Kyllähän Paavo on ihan itse mustamaalannut itsensä, ei siihen ole KGB:tä tarvittu. Muistetaan nyt kuitenkin, että puhutaan kaverista, joka on ollut kaatamassa hallitusta jossa itse istuu, kiristämässä itselleen hyvinkin julkisesti ministerin pestiä, ilmoittanut asuvansa jossain vi..n jalasmökissä(ne jotka ovat ko. mökistä kuvan nähneet, ymmärtänevät minkälaista röyhkeyttä tuokin episodi aiheuttajaltaan vaati) ja niin edelleen. Paavo on valmis vaikka myymään äitinsä(elää tai ei), jos siitä on hänelle henkilökohtaista hyötyä.
Tuleva Paavo- show lienee nautittavaa seurattavaa, ja piristänee suomalaista jämähtänyttä politiikkaa kummasti. Tutut fraasit kuten "Olen käytettävissä" ja "En löytänyt tarpeeksi hyvää syytä kieltäytyä" jo lentelivätkin, ja uusia loistavia letkautuksia on luvassa. Lisäksi Paavo lienee poliitikoista ehdoton ykkösnimi ns. piilovittuilun saralla, kun vaan itse huomaisi kaikki piikit.
EDIT: Unohtui mainita, että tuosta herjauksestani huolimatta Väyrynen on kyllä varsin osaava ja aikaansaava valtiomiesja poliitikko, vain tämä ääretön vallanhimo ja narsismi aiheuttavat milloin mitäkin kähinää.