kyseessä oli vauhdikas ja hyvätasoinen ottelu.Pitäisi ja pitäisi, mutta kun ei soi ja niistä paikoista tehdä niin se kertoo siitä ettei joukkueessa ole maalintekijöitä. En ole vähään aikkan katsonut miten Kerho sijoittuu Liigan maalintekijätilastoissa, mutta veikkaan, että häntäpäähän. Ei se näennäinen hallinta ja mahdolliset maalipaikat riitä mihinkään, jos ei paikoista tehdä.
Kyse onkin siitä viimeisestä ja vaikeimmasta osiosta eli kiekon laittamisesta pussiin. Se saattaa jopa aika ajoin aiheuttaa kolhuja ja mustelmia. Siihen ei tahdo Kerhon eväät ja rohkeus riittää näitä etukäteen fyysisesti vahvempia joukkueita vastaan. Selkeästi ollaan kuitenkin Ollin alaisuudessa menty parempaan suuntaan. Siitä isot plussat.Katoinkohan mä eri peliä, kuin muut? Tolla määrällä tuhannen taalan tontteja, pitäis verkon soida useammin kuin se soi. Kyllä siellä oli paikkoja tehdä ne tarvittavat maalit. Peli-ilme oli hyvä ja vain Perhosen huono ilta, sekä tehottomuus maalipaikoissa vei pinnat.