Pafin pelit ja bonukset

  • 406 970
  • 1 619

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas annetaan

5-vuotis synttäreiden kunniaksi femma pelirahaa tällä numerolla:

10005770

Voimassa 28.11.2004 asti.
 

fishbone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
rahaa tekis mieli..

Onko nyt mitään onnennumeroa voimassa? En näkkyy ehtiny tuohon edelliseen joka meni eilen vanhaksi..
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
10011888

Voimassa perjantaihin asti
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
PAF-joulukalenteri

"Haluatko joululahjan joulukuun jokaisena päivänä jouluaattoon asti? 1.-24. joulukuuta voit voittaa PAFin joulukalenterissa päivittäin upean palkinnon. Vieraile kotisivuillamme 1.-24. joulukuuta ja tilaa itsellesi päivän luukku täyttämällä yhteystietosi alla oleviin kenttiin. Päivän luukku lähetetään sinulle sähköpostiosoitteeseesi. Jos onnistut raaputtamaan esille iloisen tontun, olet voittanut jonkin päivän upeista palkinnoista. Kohdasta "voitontarkistus" näet, oletko voittanut päivän pääpalkinnon tai jonkin muun hienoista palkinnoista. Ehkä juuri tästä joulusta tulee erityisen hyvä - onnea!" PAF

Linkki
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Toimikos toi? ku itelle ei ainakaa tullu mitää sähköpostiin. onkos tääkin samanlailla auki ku muutenkin paffin toiminta eli öisin kii?
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Damien
Toimikos toi? ku itelle ei ainakaa tullu mitää sähköpostiin. onkos tääkin samanlailla auki ku muutenkin paffin toiminta eli öisin kii?

Tuntu toimivan. Tuttuakin tutumpi fiilis "raaputtamisen" jälkeen, tämä arpa ei voita.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ymmärsinkö oikein että toi luukku pitää joka päivä käydä "tilaamassa"? Vai tuleeko se automaattisesti kun kerran on tilannut?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viestin lähetti Master Chief
Ymmärsinkö oikein että toi luukku pitää joka päivä käydä "tilaamassa"? Vai tuleeko se automaattisesti kun kerran on tilannut?

Joka päivä pitää tilata uusi luukku, ymmärsit siis oikein :)
 

The Rock

Jäsen
C'mon, C'mon loving for the money! C'mon, C'mon listen to the money talks!

Onneksi olkoon, olet voittanut 50 € ilmaista pelirahaa PAFin Internet-peleihin. Peliraha maksetaan pelitilillesi. Jos et vielä ole PAFin asiakas, sinun tule ensin rekisteröityä pelipalveluumme osoitteessa www.paf.fi saadaksesi pelirahan.

5. luukusta tärähti tuollainen teksti allekirjoittaneen tietokoneen ruudulle eli ei muuta kuin kyhny palamaan. Rahan tuloa ei voi estää, varsinkaan minun raudanlujilla veikkaustipeilläni. \o/
 

Chello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Glasgow Celtic
Re: C'mon, C'mon loving for the money! C'mon, C'mon listen to the money talks!

Viestin lähetti The Rock
5. luukusta tärähti tuollainen teksti allekirjoittaneen tietokoneen ruudulle eli ei muuta kuin kyhny palamaan. Rahan tuloa ei voi estää, varsinkaan minun raudanlujilla veikkaustipeilläni. \o/

Sama juttu tuli mulle, mistä tuon voiton vaan voi lunastaa sitten? En millään löydä mitään kohtaa.


EDIT: "Huom! Viikonloppujen ja pyhien voitot maksetaan pelitileille seuraavina arkipäivinä!"
 
Viimeksi muokattu:

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Haa!

"Onneksi olkoon, olet voittanut Viking Line-lahjakortin (arvo 100 €). Lahja saapuu postitse."
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Mäkin haluun 50€ pelirahaa tai Risteilyn tai kotiteatteripaketin tai.....

no vielähän tässä on 18pv aikaa


edit. typo
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Pelkkää hutia tullut myös meikälle. Eli samaa rataa kuin urheilupuolella. :(
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon vasta tässä viime päivinä innostunut näistä nettiveikkaus jutuista. Ei kukaan sattuis tietämään onko missään mitään kampanjaa menossa josta sais pientä pelirahaa, jos avaisi uuden tilin?

Mä oon aiemmin varmaankin jotenkin epäröinyt noita netissä toimivia palveluja kohtaan. Innostuisikohan sitä paljonkin veikkailemaan kun asiat tehdään niin helpoksi, pari klikkausta vaan eikä tarvii kiskalle asti kävellä. Ei se että saa kiskalta kupongin käteen varmaankaan niin ratkaisevaa ole, vaikka jotain hohtoa siinä tuntuu olevan kun voi kuponkia tuijottaa.
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kupongista on vain haittaa. Se voi ensinnäkin tuhoutua tai mennä hukkaan.
Toisekseen kun menee kiskalle lunastamaan pitkävetovoittoa niin voi olla varma että puolet siitä menee läheiseen tuplapottiin/jokeripokeriin tai sitten kaljaan/muihin lähellä oleviin huvituksiin. Kun on rahat pelitilillä niin ne on VAIN pelejä varten. Loistavaa eikö?
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Onhan se loistavaa, se raha pelitilillä ei vaan tunnu rahalta, itselläni ainakaan. Joten sitä voi pistää ihan hulluntavalla menemään, ei toivoakaan että jos mulla on vaikka huntti käteistä että menisin pistämään pitkävetoon sen mutta pelitililtä sen voi helposti pistää ja hävitä.

Eli kannattaa olla varovainen nettipelaamisen kanssa.
 

Vesku

Jäsen
Onhan tämä nyt kivempaa veikkailla netistä.

Ei tarvitse tehdä matsiin mennessä kierrosta Ärrälle. Kun ei jaksa käydä Ärrällä, niin sitten tulee laitettua sellaisia riskihakuja suuren voiton toivossa. Netissä voi hiljalleen kasvatella pottia pikkuvoitoilla. Siinä kokee voittamisen riemuakin. Lähes päivittäin saa jännittää jonkin Haukkojen voiton puolesta.

Netissä on kerroinlaskuri, mistä on helppo suunnitella rivin yhteiskerrointa.

Netin vedoissa ei tule vahinkoja vetoa tehdessä. Kioskilla voi mennä rasti väärään kohteeseen tai väärään 1x2 -ruutuun.

Sitä paitsi PAFfilla on reilut kertoimet ja muitakin veikkaustyyppejä kuin pelkkä voitto-tasapeli-tappio. Esimerkiksi kokonaismaalimääräveikkaus on ollut tuottoisa.
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Pete2004
Ei kukaan sattuis tietämään onko missään mitään kampanjaa menossa josta sais pientä pelirahaa, jos avaisi uuden tilin?

http://www.betrescue.com/stan_james.shtml

Tätä kokeilin itse eilen. Ensimmäiseen vetoon laitettu peliraha tuplataan 25 puntaan saakka.

Pistin 30 euroa Fenerbachen voitolle Manchester Unitedia vastaan kertoimella 2,75, joka siis meni oikein. Nyt odottelen vielä sitä ilmaista pelirahaa, jonka pitäisi tulla vuorokauden sisällä vedon ratkeamisesta.

Tuolta Betrescuesta ( http://www.betrescue.com/betting/ ) näyttää löytyvän enemmänkin linkkejä vastaavanlaisiin tarjouksiin.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kuinkahan monta luukkua voittaa tuossa paffin joulukalenterissa vaikka sadasta tai tuhannesta. Mulle pelkkää hutia, kuten myös tyttökaverille.

Nuo unibetit ja muut tarvii sitten visan/mastercardin. Paf/veikkaus tyylinen talletus on tehty todella vaikeaksi. Itselläni juuri visan puute pitää paffilla ja veikkauksella.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Pete2004
Mä oon vasta tässä viime päivinä innostunut näistä nettiveikkaus jutuista. Ei kukaan sattuis tietämään onko missään mitään kampanjaa menossa josta sais pientä pelirahaa, jos avaisi uuden tilin?

Expekt.com:lla on myöskin menossa "Talleta 25€ ja saat 25€ bonusta!" -kampanja. Kampanja kestää 17.12.2004 asti. Itse tartuin kyseiseen syöttiin ja pelitili pyörii mukavasti plussalla, kiitos tuon "Vedonlyönti"-ketjun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös