FinJeevel_86
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Eipä oo vielä voittoa mullekaan tippunu. Kolmella nimellä oon aina kokeillu ja aloitin 5. ruudusta.
Viestin lähetti MÎkA^^^
Eipä oo vielä voittoa mullekaan tippunu. Kolmella nimellä oon aina kokeillu ja aloitin 5. ruudusta.
Viestin lähetti Master Chief
Siellähän on muuten varoitus useammalla nimellä pelaamisesta nykyään. Eli jos satut voittamaan niin voi olla ettet pysty lunastamaan voittoasi.
Viestin lähetti MÎkA^^^
Mä oon laittanu pikkuveljen ja isän nimellä, ja kaikilla on omat sähköpostiosoitteet. [/B]
Viestin lähetti Pitbat
14. luukku toi tännekin 50e pelirahaa. 13 oli tällä kerta onnennumero, kun aloitin luukkujen avamisen 2.12.
Milloin ja miten kyseinen summa siirtyy pelitilille?
Pakko peesata. Yhtäkään päivää ei tosin uskalla jättää väliin, koska sitten ainakin olis osunu.Viestin lähetti Neloskenttä
Aika monelle tuntuu natsaavan toi 50e pelirahaa. Onnittelut vaan!
Itselläni on 14/0 ja varma tunne on, että ilman voittoja mennään loppuun asti.
Viestin lähetti mekabyte
Pakko peesata. Yhtäkään päivää ei tosin uskalla jättää väliin, koska sitten ainakin olis osunu.
Missä sielä tuollaiseen voi osallistua?Viestin lähetti Shane
Ilmaista pelirahaa kyttäävien kannattaa tsekata myös paikka nimeltä www.oddsonnet.com. Rekisteröitymällä sinne pystyy osallistumaan kolmeen viikottain vaihtuvaan tulosveikkauskilpailuun, joissa oikealla tuloksella voittaa 10 euroa joko NordicBetin, Unibetin tai Multibetin tilille.
Viestin lähetti mekabyte
Mulla kävi vähän hassusti tuon PAFfin joulukalenterin kanssa. Sähköpostiin tuli ns. tyhjä viesti, eli varsinaisessa sisältökentässä ei ollut mitään.
Jep jep, Webmailin asetukset näyttää muuttuvan selaimen asetusten mukaan. Sain lopulta kaivettua sen esille kun katsoin viestin ns. raakamuodossa. Hassua sinänsä kun aikaisemmat viestit näkyi ihan normaalisti. Tosin eipä tuosta tämänpäiväisestäkään luukusta mitään tullut.Viestin lähetti Näkkäri
Just.. Onkohan sulla kenties sellainen sähköposti, joka ei näytä tuon tyyppisiä viestejä. Mulla on esim. luukku ja siinä käy juuri noin, että viesti näyttää hyvinkin tyhjältä. Oikeassa reunassa on kuitenkin teksti, jossa lukee, että näytä viestin HTML osa ja tuota painamalla linkki tulee esiin, josta pääsee raaputtamaan.
Viestin lähetti Janii
Muute onkohan sillä mitään väliä mihin kellonaikaan noita luukkuja tilailee?
Viestin lähetti Johto
Hiljaista on täälläkin ollut noiden voittojen suhteen, kaikki 20 luukkua olen avannut, mutta yhtään voittoa en ole saanut. No, onhan tässä vielä 4 luukkua aikaa ottaa tuo voitto, mutta epäilen kyllä suuresti.
Mahtaakohan PAF muuten tänä vuonna jakaa jotain pelirahaa joulun kunniaksi? Viime vuonnahan tarjolla oli tuo 10 euroa, mutta nyt ainakaan meikäläisen silmiin ei ole osunut mitään tarjouksia.