Pafin pelit ja bonukset

  • 407 147
  • 1 619

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No eipä ole minullekaan vielä voitto osunut kohdalle vaikka olen jokaisena päivänä luukun avannut. Mutta aikaa on vielä, joten toivotaan että sieltä jonkun voiton vielä saisi. Mieluiten tuo 50 euroa pelirahaa, minkä voisi sitten muuttaa paljon suuremmaksi summaksi rahaa. Tai sitten ei...:)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti MÎkA^^^
Eipä oo vielä voittoa mullekaan tippunu. Kolmella nimellä oon aina kokeillu ja aloitin 5. ruudusta.

Siellähän on muuten varoitus useammalla nimellä pelaamisesta nykyään. Eli jos satut voittamaan niin voi olla ettet pysty lunastamaan voittoasi.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Viestin lähetti Master Chief
Siellähän on muuten varoitus useammalla nimellä pelaamisesta nykyään. Eli jos satut voittamaan niin voi olla ettet pysty lunastamaan voittoasi.


Mä oon laittanu pikkuveljen ja isän nimellä, ja kaikilla on omat sähköpostiosoitteet.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti MÎkA^^^


Mä oon laittanu pikkuveljen ja isän nimellä, ja kaikilla on omat sähköpostiosoitteet. [/B]

No sitten varmaan onnistut, ellei joku täällä kieli. ;)
 

Vapahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt tuli sitten itsellekkin voitto joulukalenterista.
100€ lahjakortti Vikin Linelle taitaa siitä tulla joululahja jollekkin henkilölle.

Ei muuta kuin metsästämään lisää palkintoja tulevina päivinä..
 

Pitbat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames
14. luukku toi tännekin 50e pelirahaa. 13 oli tällä kerta onnennumero, kun aloitin luukkujen avamisen 2.12.

Milloin ja miten kyseinen summa siirtyy pelitilille?
 
Viestin lähetti Pitbat
14. luukku toi tännekin 50e pelirahaa. 13 oli tällä kerta onnennumero, kun aloitin luukkujen avamisen 2.12.

Milloin ja miten kyseinen summa siirtyy pelitilille?


Aika monelle tuntuu natsaavan toi 50e pelirahaa. Onnittelut vaan!
Itselläni on 14/0 ja varma tunne on, että ilman voittoja mennään loppuun asti.

nimim. koskaan en oo arvonnoista voittanut, enkä voita
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Viestin lähetti Neloskenttä
Aika monelle tuntuu natsaavan toi 50e pelirahaa. Onnittelut vaan!
Itselläni on 14/0 ja varma tunne on, että ilman voittoja mennään loppuun asti.
Pakko peesata. Yhtäkään päivää ei tosin uskalla jättää väliin, koska sitten ainakin olis osunu.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti mekabyte
Pakko peesata. Yhtäkään päivää ei tosin uskalla jättää väliin, koska sitten ainakin olis osunu.

Sama. Eipä mullakaan arvonnoista paljon ole natsannut jos ei lasketa MTV Europelta voitettua Xbox-peliä (eikä sekään mikään huippu ollut ja lähti vaihdossa PES 4:ään).
 

Shane

Jäsen
Joo eipä ole onnistanut täälläkään. Kyllähän esim. tuo 50 euron peliraha tekisi terää näin yleensä suhteellisen pienillä panoksilla pelaavalle, mutta mutta.. aika turha toivo taitaa olla.

Ilmaista pelirahaa kyttäävien kannattaa tsekata myös paikka nimeltä www.oddsonnet.com. Rekisteröitymällä sinne pystyy osallistumaan kolmeen viikottain vaihtuvaan tulosveikkauskilpailuun, joissa oikealla tuloksella voittaa 10 euroa joko NordicBetin, Unibetin tai Multibetin tilille. Itselläni osunut toistaiseksi ainoastaan kerran nordicin kisassa, läheltä on kyllä viety monesti (mm. sunnuntaina oli veikkaus 2-2 Lukko-Kärpät -ottelusta).
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
"Milloin ja miten kyseinen summa siirtyy pelitilille?"

Itselläni tuo peliraha ilmestyi voitosta seuraavana päivänä automaattisesti pelitilille. Koska postiosoitteeni pelitilillä, toisin kuin kisassa käyttämäni, on vielä vanha, niin indikaattorina oikeasta pelitilistä Paffilla taitaa olla nimi-sähköpostiosoite-yhdistelmä. Mikäli ei ala kuulumaan, niin kannattanee ottaa yhteyttä siihen asiakaspalveluun mistä mainitsevat joulukalenterin yhteydessä. Sähköposti, joka voiton toi, on luonnollisesti syytä säilyttää siihen asti kunnes rahat pelitilille rapsahtavat.

Itse muuten sijoitin tuon taannoin saamani 50 euron pelirahan varman päälle 10 x single-kohteeseen ja niistä seitsemän osuessa tulos oli 64 ylimääräistä euroa joululahjarahaa, joka pankkitililtä löytyi myös kotiuttamista seuraavana päivänä.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Shane

Ilmaista pelirahaa kyttäävien kannattaa tsekata myös paikka nimeltä www.oddsonnet.com. Rekisteröitymällä sinne pystyy osallistumaan kolmeen viikottain vaihtuvaan tulosveikkauskilpailuun, joissa oikealla tuloksella voittaa 10 euroa joko NordicBetin, Unibetin tai Multibetin tilille.
Missä sielä tuollaiseen voi osallistua?

edit.
löyty jo
 
Viimeksi muokattu:

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, mulla ei tullu toi 50e heti seuraavana arkipäivänä, eikä sitä seuraavanakaan päivänä joskus klo. 12.00 ollu tilillä, joten lähetin mailia sinne. Noh, kotiin päästyäni oli tullut 50e pelirahaa tilille ja maili, jossa sanottiin sama juttu että:

"Olet voittanut 50e pelirahaa jne jne." :)
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Mulla kävi vähän hassusti tuon PAFfin joulukalenterin kanssa. Sähköpostiin tuli ns. tyhjä viesti, eli varsinaisessa sisältökentässä ei ollut mitään. Liekö sillä arpageneraattorilla tullut hutilyöti. Laitoin mailia asiasta ja pian olikin uusi maili odottamassa ja yllätysten yllätys, sekin oli tyhjä. Laitoin just uudelleen mailia ja jään odottelemaan miten käy. Onkos muilla ollut samoja ongelmia?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti mekabyte
Mulla kävi vähän hassusti tuon PAFfin joulukalenterin kanssa. Sähköpostiin tuli ns. tyhjä viesti, eli varsinaisessa sisältökentässä ei ollut mitään.

Just.. Onkohan sulla kenties sellainen sähköposti, joka ei näytä tuon tyyppisiä viestejä. Mulla on esim. luukku ja siinä käy juuri noin, että viesti näyttää hyvinkin tyhjältä. Oikeassa reunassa on kuitenkin teksti, jossa lukee, että näytä viestin HTML osa ja tuota painamalla linkki tulee esiin, josta pääsee raaputtamaan.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
tilanne nyt 17/0..

Aargh.. Sama juttu kuin ylempänä. Tuntuu turhalta käydä aina tilaamassa tuo luukku, mutta väliin ei uskalla jättää.
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Viestin lähetti Näkkäri
Just.. Onkohan sulla kenties sellainen sähköposti, joka ei näytä tuon tyyppisiä viestejä. Mulla on esim. luukku ja siinä käy juuri noin, että viesti näyttää hyvinkin tyhjältä. Oikeassa reunassa on kuitenkin teksti, jossa lukee, että näytä viestin HTML osa ja tuota painamalla linkki tulee esiin, josta pääsee raaputtamaan.
Jep jep, Webmailin asetukset näyttää muuttuvan selaimen asetusten mukaan. Sain lopulta kaivettua sen esille kun katsoin viestin ns. raakamuodossa. Hassua sinänsä kun aikaisemmat viestit näkyi ihan normaalisti. Tosin eipä tuosta tämänpäiväisestäkään luukusta mitään tullut.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
20. luukku toi sitten lopulta voiton. Valitettavasti vain Silja Linen lahjakortin joka todennäköisesti jää käyttämättä. Peliraha olisi ollut toivelistalla, mutta josko tuon lahjakortin nyt saisi jollekin tyrkättyä vaikka ei joululahjaksi taidakaan enää ehtiä...
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä musta tuntuu, että se kerkee sulle jouluks, jos kotosalla olet. Saattaa tulla jo huomenna postin mukana.
 

Janii

Jäsen
Itse olen raaputtanut/tilannut kaikki luukut enkä ole voittanut vielä yhtikäs mitään, mutta toivottavasti tulis nyt edes jotain noista neljästä viimeisestä luukusta. Muute onkohan sillä mitään väliä mihin kellonaikaan noita luukkuja tilailee?
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Janii
Muute onkohan sillä mitään väliä mihin kellonaikaan noita luukkuja tilailee?

Samaa oon ajatellut, kun olen aina puolenyön aikoihin tilannut päivän luukun. Kertaakaan ei ole osunut.

Voi jo uskaltaa sanoa, että PAFfin joulukalenterista ei tule mulle mitään.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hiljaista on täälläkin ollut noiden voittojen suhteen, kaikki 20 luukkua olen avannut, mutta yhtään voittoa en ole saanut. No, onhan tässä vielä 4 luukkua aikaa ottaa tuo voitto, mutta epäilen kyllä suuresti.

Mahtaakohan PAF muuten tänä vuonna jakaa jotain pelirahaa joulun kunniaksi? Viime vuonnahan tarjolla oli tuo 10 euroa, mutta nyt ainakaan meikäläisen silmiin ei ole osunut mitään tarjouksia.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti Johto
Hiljaista on täälläkin ollut noiden voittojen suhteen, kaikki 20 luukkua olen avannut, mutta yhtään voittoa en ole saanut. No, onhan tässä vielä 4 luukkua aikaa ottaa tuo voitto, mutta epäilen kyllä suuresti.

Mahtaakohan PAF muuten tänä vuonna jakaa jotain pelirahaa joulun kunniaksi? Viime vuonnahan tarjolla oli tuo 10 euroa, mutta nyt ainakaan meikäläisen silmiin ei ole osunut mitään tarjouksia.

Jooh 0/20 mennään ja kun lasketaan broidin 0/15 mukaan niin saldo on suorastaan huima.

Saattaa olla, että PAF ei kauheasti noita onnennumeroita enää jakele vanhoille asiakkaille, koska he tietävät, että tuhansien käyttäjätilien takana vaanii iso joukko ihmisiä, jotka vain kyttäävät ilmaista pelirahaa eivätkä sen pelattuaan kuitenkaan jatkaisi PAFfille pelaamista.
Uusille asiakkaillehan noita onnennumeroita jaetaa aika usein.
 

Pasaatituuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minulle taas on osunut kahdesti, vaikka en ole edes kaikkia luukkuja tilannut. Ensin tuli Viking Linen lahjakortti ja sitten 50€ pelirahaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös