Viestin lähetti Daespoo
10011888
Voimassa perjantaihin asti
Viestin lähetti Damien
Toimikos toi? ku itelle ei ainakaa tullu mitää sähköpostiin. onkos tääkin samanlailla auki ku muutenkin paffin toiminta eli öisin kii?
Viestin lähetti Master Chief
Ymmärsinkö oikein että toi luukku pitää joka päivä käydä "tilaamassa"? Vai tuleeko se automaattisesti kun kerran on tilannut?
Onneksi olkoon, olet voittanut 50 € ilmaista pelirahaa PAFin Internet-peleihin. Peliraha maksetaan pelitilillesi. Jos et vielä ole PAFin asiakas, sinun tule ensin rekisteröityä pelipalveluumme osoitteessa www.paf.fi saadaksesi pelirahan.
Viestin lähetti The Rock
5. luukusta tärähti tuollainen teksti allekirjoittaneen tietokoneen ruudulle eli ei muuta kuin kyhny palamaan. Rahan tuloa ei voi estää, varsinkaan minun raudanlujilla veikkaustipeilläni. \o/
Viestin lähetti Pete2004
Ei kukaan sattuis tietämään onko missään mitään kampanjaa menossa josta sais pientä pelirahaa, jos avaisi uuden tilin?
Viestin lähetti Pete2004
Ei kukaan sattuis tietämään onko missään mitään kampanjaa menossa josta sais pientä pelirahaa, jos avaisi uuden tilin?
Viestin lähetti Pete2004
Mä oon vasta tässä viime päivinä innostunut näistä nettiveikkaus jutuista. Ei kukaan sattuis tietämään onko missään mitään kampanjaa menossa josta sais pientä pelirahaa, jos avaisi uuden tilin?