Pakanana sun pitäisi nimenomaan viettää joulua, kuten hyvin tiedät. Kristillinen joulu on perseestä pl. osa joululauluista.Pahaa joulua vaan kaikille tasapuolisesti! Pakanana vietän saturnaalia - jos edes sitäkään.
Pakanana sun pitäisi nimenomaan viettää joulua, kuten hyvin tiedät. Kristillinen joulu on perseestä pl. osa joululauluista.Pahaa joulua vaan kaikille tasapuolisesti! Pakanana vietän saturnaalia - jos edes sitäkään.
Pahaa joulua vaan kaikille tasapuolisesti! Pakanana vietän saturnaalia - jos edes sitäkään.
Samaa mieltä siitä, että kristillinen joulu on perseestä kokonaisvaltaisesti. Mitä tulee tuohon "jouluun", niin sitäkään en enää vietä. Jälkikasvu on jo armeijaiässä, niin ei tarvitse enää teeskennellä kenekään tähden. 21.12. on merkkipaalu minulle. Seuraava päivä 22.12. on jo kevät. Jee!Pakanana sun pitäisi nimenomaan viettää joulua, kuten hyvin tiedät. Kristillinen joulu on perseestä pl. osa joululauluista.
Jos nyt oiken tarkkoja ollaan, niin uskon vain siihen, että olemme vain kasa elektronien liikettä. Tuo saturnalia-juttu on lähinnä provo, jos edes lopulta sitäkään.Uskot siis roomalaisten maanviljelyksen jumalaan, saturnukseen?
Onko siis aurinko yliluonnollinen ilmiö vai onko joku onnistunut voittamaan sen?Uskot siis roomalaisten maanviljelyksen jumalaan, saturnukseen? Olisit nyt ottanut edes voittamattoman auringon, jos johonkin yliluonnolliseen pitää uskoa.
Älä selitä, et vaan tiennyt.Tuo saturnalia-juttu on lähinnä provo, jos edes lopulta sitäkään.
Onko siis aurinko yliluonnollinen ilmiö vai onko joku onnistunut voittamaan sen?
Ihanko totta? Olen työkseni opettanut sekä uskontoa että elämänkatsomustietoa + 10 vuotta kulttuurihistorian opinnoista puhumattakaan. Sinä sitten varmaan tiedät tämänkin asian minua paremmin mitä minä tiedän tai en tiedä.Älä selitä, et vaan tiennyt.
Tiedän minäkin erään opettajan joka luuli että Nuorgam on Norjassa.Ihanko totta? Olen työkseni opettanut sekä uskontoa että elämänkatsomustietoa + 10 vuotta kulttuurihistorian opinnoista puhumattakaan. Sinä sitten varmaan tiedät tämänkin asian minua paremmin mitä minä tiedän tai en tiedä.
Älä? Onko sinulla huono päivä, kun pitää olla noin suolainen? Jos et tiedä mitä ja miten opetan, niin älä viitsi lässyttää/kirjoittaa paskaa. Mitä tulee tuohon mahtavaan yleistykseesi, niin se on lähinnä premissilausetasoa. Sinun mielestäsi kaikilla miehillä on siis parta, jos Ranskan kuninkaallakin on parta?Tiedän minäkin erään opettajan joka luuli että Nuorgam on Norjassa.
Minulla huono päivä? :D Sinullahan tässä tuntui aika rajusti menevän ihon alle, kun näin karkeaa kieltä käytät. Hyi sinua.Älä? Onko sinulla huono päivä, kun pitää olla noin suolainen? Jos et tiedä mitä ja miten opetan, niin älä viitsi lässyttää/kirjoittaa paskaa.
Sinä se olet yhtä hauska kuin Sami Hedberg. Palataan itse asiaan: mistä tiedät etten tiedä juurikaan mitään saturnalaista? Siitä tämä kaikki alkoi.Minulla huono päivä? :D Sinullahan tässä tuntui aika rajusti menevän ihon alle, kun näin karkeaa kieltä käytät. Hyi sinua.
Käytän tähän saman kortin kuin sinä: se oli lähinnä provo, jos edes sitäkään. Tosin en uskonut että olisit tosissaan noin pahasti siitä mieltäsi pahoittanut, ei suinkaan ollut tarkoitus. Olen pahoillani.Sinä se olet yhtä hauska kuin Sami Hedberg. Palataan itse asiaan: mistä tiedät etten tiedä juurikaan mitään saturnalaista? Siitä tämä kaikki alkoi.
Ok. Asia selvä. On olemassa vielä sellainen asia kuin ammattiylpeys - ainakin minulle.Käytän tähän saman kortin kuin sinä: se oli lähinnä provo, jos edes sitäkään. Tosin en uskonut että olisit tosissaan noin pahasti siitä mieltäsi pahoittanut, ei suinkaan ollut tarkoitus. Olen pahoillani.
No toisaalta mistäs minä olisin ammattisi voinut tietääkään, vaikka toki paljon asioita tiedänkin :)Ok. Asia selvä. On olemassa vielä sellainen asia kuin ammattiylpeys - ainakin minulle.
Elämä jatkuu. Halataan, jos tavataan <3 Inkakin on ihana!!!!
Älä? Onko sinulla huono päivä, kun pitää olla noin suolainen? Jos et tiedä mitä ja miten opetan, niin älä viitsi lässyttää/kirjoittaa paskaa. Mitä tulee tuohon mahtavaan yleistykseesi, niin se on lähinnä premissilausetasoa. Sinun mielestäsi kaikilla miehillä on siis parta, jos Ranskan kuninkaallakin on parta?
Minulla huono päivä? :D Sinullahan tässä tuntui aika rajusti menevän ihon alle, kun näin karkeaa kieltä käytät. Hyi sinua.
Haluun ennemmin torttua.Pojat eivät ole vielä saaneet piparia joulunpyhien aattona niin ovat kireällä. Toivotaan että joku tonttu antaa yön tunteina piparia lahjaksi, niin nämäkin ajatukset iloksi muuttuu . Pahat Hyvät Joulut kaikille.
Minä väännän "joulun" kunniaksi lähinnä tortut pöntöön...Haluun ennemmin torttua.
Katselin eilen ehtoolla näin joulunajan kunniaksi Bad Santa 2-elokuvan. Siitä saattoi vetää mm. sellaisen johtopäätelmän että pipari ja torttu on niin lääst siison. Se on ns. "suklaasilmä" mikä on hot'n pop. Hyväksyn tämän ja yhdyn ajatukseen. Ja jos oon tarpeeksi kiltti, niin ehkä jopa vaimoni suklaasilmään.Haluun ennemmin torttua.