Pafin pelit ja bonukset

  • 406 670
  • 1 619

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipahan todella jumissa PAFfin sivut ennen turnausta ja vielä turnauksen aikanakin. Ei antanut kovin luotettavaa kuvaa.

Mutta itse turnaus meni omalta kohdaltani suorastaan erinomaisesti, 7. sija ja $8.50 kassaan vajaan neljän tunnin läiskimisen jälkeen, AK suitedilla tuli noutaja todellista roskakättä vastaan, joka veti suoran.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ärsytti tuossa Free Rollissa eilen se poissa olijoiden lukumäärä. Jengiä tais olla ilmoittautunut turnaukseen jotain 1300+, mutta pöydässä istu sitten paikalla 4/10 tai 5/10. Parin tunnin tahkoamisen jälkeen noutaja tuli. Ensviikolla uudestaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bosco kirjoitti:
PAFfilta saa 10 € bonuksen 20 € talletuksella koodilla GT4WYF. Pitäisi toimia 28.9 asti.
Aivan, itse huomasin tänään saman, ja hyvin toimi.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kiitos tosiaan tästä, nostin voittoina 13e ja vielä kolme vetoa vetämässä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paska PAF, hmph

Rebel kirjoitti:
Kiitos tosiaan tästä, nostin voittoina 13e ja vielä kolme vetoa vetämässä.

Paska PAF, tallennettiin 20€, mutta eipä näkynyt bonusta...

No, onneksi se jotakin antoi:
 

Liitteet

  • alpine.gif
    alpine.gif
    38,8 KB · kertaa luettu: 730

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Ainakin viisi minuuttia sitten sai 20€ talletuksesta 10€ bonusrahaa myös koodilla Y5D3. GT4WYF toimi samoin. Kaksi eri talletuskertaa pitää siis tehdä, mutta parikymppiä bonusrahaa saa huorattua.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
dtw! kirjoitti:
Ainakin viisi minuuttia sitten sai 20€ talletuksesta 10€ bonusrahaa myös koodilla Y5D3. GT4WYF toimi samoin. Kaksi eri talletuskertaa pitää siis tehdä, mutta parikymppiä bonusrahaa saa huorattua.

Toimi minullakin minuutti sitten.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
V-man kirjoitti:
Toimi minullakin minuutti sitten.
Tämähän alkaa käydä jännäksi. Minulla tuota hetkeä aiemmin ei toiminut. Olisiko kyse siitä, että yksi henkilö ei voi paria koodia enempää lyhyen ajan sisällä käyttää?
Itse siis otin ylimääräiset parikymppiä tuolla GT:llä ja yhdellä toisella, mutta Y5 ei toiminut.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
mice kirjoitti:
Tämähän alkaa käydä jännäksi. Minulla tuota hetkeä aiemmin ei toiminut. Olisiko kyse siitä, että yksi henkilö ei voi paria koodia enempää lyhyen ajan sisällä käyttää?
Itse siis otin ylimääräiset parikymppiä tuolla GT:llä ja yhdellä toisella, mutta Y5 ei toiminut.

Itse sain molemmat. Muutenkin ainakin 50e tullut pelkistä Paffin koodeista viikon sisällä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
ftr kirjoitti:
Itse sain molemmat. Muutenkin ainakin 50e tullut pelkistä Paffin koodeista viikon sisällä.

Etkä ole täällä niitä mainostanut? Ettäs kehtaat, heh.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
V-man kirjoitti:
Etkä ole täällä niitä mainostanut? Ettäs kehtaat, heh.

Ei tullut edes mieleen ettei noita koodeja tänne ole kukaan laittanut. Muilla forumeilla ja irkissä koodit on pyörineet kyllästymiseen asti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
ftr kirjoitti:
Ei tullut edes mieleen ettei noita koodeja tänne ole kukaan laittanut. Muilla forumeilla ja irkissä koodit on pyörineet kyllästymiseen asti.
Nyt ripeästi kaikki mitä tiedät, hop hop. Tämä riemu pitää jakaa kaikkien kanssa, iloista antajaa Jumala rakastaa :)
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
No voi helvetti, voiko huonompaa tuuria käydä? Ruletissa pyörähti nollaan kun laitoin bonuksen puoliksi punaselle ja puoliksi mustalle. Ja toimi muuten molemmat koodit täälläkin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Steele kirjoitti:
No voi helvetti, voiko huonompaa tuuria käydä? Ruletissa pyörähti nollaan kun laitoin bonuksen puoliksi punaselle ja puoliksi mustalle. Ja toimi muuten molemmat koodit täälläkin.
Itse laitoin 5€ punaiselle, 4€ mustalle ja 1€ nollalle. Tulee ainakin jotain rahaa. Ja molemmat koodit toimivat täälläkin. Toista käytin neljä tuntia sitten ja toista kaksi minuuttia sitten. Rahaa sai ilmaiseksi yhteensä 18€ (1. kerralla tuli musta ja 2. kerralla punainen).
 
Viimeksi muokattu:
Bosco kirjoitti:
PAFfilta saa 10 € bonuksen 20 € talletuksella koodilla GT4WYF. Pitäisi toimia 28.9 asti.
SM-liigakierros tuotti 40€, kiitos PAF.


dtw! kirjoitti:
Ainakin viisi minuuttia sitten sai 20€ talletuksesta 10€ bonusrahaa myös koodilla Y5D3. GT4WYF toimi samoin. Kaksi eri talletuskertaa pitää siis tehdä, mutta parikymppiä bonusrahaa saa huorattua.
Minulla toimi myös minuutti sitten.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Kiitos kaikille koodeja lähettäneille! Köyhä opiskelija tienasi kolme kymppiä, jotka voi kätevästi kotiuttaa viikonlopuksi, niin pääsee ilmaiseksi keitolle.

Hyvää huoraamista...
 

scholl

Jäsen
Hauptmann kirjoitti:
Itse laitoin 5€ punaiselle, 4€ mustalle ja 1€ nollalle.

Itse IFK:n voitolle niin, että KalPa sai +1 tasoitusta. 1,60 kertoimella kannatti laittaa jonkun verran. Lähes täysin riskitön veto.

Toisen vedon laitoin IFK + Jokerit. Sekin osui. Muut menikin sitten vituilleen. Helmikuun olympiavetojen todella katastrofaalisten tulosten jälkeen oikeastaan vasta nyt päässyt taas vedonlyönnin makuun. Toki nyt on ollut vähän huonoja kohteita, mutta eiköhän futiksessa viikonloppuna löydy hyviä.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Jälleen 20 euron talletuksella 10 euroa bonusrahaa, koodilla 8CWA.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
dtw! kirjoitti:
Jälleen 20 euron talletuksella 10 euroa bonusrahaa, koodilla 8CWA.

Kiitos vinkistä. Hyvin toimi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
dtw! kirjoitti:
Jälleen 20 euron talletuksella 10 euroa bonusrahaa, koodilla 8CWA.
Samoin toimi täällä, kiitokset. Vielä kun ne saisi sijoitettua oivallisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös