Pako (Prison Break)

  • 91 952
  • 373

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
kilonkingi kirjoitti:
On kyllä uskomattoman hyvä sarja! Ensimmäiset pari jaksoa maltoin katsoa Maikkarilta, mutta sitten oli pakko ladata ensimmäinen tuotantokausi koneelle. Pahimmillaan taisin ahmaista 12 jaksoa päivässä... sitä oli vain pakko katsoa uusi jakso vanhan perään.

Nyt on sitten tultu siihen tilanteeseen, että kaikki tähän mennessä tulleet jaksot on nähty. Kiinnostaisikin tietää, että miten usein noita jaksoja tulee USA:ssa. Eilen tuli viimeisin, eli tuleeko seuraava sitten viikon päästä maanantaina? Ja kuinkakohan monta jaksoa tämän 2 seasonin pitäisi lopulta käsittää?

Joo, itekkin katoin kanssa jonkun 14-15 jaksoo putkee heti alkuun.

Jaksoja tulee viikon tai kahden välein, riippuu vähän.

Lostia tosin pommitin 24 jaksoo päivässä. Kahden päivän ajan.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Aln kirjoitti:
Jaksoja tulee viikon tai kahden välein, riippuu vähän.
Viikon välein tulee. Nyt vaan oli 3 viikon tauko. Jakso ilmestyy p2p-verkkoon joka tiistai Suomen aikaa siinä klo 3:50. Suomitekstit löytyy yleensä siinä tiistai-ilta - keskiviikkoilta. Enkkusubit tulee tiistaiaamuna klo 6 jälkeen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ihmetyttää kyllä miten jengi tätä hehkuttaa. Itse en koe sarjassa oikein mitään erikoista. Toinen vankilasarja joka pyörii kilpailevalla kanavalla maanantaisin hakkaa tämän noin 1000-0. Ei siinä mitään, jos jengi tykkää, mutta itse en. Jotenkin tuo vankilakin on niin epärealistisen oloinen.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, samaan kategoriaan menee kuin Lostkin. Juoni ihan kiinnostava, loppu kunnon peruskiiltokuvameininkiä jenkkien tyyliin.

Otetaan Ozin huonot puolet ja vankilaympäristö, yhdistetään ne Lostin mukaansatempaavaan juoneen, tiettyihin korneihin yksityiskohtiin ja epärealistusuuksiin ja liimataan päälle vielä Lostin tapaan paperinohuet henkilöhahmot todella muovisilla näyttelijänsuorituksilla, niin saadaan Prison Break. Ihan ok sarja silti ja tuleehan tuo kerran viikossa katsottua, mutta tuskin tätäkään kukaan jaksaa muutaman vuoden päästä uusintoina katsoa, siinä missä vaikka joku Oz (ainakin parin ekan kautensa osalta) kestää useammankin uusintakierroksen.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vteich kirjoitti:
Joo, samaan kategoriaan menee kuin Lostkin. Juoni ihan kiinnostava, loppu kunnon peruskiiltokuvameininkiä jenkkien tyyliin.

Otetaan Ozin huonot puolet ja vankilaympäristö, yhdistetään ne Lostin mukaansatempaavaan juoneen, tiettyihin korneihin yksityiskohtiin ja epärealistusuuksiin ja liimataan päälle vielä Lostin tapaan paperinohuet henkilöhahmot todella muovisilla näyttelijänsuorituksilla,

Montako Lostin jaksoa olet katsonut? Tuo "paperinohuet henkilöhahmot" viittaisi jotenkin siihen että olet katsonut pari hassua jaksoa jonka perusteella teet tuollaisia olettamuksia. Itse tuli katsottua Oz:ia silloin kuin se ensimmäisen kerran tuli televisiosta suomessa ja jäin koukkuun. Oz on vieläkin yksi lempisarjoistani mutta häviää Lostille. Jopa henkilöhahmojen syvyydessä.

Prison Breakin 2. tuotantokautta en ole katsonut kuin pari hassua jaksoa koska missään vaiheessa 2. kausi ei ole koukuttanut niin paljoa kuin esim Lostin 3. kausi.

- tinke.80
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Katselen tätä Maikkarin näyttämään tahtiin, se sattuu sopimaan perheelliselle parhaiten. Jakso jaksolta koukuttaa lisää. Juonessa on selvästi otettu pieniä erivapauksia tarinankerrollisista syistä mutta eipä tuo juuri haittaa. Ensimmäisen jakson jälkeinen mitästäänytoli-fiilis on vaihtunut käsitykseen todellisesta laatusarjasta. Televisiosarjojen kehitys viimeisen 10 vuoden aikana on ollut huimaa ja hyvä niin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tinke-80 kirjoitti:
Montako Lostin jaksoa olet katsonut? Tuo "paperinohuet henkilöhahmot" viittaisi jotenkin siihen että olet katsonut pari hassua jaksoa jonka perusteella teet tuollaisia olettamuksia.
.
.
Oz on vieläkin yksi lempisarjoistani mutta häviää Lostille. Jopa henkilöhahmojen syvyydessä.
Juu, Lostissa noita hahmoja kun tunnutaan pohjustavan välillä melkein liiankin kanssa. En sano, että liikaa, kun pidän tavasta, jolla sarjaa kuljetetaan eteenpäin, mutta hyvin on mielestäni Lost:n hahmot nostettu persooniksi.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
avatar kirjoitti:
Juu, Lostissa noita hahmoja kun tunnutaan pohjustavan välillä melkein liiankin kanssa. En sano, että liikaa, kun pidän tavasta, jolla sarjaa kuljetetaan eteenpäin, mutta hyvin on mielestäni Lost:n hahmot nostettu persooniksi.

Itseäni melkein häiritsi alkuun, että henkilöhahmoja ja heidän taustojaan avataan näin paljon. Harmi, että Vteichille jäivät "paperinohuiksi" ;)
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tinke-80 kirjoitti:
Montako Lostin jaksoa olet katsonut? Tuo "paperinohuet henkilöhahmot" viittaisi jotenkin siihen että olet katsonut pari hassua jaksoa jonka perusteella teet tuollaisia olettamuksia.

Jenkkien tahtiin mennään tällä hetkellä (S03E03 tosin vielä katsomatta), joten kyllä Lostista on toki nautittuakin tullut, kuten myös Prison Breakista. Eli tiedossa on kyllä hahmojen taustat, mutta vaikka flashbackeja kuinka yritettäisiin keksiä Jackin vaikeasta luonteesta tms., niin valitettavasti se ei vaan poista sitä seikkaa, että jo käsikirjoitusvaiheessa henkilöt on tehty todella kliseisiksi, muovisiksi ja täysin pintapuolisiksi, kuten Prison Breakissakin. Tätä vielä korostaa paikoin melko huonot näyttelijät. Eipä sillä, ylipäänsä sama ongelma on todella useissa jenkkisarjoissa, ainoana poikkeuksena HBO:n sarjat. Voi tietysti johtua ihan siitäkin, että kaapelipuolella uskalletaan vähän enemmän tuollaisiin asioihin kiinnittää huomiota, eikä tarvitse vetää aina samalla tietyllä kliseisellä kaavalla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vteich:
Noita kommentteja Lostin hahmojen syvyydestä ja lähinnä sen puutteesta sai lukea riesaksi asti Lostin alkamisen jälkeen kun ihmiset tekivät syväanalyysejä sarjasta kahden katsotun jakson jälkeen joten siitä tuo olettamus että olet katsonut vain pari jaksoa Lostista. Lostin henkilöhahmot olivat alussa varsin kliseisiä ja muovisia mutta nyt kun jokaisesta hahmosta on tullut vähintään se pari ns syventävää jaksoa on jokaiselle henkilöhahmolle syntynyt selkeä menneisyys ja syvyyttä löytyy jokaisesta hahmosta melkein riesaksi asti. 3. kaudella varsinkin parista hahmosta (tohtori & Sun) löytyy varsin mielenkiintoisia piirteitä. Jokaisen hahmon menneisyydestä löytyy järkyttävä määrä luurankoja jotka eivät voi olla vaikuttamatta henkilöön tai hänen valintoihinsa saarella.

Juuri tuo tuo hahmojen syvyys nostaa Lostin reippaasti Prison Breakkia paremmaksi sarjaksi.

- tinke.80
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Tinke-80 kirjoitti:
Montako Lostin jaksoa olet katsonut? Tuo "paperinohuet henkilöhahmot" viittaisi jotenkin siihen että olet katsonut pari hassua jaksoa jonka perusteella teet tuollaisia olettamuksia. Itse tuli katsottua Oz:ia silloin kuin se ensimmäisen kerran tuli televisiosta suomessa ja jäin koukkuun. Oz on vieläkin yksi lempisarjoistani mutta häviää Lostille. Jopa henkilöhahmojen syvyydessä.

Väärä ketju, mutta täytyy kyllä sanoa, että olen noista paperinohuista henkilöhahmoista ihan samaa mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa, vaikka niitä takautumia on näytetty ihan vitutukseen asti. Lupaavan alun jälkeen käsikirjoituskin on paikoin tasoa Salatut Elämät. Ja ennen kuin kysyt, niin kerron että olen nähnyt kaikki jaksot kolmoskauden numero kakkoseen asti. Ihan katsottava sarja, mutta siinä kaikki.
Oz ei häviä Lostille kuin siinä, että siinä ei ole Katea.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Voisiko joku referoida eilisen jakson? Jäi väliin harmittavasti ja kun se jäikin edelliskerralla niin kutkuttavaan kohtaan..
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
eagle kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä miten jengi tätä hehkuttaa. Itse en koe sarjassa oikein mitään erikoista. Toinen vankilasarja joka pyörii kilpailevalla kanavalla maanantaisin hakkaa tämän noin 1000-0. Ei siinä mitään, jos jengi tykkää, mutta itse en. Jotenkin tuo vankilakin on niin epärealistisen oloinen.

Niin, onhan tuo epärealistinen, en sitä todellakaan kiistä. Mutta itse jos alunperin jotakin tv-sarjaa alan katsomaan, menee itselläni aina pääkoppa "aivot narikkaan"-tilaan silloin ja nautin seuraamisesta sen kummenpaa miettimättä, onko sarja kuinka realistinen tai epärealistinen. Itse asiassa itse kiinnitän sarjassa henkilöhahmojen näyttelemisen seuraamiseen enemmän huomioita, enkä siihen kuinka realistinen sarja on. Ja sen ns.henkiseen sisältöön kiinnitän huomiota myös ....eli siis juonen idea rikkauteen ja sarjan yllätyksellisyyteen. Ja itse ainakin jollakin tasolla pyrin samaistumaan päähenkilön rooliin ja hänen ajatusmaailmaansa ja mielenlaatuun ja vertaan niitä omiini. Ja mitä tulee itse väkivalllan käyttöön, niin toki kunnon toiminta sarjassa pitää tapahtua murhia, tappoja, murhayrityksiä ilman muuta, ei sarja muuten ole edellytyksiä olla hyvä.

Itse pidän Paossa juuri siittä, että päähenkilö...eli Michael siis pyrkii mahdollisimman pitkään pärjäämään nimenomaan älyllä ja fiksuudella...eikä käytä väkivaltaa kuin pakon edessä ja silloin myös varsin nihkeästi. Itse koen olevani henkilönä hyvin samantapainen, itse myös pyrin välttämään kaikkea väkivallan käyttöä enkä koe sen olevan mitenkään ratkaisu. Yritän meinaan aina jos on vain mahdollista, selvittämään asiat puhumalla. Jos Michaelin tilalla olisi esim. mafiapomo, joka tappaa kylmäkiskoisesti kaiken edessä liikkuvansa jos tarve tulee, niin uskaltaisin väittää, etten pakoa katsoisi kuin Maikkarin tahdissa TV:stä, jos silloinkaan vaivautuisin sarjaa katsomaan edes. Lisäksi Michael on myös hyvin huomaavainen ja välittävä, joka sarjassa on jo tullut ilmi ja myöskin tulee korostumaan vain lisää, kun tuo 1 season etenee ja 2 season alkaa(en spoilaamaan mitään tapahtumia tässä). Tämä Michaelin henkilöhahmo ja hänen persoonansa sarjassa kiehtoo minua jotenkin oudolla tavalla. Lisäksi Pako on sarjana mielestäni todella arvaamaton, niitä juonen käänteitä on ainakin itselläni vaikea arvata etukäteen, mikä lisää juuri sarjan mielenkiintoa todella paljon.

Mutta kyllä muutkin sarjan henkilöhahmot, joiden elämää, persoonia...yms on tuotu tarkemmin "syyniin" 1 tuotantokaudessa ovat rakennettu hienosti. Ovat meinaan niin erinlaisia henkilöitä keskenään ja hekin näyttelevät todella vakuuttavasti roolinsa. Että en oikeastaan ihmettele yhtään, miksi Jenkeissä Pako on menestynyt niin hyvin. On mafiapomoa ja kylmäkiskoinen patoutunut valehtelija pedofiili- raiskaaja, tyhmä tunteilla ainoastaan ajatteleva mutta pohjimmiltaan hyvä ihminen ja ei mitenkään paha henkilö latino. Ja sitten Michael, joka uhrautuu veljensä puolesta jotta koittaa estää hänen teloituksensa, hänen veljensä, joka on myös pohjimmiltaan hyvä ihminen mutta on onnistunut sotkemaan asiansa vain pahemmin.

Otan oikeuden sotkea tähän mukaan 24-sarjan nyt, kuin kerran Lost-sarjaa ollaan tänne jo sotkettu...tehdään kunnon sillisalaatti tästä topicista ;) . 24 sarja kyllä omaa kaikki toimintaedellytykset hyvällä sarjalle, mutta itseäni se ei sillä tavalla ole koukuttanut. Meinaan sarjassa on tavallaan jopa liikaa sitä toimintaa ja juoni ei ole niin monitahoinen, mitä paossa. Olen 24 sarjaa katsonut 1 seasonin tv:stä kokonaan, 2 seasonia katsoin avausjakson, kunnes kyllästyin sarjaan. Katsoin kylläkin tuossa pari kuukautta sitten sen viimeisen tuotantokauden, joka oli tullut Jenkeissä silloin loppuun(lienee 5 season?), ja se oli sinäänsä ihan hyvä...muttei kuitenkaan säväyttänyt myöskään. Jos 24 sarjan tuotantokaudesta tehtäisiin tiivistetty 4 tunnin leffa, voisi jopa minun makuuni leffa säväyttää jotenkin. Mutta sarjana liian pitkäveteinen ja ideaköyhä kun kyseessä on tv-sarja.

Lost sarjasta katsoin 1 seasonista Suomen TV:ssä 2 ensimmäistä jaksoa, mutta eipä tuokaan sarja sitten sen enempää säväyttänyt. Ok, tuolloin koulun ja harrastuksen kanssa oli sen verta kiire, että eipä kyllä rehellisyyden nimissä ollut oikein aikaa katsoa edes Lostia. Ehkä olisin jäänyt koukkuun, jos olisin katsonut enemmän jaksoja, mutta sarja ei ollut tuolla esittämisajalla sen arvoinen. Kun jostakin ajan raivaamisen sille, että olisi sarjaa ehtinyt seurata olisi ollut pienen työn takana.

Noh, meni vähän off topiciksi, mutta ei voi mitään. Kokonaisuudessa on kuitenkin ihan turha alkaa kinaamaan lapsellisesti sarjojen paremmuudesta tyyliin "mun isillä on isompi pippeli, mitä sun isällä" eipäs-juupas leikkiä. Sillä toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas molemmista...ja se neljäs vielä tyttären mummosta ;) .

No kuitenkin tässä sekavia syitä sille(pahoittelen sitä), miksi itse Pako sarjaan olen niin totaalisen koukussa. Toivottavasti tämä vastaus tyydytti edes osittain ihmettelijää, jota viestin alussa lainasin :) .
 

Esteban8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit Pavel Datsyuk, #65, ManU, Bianconeri
Arnold kirjoitti:
Voisiko joku referoida eilisen jakson? Jäi väliin harmittavasti ja kun se jäikin edelliskerralla niin kutkuttavaan kohtaan..

http://www.mtv3.fi/pako/

Uskomattoman hyvä sarja, seurasin pari ekaa jakso maikkarin tahtiin, mutta sen jälkeen oli pakko ladata 1 seasoni koneelle, jonka jälkeen 2 seasonia tulemaan, nyt mennään jenkkien mukana. Parhaimmillaan tuli katsottua toistakymmentä Prison Breakia päivässä. Jäin aina vain sellaiseen kohtaan, että oli katsottava seuraava. Kyykyttää Lostin helposti.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Esteban8 kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/pako/

Uskomattoman hyvä sarja, seurasin pari ekaa jakso maikkarin tahtiin, mutta sen jälkeen oli pakko ladata 1 seasoni koneelle, jonka jälkeen 2 seasonia tulemaan, nyt mennään jenkkien mukana. Parhaimmillaan tuli katsottua toistakymmentä Prison Breakia päivässä. Jäin aina vain sellaiseen kohtaan, että oli katsottava seuraava. Kyykyttää Lostin helposti.

Samaa mieltä. Nytkin kauheat "tuskat" kun joutuu odottamaan 2. seasonin 9. jaksoa ensi tiistaihin asti. On kyllä todella koukuttava sarja.. Hahmot aivan loistavia ja näyttelijätkin suht tuntemattomia.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
tohtori4 kirjoitti:
Niin, onhan tuo epärealistinen, en sitä todellakaan kiistä. Mutta itse jos alunperin jotakin tv-sarjaa alan katsomaan, menee itselläni aina pääkoppa "aivot narikkaan"-tilaan silloin ja nautin seuraamisesta sen kummenpaa miettimättä, onko sarja kuinka realistinen tai epärealistinen. Itse asiassa itse kiinnitän sarjassa henkilöhahmojen näyttelemisen seuraamiseen enemmän huomioita, enkä siihen kuinka realistinen sarja on. Ja sen ns.henkiseen sisältöön kiinnitän huomiota myös ....eli siis juonen idea rikkauteen ja sarjan yllätyksellisyyteen. Ja itse ainakin jollakin tasolla pyrin samaistumaan päähenkilön rooliin ja hänen ajatusmaailmaansa ja mielenlaatuun ja vertaan niitä omiini.

Niin itselleni(siis tämä vain minun makuni) vankilasarja vesittyy pahasti jos hahmot&vankila ympäristönä ei ole uskottava. Varsinkin jos puhutaan tyyliin "maximum security" tjsp. Mutta siis jokainenhan varmasti katselee vähän eri tavalla sarjoja. Itseeni ei ole näyttelijät, hahmot tehneet mitenkään vaikutusta, että olisivat tuon minun mielestäni puutteen pelastaneet. Mutta eipä siinä mitään, ne katsoo jotka tykkää, minäkin olen sivusilmällä katsellut tähän saakka, mutta varmaan CL-viikkoisin ainakin jää katselematta jatkossa.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Nyt on enää ensimmäisen kauden season finale katsomatta. Tietysti ne toisen kauden USA:ssa esitetyt jaksot ovat jäljellä, mutta tätä katsellessa varmaan ensimmäistä kertaa vuoteen on tullut itkettyä ja toisaalta on vedetty moonwalkia parhaiden hetkien kohdalla.

Sarja on kyllä tosi kaunis allegoria elämästä. 24:ssä ovat parhaat kohdat yleensä olleet niitä "silent clock" loppuja, mutta prison breakissa fiilistellään minuuttitolkulla muutamien sekuntien sijaan. Niin monta hienoa hetkeä on jo takana. On vaan ollut uskomaton sekoitus jännitystä, huumoria ja kyyneliä.
 

sakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo siis tässä on sellainen saraj mitä jaksaa pitkään aikaan kattoo kunnolla.. No on lostikin semmoinen, mutta se vaan menee aivan liian sekoksi jo tossa 3 seasonissa, ja niin tuppaa käymään paollekkin :( toivottavasti loppuu tähän toiseen..
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No jebujee, täälläkin sarjaan jääty kiinni.

Ennen en juurikaan sarjoja seurannut, koska harrastusajat menevät aina päällekäin, mutta kun tämä DVD-boksi systeemi/netistä lataus valkeni, asia on ollut toinen. Nimittäin kyllä se 42 min ilman mainoksia + introt kelattuna on itselleni paljon miellyttävämpi tapa seurata kuin kerran viikossa.

Mutta kuitenkin, loistava sarja. Mitään vertailuja en oikein voi sanoa ja hypen vaikutusta, koska tosiaan ennen sarjat olivat minulle yhtä tyhjän kanssa.

ace kirjoitti:
Oma suosikkini on Peter Normaren esittämä John Abruzzi. Huima äijä!
Itse luulin ensin että on Steven Seagal ja sitten kuvittelin miestä Bruce Willis'iksi, mutta ei näköjään.:)
Mike kirjoitti:
Ainoa miinus tulee niistä agenteista - tai ylipäätään kaikesta vankilan ulkopuolella tapahtuvasta - joka on kyllä aikamoista perushömppää epäuskottavaa toteutusta ja jotenkin koomisia näyttelijöitä myöten.
Tässä täytyy kompata, itsenikään ei yhtään kiinnostanut vankilan ulkopuolinen FBI-jutut, olisi sarja ollut ihan hyvä ilman niitäkin. Tylsää ja tuntuu kuin seuraisi eri sarjaa...

Alkujaksoissa muuten tuli aika DejaVu-efekti leffasta Avain Pakoon (Shawshank Redemption), jonka olin muutama kuukausi takaperin katsonut. (suosittelen leffaa)


Siitä pääsenkin aasinsillan kautta siihen että mihin sarjaan sitä tutustuisi seuraavaksi, Seinfeldit, My Name Is Earl ja Prison Break nyt alla.
24 ja Lost ehkä täytyisi vilkaista.
Ainoa että pieni epäilys on että 24 on PB, ilman vankilajuonta, eli pelkkää tuota FBI-CSI-Presidentti-Kuvernööri juttua, joka ei kiinnosta.
Lost taas ei erityisemmin kiinnosta (epäilys myöskin) niiden "yliluonnollisten kohtausten" ja Selvityjät-ympäristön johdosta. Myös Supernatural menee tuohon.. 4400-sarjasta ei vielä edes mitään käsitystä. Rooman aikakausi ei myöskään kiinnosta...
Mitähän sitä keksisi.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
stiflat kirjoitti:
Ainoa että pieni epäilys on että 24 on PB, ilman vankilajuonta, eli pelkkää tuota FBI-CSI-Presidentti-Kuvernööri juttua, joka ei kiinnosta.

24. IMO.. Paras toiminta - tai oikeastaan ylipätään mikään - sarja ikinä missään.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
stiflat kirjoitti:
Mitähän sitä keksisi.

Battlestar Galactica. Syvyydeltään ja tasoltaan ehkä paras sarja mikä on ikinä tehty, kolmoskausi on yhtä henkistä orgasmia, ja ei todellakaan kannata muistella sitä vanhaa versiota. Ja Deadwoodia voi suositella aina.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Itsellä työn alla 4400, Lost 3 kausi, SG Atlantis, SG1, sekä uusi mielenk. vaikuttava Heroes
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Mike kirjoitti:
24. IMO.. Paras toiminta - tai oikeastaan ylipätään mikään - sarja ikinä missään.

Se eka kausi oli ihan jees (tosin tuo reaaliaikaisuus nyt ei vaan toimi ja myöhemmillä kausilla vielä huonommin), mutta sen jälkeen meni jo toiston toistoksi koko homma. Viimeisin Suomessa esitetty kausi oli suorastaan huono. Yksihän niitä on vissiin tulossa vielä? Saattaa jäädä katsomatta.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
SamSpade kirjoitti:
sekä uusi mielenk. vaikuttava Heroes
OT, mutta menköön.

Katsoin tuon Heroes-sarjan avausjakson ja mielestäni liian epärealistinen tämä sarja. Viisi ekaa jaksoa on kyllä koneella odottamassa, mutta mitenkään koukkuun en jäänyt ekan jakson perusteella, tosinkuin Lostiin ja Prison Breakiin.

On tämä Prison Breakin toka tuotantokausi mennyt mielenkiintoisempaan suuntaan koko ajan. Tosin viime jakso oli paska, mutta eiköhän se tästä parane taas. No ei tässä jaksa spoilailla enempiä, tyydyn vain sanomaan että Lostia ja Prison Breakia en itse pysty vertailemaan paremmuudessa. Ja miksi tarvitsisikaan. Loistavia sarjoja kumpainenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös