"Itse asiassa herra e väitti niinkuin monet muutkin täällä, että Paavo on valtansa saanut maajusseilta ja sehän ei Uudenmaan tapauksessa voi pitää paikkaansa."
anteeksi siffa, että en aikaisemmin huomannut tätä sun pientä "heittoa" !
no, kuten varmaan juuri kuulit/luit, joka viides meikäläinen juntti asuu suur-hesassa ( onneksi en itse enää !) !!! ei siis suinkaa "navetan nurkalla nurmossa", uneksien kaukaisesta esplanaadista. joten "korkeasti koulutettuina", kuten sinä mainitsit, he tuskin sinne ovat ainakaan kaikki asettuneet...
joten mietippä nyt sitten vaikka ees tunti, kuinka monta maalta muuttanutta ns.maatalouden jonkin elinkeinohaaran tekijää/ ex-tekijää - tai tekijän jälkeläistä, jolla yhä tekijän= isän/äidin ajatusmaailma - on nykyään uudellamaalla... eli antaa sen vaaditun äänen "kekkosen siunaamalle messiaalle" !
hyvä. ja eikös se ollut silloin aikanaan jopa niin, että se teidän "povattu Paavi väyrynen" asui... niin tosiaan... missä???
no, pahat kielet sanovat, että hän otti juuri tuon tilastollisen tosiasian takia sen hyvinkin kiistellyn asuinpaikansa hesan naapurista...
eli : koko perhe asui silloin (100-0) uudellamaalla, mutta se "äänimökki" olikin sitten siellä napapiirin lähellä - missä kuulema "punaviinin" viljelemienen takaa hänelle nykyään ikuisen eu-tukiaisen!! miehelle, joka vastusti eu-elämää niin kauan, kunnes tajusi omat loistavat "italialaiset" tukiaismahdollisuutensa!
no, ees "perukki-pekkarinen" ei ole kehdannut yrittää moista "sekoilua" varmistaakseen piilokorkojensa kopinanan hesan jazzclubien kierreportaissa.
joten, koska itselläni on vain nämä "tiedot", niin ei liene sullekaan mikään yllätys, että minulle berlusconi on vai aivan oikea italialainen käännös nimestä väyrynen... tai päinvastoin, miten vaan halutaan!
mutta mulle "hieman saamatonkin" kansanedustaja on parempi kuin paavon kaltainen egoisti. esim. eli jos hän ei olisi saanut vaatimaansa ministerin postia, hän olisi palannut brüsseliin? BRAVO! sillä vaatimuksella liippalettihän osoittaa vallan maniota "aitoa" huolta maamme asioista !
ok. mutta mietippä, mihin me kansana annoimmekaan vaaliuurnilla hänelle itseasiassa sen "litteran" ? kuten kaikille muillekin ehdolle asettuneille...
ministeriksikö...Never eli ei ikinä, vai mitä?
vain yhdeksi 200:sta? ... aivan oikein.
MUTTA SEHÄN EI "lapin FARMER-keisarille" KELVANNUT!!!!
käytännön tosiasiahan on, että paavon poliittineN peli on vain iät ja ajat ollut sikamaista kähmimistä. meidän rehellisten äänestäjien voima/valta muuttaa moista on valitettavasti vasta vuosien päästä... jos mekin kuulumme silloin jo "lahkoon" =;0). - muuten paavon kaltaista kulttijussia ei poista maamme päättävästä politiikasta kukaan meistä- johtuen vanhan maalaisliiton äänestysperinteistä.