Mihin asti näitä veroilmoituksia lähetellään? Kaikki joilta olen kysynyt, ovat jo omansa saaneet, mutta minulle ei ole vielä tullut.
Mihin asti näitä veroilmoituksia lähetellään? Kaikki joilta olen kysynyt, ovat jo omansa saaneet, mutta minulle ei ole vielä tullut.
En minäkään ole vielä saanut. Verokarhu ilmoittelee sivuillaan, että maalis-huhtikuun aikana saadaan ilmoitus.
Nämähän tulee Postille jakeluun sellaisina isoina erinä, jotka on suunnilleen järjestelty aakkosiin ja jakelualueiden mukaan. Niitä on sitten tietty aika (viikko-kaksi) aikaa jakaa. Pienemmillä paikkakunnilla ne lähtevät postikustin kyytiin keskimäärin nopeammin, ja kun aakkosissa mennään niin Perähikiällä asuva Aaltonen saa verolappunsa paaaaaljon aikaisemmin kuin Helsingissä majaileva Österberg.En minäkään ole vielä saanut. Verokarhu ilmoittelee sivuillaan, että maalis-huhtikuun aikana saadaan ilmoitus.
Nämähän tulee Postille jakeluun sellaisina isoina erinä, jotka on suunnilleen järjestelty aakkosiin ja jakelualueiden mukaan. Niitä on sitten tietty aika (viikko-kaksi) aikaa jakaa. Pienemmillä paikkakunnilla ne lähtevät postikustin kyytiin keskimäärin nopeammin, ja kun aakkosissa mennään niin Perähikiällä asuva Aaltonen saa verolappunsa paaaaaljon aikaisemmin kuin Helsingissä majaileva Österberg.
Samaa kuin edellä mainitut tuosta "Onko se nyt niin juhlittava homma, jos niitä veroja on maksanut liikaa?". Ei varsinaisesti juhlan aihe, mutta olen itse huono säästämään, niin tuolla se oikeasti onnistuu ja saa mukavan matkakassan talven matkaa varten.
2012 eur näyttäisi tulevan, 7 euroa enemmän kuin viime vuonna.
--kun aakkosissa mennään niin Perähikiällä asuva Aaltonen saa verolappunsa paaaaaljon aikaisemmin kuin Helsingissä majaileva Österberg.
Minä se olen aakkosten alkupäästä, en ihan Aaltonen kuitenkaan. H:lla alkaa sukunimeni. Avopuolisoni sukunimi alkaa I:llä. Hän sai veroilmoituksensa pari kolme viikkoa sitten. Minä en ole omaani nähnyt. Missä on veroilmoitukseni???
Eivät nuo minusta aakkosittain mene. Meilläkin on avovaimon kanssa tulleet yleensä samana päivänä, vaikka hänen sukunimensä alkukirjain on suunnilleen aakkosten keskivaiheilla, minun loppupuolella.
Ja vaikka tulisi vasta ensi viikolla, niin eipä siinäkään mitään.
Opintojen jälkeen siirtyminen työelämään aiheutti pieniä ongelmia asettaa veroprosentti oikealle kohdalle--